Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Poraďte prosím antivir/spam pro Exchange 2010

Asi půl roku používám spolu s Exchange 2010 řešení ESET Mail Security 4 pro filtraci pošty na viry a spam. Měl jsem až do dneška zapnutý greylisting. Ten jsem dnes kvůli výhodě rychlého doručování pomocí Exchange Push vypnul, aby se zprávy nezpožďovaly a doručily se okamžitě. S vypnutým greylistingem počítám s větším množstvím spamu, proto jsem ještě nastavil karanténu, kam budou zařazeny všechny zprávy označené jako spam. V tom je ten hlavní problém, protože doteď se zprávy označené jako SPAM doručily jako ostatní zprávy do doručené pošty. Bylo to z toho důvodu, že někdy i normální zprávy se ocitaly označené za nevyžádané a nevyžádaná zpráva z toho byla tak jedna až dvě denně.
Teď když pošlu klasickou zprávu, tak dojde, pošlu zpět odpověď odesílateli a na odpověď ještě jednou zareaguji. Po druhé je bohužel zpráva označená za SPAM (nevím proč) a už dorazí do karantény, což je špatné.
Opačně (jako předtím) to udělat nejde, protože by uživatelům chodil všechen spam do jejich doručené pošty.
(Jedině jim pro to udělat speciální složku, ale toto řešení se mi moc nelíbí.)

Jde nějak zlepšit filtrace pošty pomocí tohoto produktu?
Nastavil jsem to většinou podle doporučených nastavení a v antispamu jsem dal přesnější hodnocení.

Případně mi doporučte nějaké jiné řešení, které by nebylo náročné na nastavení ani na cenu a fungovalo s verzí Exchange 2010. - Možná by bylo dobré použít ten integrovaný antispam, který by měl fungovat dobře, ale nevím, jak by filtroval virové zprávy.

Předem děkuji za všechny dobré komentáře.

Předmět Autor Datum
tohle bys snad měl konzultovat s podporou Esetu, ne? ;-) poslední
touchwood 02.10.2010 20:11
touchwood

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru