Poštovní spořitelna-problém s přihlášením
Čus mistři. Mám na Vás prosbu.Mám problém s přihlášením do internetového bankovnictví Poštovní spořitelny přes ověřovací SMS kód.
Po přihlášení do internetového bankovnictví PS jsem zadal nové tel.číslo které jsem uložil, ale přihlašovací kód mě chodí stále na staré tel.číslo. Nevíte kde a jak to poopravit,díky
Třeba je tam nějaká bezpečnostní časová prodleva, nebo to schvalují ručně, vyčkej do pracovního dne.
Třeba Česká Spořitelna to má zabezpečený tak, že změnu telefonního čísla k internetbankingu můžeš změnit jen osobně na pobočce, což je IMHO velmi rozumný řešení.
No zkusím zítra tedy dojít k nám na poštu a zeptat se jestli to taky tak nemaj náhodou řešený.dík
Mobil pro notifikační SMS se mění na poště nebo na pobočce.
Něco podobného se povedlo mému otci - zařizoval jsem mu internetové bankovnictví. Formulář si vyplnil sám, podali jsme to, přišly mu údaje, všechno vypadalo v pohodě. Jen ale do té doby, než chtěl podat příkaz. Horko těžko ho nadatloval, klikl na odeslání SMS klíče a nic... Koukali jsme pak do nastavení a upsal se v čísle, takže ona SMS přišla někomu jinému.
Šel druhý den na poštu, vyplnil lejstro a asi za 5 dní to už fungovalo.
Tak hoši díky za snahu a zítra to doběhnu vyřešit.hezkou neděli a čus