Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Poštovní spořitelna-problém s přihlášením

Čus mistři. Mám na Vás prosbu.Mám problém s přihlášením do internetového bankovnictví Poštovní spořitelny přes ověřovací SMS kód.
Po přihlášení do internetového bankovnictví PS jsem zadal nové tel.číslo které jsem uložil, ale přihlašovací kód mě chodí stále na staré tel.číslo. Nevíte kde a jak to poopravit,díky

Předmět Autor Datum
Třeba je tam nějaká bezpečnostní časová prodleva, nebo to schvalují ručně, vyčkej do pracovního dne.…
Prasak 10.07.2011 14:33
Prasak
No zkusím zítra tedy dojít k nám na poštu a zeptat se jestli to taky tak nemaj náhodou řešený.dík
Bača 10.07.2011 14:41
Bača
Mobil pro notifikační SMS se mění na poště nebo na pobočce. Něco podobného se povedlo mému otci - za…
Dale Cooper 10.07.2011 15:07
Dale Cooper
Tak hoši díky za snahu a zítra to doběhnu vyřešit.hezkou neděli a čus poslední
Bača 10.07.2011 15:38
Bača

Třeba je tam nějaká bezpečnostní časová prodleva, nebo to schvalují ručně, vyčkej do pracovního dne.
Třeba Česká Spořitelna to má zabezpečený tak, že změnu telefonního čísla k internetbankingu můžeš změnit jen osobně na pobočce, což je IMHO velmi rozumný řešení.

Mobil pro notifikační SMS se mění na poště nebo na pobočce.
Něco podobného se povedlo mému otci - zařizoval jsem mu internetové bankovnictví. Formulář si vyplnil sám, podali jsme to, přišly mu údaje, všechno vypadalo v pohodě. Jen ale do té doby, než chtěl podat příkaz. Horko těžko ho nadatloval, klikl na odeslání SMS klíče a nic... Koukali jsme pak do nastavení a upsal se v čísle, takže ona SMS přišla někomu jinému.
Šel druhý den na poštu, vyplnil lejstro a asi za 5 dní to už fungovalo.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru