Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Prasklý displej na tabletu (pojištění - alza)

Zdravím,

Mému malému bratrovi se podařilo rozbít displej mého tabletu Prestigio PMP 5780 Duo. Je zřejmě poškozen celý displej, protože tablet vůbec nereaguje na dotek.

Kupoval jsem tablet u Alzy, zakoupil jsem spolu s ním také pojištění proti krádeži a poškození. Rád bych se proto zeptal: máte někdo zkušenosti s alzou a tímto pojištěním? Je to k něčemu, nebo budou dělat potíže a nic mi nedají? Stalo se to tak, že bratr shodil na můj tablet lampičku z asi metrové výšky.

Jinak tablet stál bez pojištění okolo 3 300,- a proto bych se taky chtěl zeptat, jestli má cenu vyměňovat za pravděpodobně ne zrovna nízkou cenu displej v servisu, nebo se na to vykašlat a rovnou si koupit nový tablet, v případě neúspěchu u alzy.

Děkuji za všechny rady a zkušenosti.

Předmět Autor Datum
Mám štěstí, že se to nestalo mi. To by byl brácha už po smrti a tatík by se musel snažit upíchnout d…
IQ37 17.08.2013 22:24
IQ37
No, můj bratr byl z toho, co způsobil, tak zoufalý, že jsem tu sekeru nakonec zase schoval :D S tím…
Aery1 17.08.2013 22:53
Aery1
tak přece snad víš, co sis koupil za službu/pojištění, tak šup přečíst podmínky a podle toho jednat. poslední
touchwood 18.08.2013 09:20
touchwood
Neviem sice ako to chodi konkretne u alza,ale ostatni,čo poskytuju taketo pripoistenie ho poskytuju…
audax 17.08.2013 23:03
audax

Mám štěstí, že se to nestalo mi. To by byl brácha už po smrti a tatík by se musel snažit upíchnout dalšího. :-D
Zaplacené pojištění proti poškození snad mluví samo za sebe.

No, můj bratr byl z toho, co způsobil, tak zoufalý, že jsem tu sekeru nakonec zase schoval :D
S tím pojištěním mi jde o to, že jsem se dočetl, že často dělají nějaké potíže - nějaké to vlastní zavinění a jiné kecy, prostě se z toho vysekají, a to bych moc nerad.

Neviem sice ako to chodi konkretne u alza,ale ostatni,čo poskytuju taketo pripoistenie ho poskytuju prave na taketo učely,kde je v počas zaručnej doby hradena oprava kompletne z poistenia- napr.nay shop,electroworld,alebo zakaznik plati 10% ceny opravy-datart a spol,nevidim dovod,prečo by alza s tym mala mat problem,to by im velmi rychlo utiekli zakaznici a určite by pribudli aj žaloby od zakaznikov ohladne nedodržania poistnych podmienok....

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru