Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Predcasne ukonceni smlouvy u T-mobile

Cau lidi, chtel bych se vas zeptat a poprosit o radu, jak predcasne ukoncit dvouletou smlouvu u T-mobile? Operator i zamestnanci prodejny T-mobile mi rekli ze to nejde. Musim proste vydrzet az mi smlouva skonci. Nicmene na netu jsem hledal, a nasel jsem ze nekdo s tim zkusenosti mel, ale musel zaplatit smluvni pokutu, ktera se rovnala poctu zbyvajicich mesicu dle jeho aktualniho tarifu... Ale nepsal tam jestli t-mobile pustil jeho cislo k prechodu na jineho operatora... Tak bych se vas rad zeptal jestli s timto mate nekdo zkusenosti, popripade jestli znate nejaky figl jak T-mobile opustit treba i bez pokuty... dik za kazdou radu

Předmět Autor Datum
Od jakýkoliv smlouvy můžeš kdykoli odstoupit, ale pokutu budeš muset zaplatit žádní fígle neznám bud…
saturn11 19.09.2010 14:14
saturn11
Proč hledáš na netu? Ty nemáš smlouvu?
touchwood 19.09.2010 14:20
touchwood
No chci slyset nazory lidi co s tim maji zkusenost... Smlouvu mam ale o precasnem ukonceni, nebo spi…
raff 19.09.2010 14:35
raff
zavolej operátorovi 4603 a pobav se přímo s ním jak to je s převodem čísla. s lidmi, co nedokážou do…
lední brtník 19.09.2010 14:44
lední brtník
Ano, smlouvy nejsou toaletní papír, avšak když si operátor mění dodatky ke smlouvě a neoznamuje to,…
PS 23.10.2010 22:32
PS
Pak mi má teta vysvětlila, že oni se školí k lhaní klientům, že smlouva nejde vypovědět. já mít tak…
lední brtník 24.10.2010 03:24
lední brtník
vím , co sem podepsala, bohužel oni změnili podmínky během mé smlouvy a nikdo mě na to neupozornil,…
PS 24.10.2010 20:27
PS
Jednostranné prodloužení smlouvy je blbost, to by smrdělo žalobou - někde někdy muselo dojít k souhl…
Prasak 24.10.2010 20:46
Prasak
To neni pravda. Spousta spolecnosti ma v podminkach (zejmena pojistovny atp.), ze pokud smlouvu nevy…
Radek 24.10.2010 20:59
Radek
S T-mobile mám podobnou zkušenost. Kecaji jen se jim práší od huby. Co operátor to vlastní názor, je…
Siki83 24.10.2010 20:58
Siki83
Presne moje zkusenost s mobilnima operatorama. Lzou az se jim od huby prasi a navic kazdej tvrdi nec…
Radek 24.10.2010 21:04
Radek
Kdyz se chces dostat k nahravce hovoru, tak zrovna tvuj nenahravali. Uz si to nahravam sam. Mluvíš…
Siki83 24.10.2010 23:46
Siki83
. Uz si to nahravam sam. Doufam, ze s tim seznamis operátora na druhé straně. Soudně to navíc nemá…
AZOR 24.10.2010 23:57
AZOR
Myšlenka co operátor to názor je naprosto přesná. Jednou jsem si kupoval jízdenku na tramvaj a přišl…
t-shit 11.12.2013 01:13
t-shit
když už se montuješ do letitého threadu, asi jsi spíš hledal toto: http://www.t-mobile.cz/web/cz/pod… poslední
lední brtník 11.12.2013 01:42
lední brtník
jenže smlouva a smluvní podmínky jasně definují, jak, za jakých podmínek a kdy lze smlouvu ukončit.…
touchwood 19.09.2010 14:50
touchwood
Zaplacenim smluvni pokuty se vyvazes a samozrejme muzes pak odportovat k jinemu operatorovi (ach jo,…
AZOR 19.09.2010 14:55
AZOR
ale on nechce jít k o2 :-p
lední brtník 19.09.2010 16:24
lední brtník
jo,no chci prejit zase k vodafonu...
raff 19.09.2010 22:38
raff
A máš od T-Mobile telefon za 1 Kč?
Kráťa 25.10.2010 00:17
Kráťa
8-) to je dobre, portace jsou hroznej pruser. Uz jen proto ze jsou tam nejaka SLA od CTU, Operatoru,…
AZOR 19.09.2010 22:44
AZOR
no co aspon zarobis
raff 19.09.2010 22:45
raff
::) jak? Jako akcionar ani jako zamestanac necitim financne, zadneho odportovaneho ci priprotovaneho…
AZOR 24.10.2010 23:58
AZOR

No chci slyset nazory lidi co s tim maji zkusenost... Smlouvu mam ale o precasnem ukonceni, nebo spise postupu o predcasnem ukonceni tam neni nic... Neco malo je ve smluvnich podminkach, ktere jsou na int. strankach t-mobile,ale v tom se vyznat nebo neco dozvedet je hodne na h...

Ano, smlouvy nejsou toaletní papír, avšak když si operátor mění dodatky ke smlouvě a neoznamuje to, tak je to těžké. I když i to je ve smlouvě. Smlouva u Tmobile je téměř nezrušitelná. Už se o to snažím dva dny. Včera jsem se dozvěděla novinku, že mají novou super službu a že mi automaticky prodlužují smlouvu na dobu určitou, přitom mi kladli při podepisování smlouvy na srdce, že každý rok nebo dva musím prodlužovat svou smlouvu, jinak že přejdu na méně výhodnou smlouvu a budu na dobu neurčitou, ale teĎ mají tu novou super službu! Tak jsem v háji! Přišla jsem na pobočku, že jdu doplatit paušály do konce roku, nemají zájem. Mávala jsem jim před nosem jejich vlastními všeobecnými podmínkami a měla zvýrazněnou část, že se můžu vyplatit a nic. Slečna na operátoru nic netušila a celou dobu mi LHALA! Pak mi má teta vysvětlila, že oni se školí k lhaní klientům, že smlouva nejde vypovědět. Takže do boje proti nim! Bo ZÁKON je víc jak T-Mobile!

Pak mi má teta vysvětlila, že oni se školí k lhaní klientům, že smlouva nejde vypovědět.

já mít tak blbou tetu tak ji vydědím.
máš operátora na 4603, tak to s ním vyřeš. a zkus sama sobě vysvětlit, jak může někdo smlouvu jednostranně prodlužovat. při prodloužení smlouvy po uplynutí 2 let závazku, když ti připadá výhodné tam zůstávat kvůli lepšímu tarifu a telefonicky/přes net odsouhlasíš prodloužení smlouvy, vždycky pošlou novou smlouvu na novou dobu určitou.
když novou smlouvu nepodepíšeš, přejde ti po vypršení závazku smlouva na dobu neurčitou (s libovolnou výpovědí), samozřejmě bez tarifního zvýhodnění.
pokud nevíš nebo nechápeš co podepisuješ, je zbytečné to dále řešit. jestli jsi při snaze o předčasné ukončení smlouvy podobně nesmyslně argumentovala, je možné že ti vůbec nerozuměli co vlastně chceš.

vím , co sem podepsala, bohužel oni změnili podmínky během mé smlouvy a nikdo mě na to neupozornil, což mají ve smlouvě, že to dělat nemusí. Tak jsem teĎ narazila na jejich super systém. T-mobilu prostě odchází zákazníci, za posledních pár let dost procent...tož snaží se, co můžou, aby si je udrželi. Udělal novinku, automatickou prolongaci smlouvy na dobu určitou!

S operátorem jsem to řešila, lžou na něm a podávají klamné informace zákazníkům. Každá smlouva jde vypovědět, oni mi řekli, že jde pouze SMRTÍ!!! nebo po uplynutí doby, kterou si sami prodloužili.
Chtěla jsem svůj závazek vyřešit, finančně se vyplatit, neměli zájem.
Btw. mluvila sem během dvou dnů s šesti zaměstnanci T-mobile, s některými na prodejně - podle webovek t-mobile jsou totiž kompetentní vyřizovat cokoliv a čtyřikrát jsem tam telefonovala a vždycky se dozvím něco jiného. Shodli se jen v tom, že to nejde a dva mi řekli, že na prodejně to nejde. Jeden mi řekl, že musím jet do Prahy, tak mu říkám, fajn zítra jedu a on najednou, že to tak nejde a bla bla bla.... jedna baba mi řekla na lince, že to můžu vypovědět smrtí, další, že se mi změnili podmínky během smlouvy a že mi to automaticky prodloužili, další že sem si to prodloužila sama, někdo mi tvrdil že se za 4 roky podmínky nezměnili... ještě nějaké komentáře, že tam nekecají?

Evidentně na té lince děláš sám!

Jednostranné prodloužení smlouvy je blbost, to by smrdělo žalobou - někde někdy muselo dojít k souhlasu s prodloužením.
Pokud chceš mít jistotu, zajdi si za advokátem, nech mu prostudovat tvoje smlouvy a třeba ti i pomůže se vyvázat. Ale nebude to zadarmo.

To neni pravda. Spousta spolecnosti ma v podminkach (zejmena pojistovny atp.), ze pokud smlouvu nevypovis kuprikladu minimalne 2mesice pred ukoncenim, tak se automaticky prodluzuje (super malinke pismo nekde v 20 strankove smlouve). Casto take meni podminky v prubehu trvani puvodni smlouvy. A neni v silach normalniho cloveka toto vse hlidat a jeste tomu rozumet.

Vem si jen kolik mas pojistek (auto, barak, osobni, firemni), k tomu banky, mob. operatori, internet a spousta dalsich kravin (kuprikladu jen kolik mas koupene elektroniky a dalsich hovadin, musel bys studovat jeste obchodni a obcansky zakonik kvuli zarukam atd.). Maji te v hrsti. Behat s kazdym carem papiru (kterej za chvilku budes potrebovat i kdyz pujdes ve meste na verejny hajzliky) k pravnikovi, se jaksi neda stihat casove a ani financne. Kdybys chtel vsemu rozumet, tak bys musel jeste studovat po nocich pravnicinu a vpodstate bys nedelal nic jinyho, nez zjistoval podminky nejakych smluv, abys nahodou v budoucnu neco neporusil a nez se to naucis, oni ti podminky zase zmeni.

Dnesni doba preje temto smejdskejm spolecnostem a muzes si cist podminky jak chces. Vem si treba mobilniho operatora, mne se kolikrat stalo, ze jsem volal kvuli jednomu problemu. Ve VOP maji neco napsany a chces jim rict, ze to co ti udelali podle VOP nemuzou a jeden operator rekne to a druhej ono a pak se hadej. Ztratis cas, nervy a stejne vyresis prd.

S T-mobile mám podobnou zkušenost. Kecaji jen se jim práší od huby. Co operátor to vlastní názor, jediný v čem se shodnou je, že to NEJDE.
Než se obracet na advokáta, zkus se obrátit na sdružení obrany spotřebiletů (nebo tak nějak se menujou).
Mě díky bohu pomohli.

Presne moje zkusenost s mobilnima operatorama. Lzou az se jim od huby prasi a navic kazdej tvrdi neco jiny. Kdyz se chces dostat k nahravce hovoru, tak zrovna tvuj nenahravali. Uz si to nahravam sam.
Poradnu pro ochranu spotrebitele je ale potreba poradne vybrat. Jedna se draze plati a druha je zdarma. Nebo to tak aspon bylo. Oni se ted nejak snad menili.

Kdyz se chces dostat k nahravce hovoru, tak zrovna tvuj nenahravali. Uz si to nahravam sam.

Mluvíš mi z duše. Když sem se snažil ukončit 2 smlouvy (segře vnutili někde na ulici 2 sim karty s tím že sou "dobíjecí" - buď je bude používat nebo je může darovat kamarádovi nebo vyhodit) tak mi bylo řečeno že s aktivací služeb souhlasila (přitom několikrát jasně řekla operátorce že o to nemá zájem), že mají záznam hovoru. Když sem požadoval jeho přehrání tak to nešlo, že je pouze pro interní potřeby a když sem druhej den mluvil s jiným operátorem tak tvrdil že žádný takový záznam neexistuje :-?

Myšlenka co operátor to názor je naprosto přesná. Jednou jsem si kupoval jízdenku na tramvaj a přišla mi asi 50x zpět a to tak rychle za sebou že jsem to ani nestíhal otevírat. Volal jsem tam 2x a 2x mi řekli že si to mám vyřešit s poskytovatelem jízdenek a zavolat na jejich firmu. Na stránkách měli přímo na tenhle problém formulář. Čekal jsem na odpověď a stále nic. už jsem se vážně na*ral, zavolal do třetice na operátora a řekl jsem že to prostě nezaplatím. Paní se podívala a uznala že ty sms mi chodili v intervalu 1-3 sekundy a v takovém intervalu není možné sms z mobilu odesílat takže mi řekla že po dobu 4 měsíců nebudu muset platit paušál, aby se to vyrovnalo cenně, kterou mi napočítali. Co provolám navíc, to si zaplatím. No a za pár týdnu mě ty peníze na účet z té firmy, kam jsem před tím psal přišli. Nic mi nenapsali prostě mi jen přišli na účet, protože do formuláře jsem vyplňoval i číslo konta. Takže jsem vlastně vydělal dvojnásob. Takže se lidi nebojte a křičte! Dupněte si a nenechte se sebou vy*ebat !

jenže smlouva a smluvní podmínky jasně definují, jak, za jakých podmínek a kdy lze smlouvu ukončit. Vyznat se v tom není problém, je to psáno neprávnickou češtinou (a tedy každý, kdo umí česky by měl být schopen těm větám rozumět). viz body 14.3 a 14.4.

jinak pro přechod k jinému operátorovi jsou zveřejněny ve speciálních podmínkách, viz bod 14.6.

P.S.: pokud se uvazuješ na 2 roky, měl bys tyhle věci vědět, ještě předtím, než smlouvu podepíšeš...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru