Problém s V-sync u her
Ahoj,mám problém. Pokud mám u hry vyplý V-sync,tak mi po obrazovce jezdí takové čáry,kolikrát si toho ani nevšimnu,ale někdy je to fakt otravné ... jenže když zapnu V-sync,tak to zmizí,ale sníží se mi vždycky brutálně FPS , z 50 na 20-30 prostě kolikrát totální lagy ... chci se zeptat,nejde nějak ten V-sync zapnout aniž by ubíral výkon ? Díky
To jde dost špatně. Budou se sice vyrábět monitory, které tohle umí eliminovat, ale do té doby máš smůlu. Leda bys nastavil detaily na takovou úroveň, aby fps nikdy nekleslo pod 60.
Monitory to budou umět eliminovat? Já měl vždycky za to, že tohle je problém GK (přepsání bufferu ještě před tím než je vykreslen celý snímek).
Ano, protože budou měnit svoji obnovovací frekvenci.
Máš vtom nějaký zmatek.
V_S ti akorát omezuje fps na úroveň/možnosti zobrazení obnovovací frekvence monitoru =
pokud máš v aplikaci/hře třeba 150 fps tak se zapnutou V_S bude akorát 60-75 fps, ale pokud jen 50fps tak ti V_S nic neubírá ani nepřidává.
Ubírá, protože musí počkat na nejbližší synchronizaci. Takže pokud má méně než 60 Hz, tak to jde na 30. Pokud méně než 30 tak na 20. Méně než 20 jde na 15 atd.
To by ovšem znamenalo, že při propadech (které jsou vice méně v každé hře) na nějakých 25fps je to naprosto nehratelné se zapnutou V_S.
To se mi nějak nezdá, nikdy jsem si toho nevšiml.
Že to na chvilku klesne na 20 fps ještě neznamená, že je to nehratelné. Ostatně mezi 25 a 20 není zase tak velký rozdíl.