Předmět Autor Datum
Já Steam nemám a nechci,samozřejmě reklamuj.Jeden borec napsal-...já jsem tenkrát v nejmenované firm…
tuta 21.04.2012 16:50
tuta
A to byl nepoužitý originál, nebo bazar?
Wikan 21.04.2012 16:51
Wikan
Debilní Steam se zase předved! Ach jo, už zase něco svádíš na Steam? Proč jsi to nekoupil rovnou n…
L-Core 21.04.2012 17:12
L-Core
Koupena krabicová originálka... Proč to nekupuju na Steamu? Osobně nemám kreditku a přes tátovu to…
VojtaCZ 21.04.2012 19:35
VojtaCZ
Nakupovat na Steamu můžeš X způsoby, vystačí ti třebas i obyčejná trafika. Proč do toho furt tvl tah…
Bounty 21.04.2012 20:01
Bounty
Teď jde hlavně o to, aby to gameexpres uznali... Můžu jim tam říct svuj citát s Newelem. ]:)
VojtaCZ 21.04.2012 20:03
VojtaCZ
kupuj u mmoboost ;) .. nakupuje nás tam už hodně a zatím žádný problém
tomas.kulhanek 21.04.2012 21:56
tomas.kulhanek
U Gameexpres je výhoda ta, že si to lze vyzvednout přímo u pobočky. Táta to má při cestě do práce,…
VojtaCZ 22.04.2012 07:21
VojtaCZ
Za tohle ale Steam nemůže. ;-) Pokud kupuješ klíče externě, tak se to stává často, proto je na steam…
Fandar 21.04.2012 17:53
Fandar
Pokud kupuješ klíče externě Na gameexpres se ale neprodávají samostatné klíče, ale krabicová balení…
Bounty 21.04.2012 18:06
Bounty
Pro shrnutí: Portal 2 je koupený přes internetový obchod Gameexpres, byl zavřený a zabalený do fóli…
VojtaCZ 22.04.2012 07:27
VojtaCZ
Třeba se to číslo už dříve podařilo hackerovi nějak vygenerovat, nějakým keygenem. Každopádně tohle…
L-Core 22.04.2012 07:56
L-Core
Každopádně dám pak vědět.
VojtaCZ 22.04.2012 08:13
VojtaCZ
Účtenka je, vše potřebné jsem vytiskl, doufám, že to vezmou... :puff:
VojtaCZ 22.04.2012 10:20
VojtaCZ
Na Steamu obchod je,nicméně nevidím nic špatného na tom,když si někdo koupí hru v akci od někoho jin…
tuta 21.04.2012 18:07
tuta
Já kupoval DE3 na Steamu za 9,99€, tedy pod 250Kč ;-) Taky se nejraději řídím cenou. K jakékoliv kr…
L-Core 21.04.2012 18:56
L-Core
Správně. (letos ještě budou hromadné akce holiday, halloween, christmas) A šance se dokonce zvyšuj…
Bounty 21.04.2012 19:05
Bounty
(ve svém i tvém postu jsem opravil holliday na holiday)
L-Core 21.04.2012 19:36
L-Core
Debilni steam? Steam ti dava odpoved jen co ma v databazi. Ze prodejce prodava/smeli ciknute/ukrade…
JR_Ewing 21.04.2012 19:26
JR_Ewing
Taky pravda...
VojtaCZ 22.04.2012 07:24
VojtaCZ
A taky by mě docela zajímalo, proč mám ve Steam inventáří kolonku Portal 2... Mám jí tam už asi půl…
VojtaCZ 22.04.2012 15:05
VojtaCZ
A zkusil jsi si spustit?
Wikan 22.04.2012 15:16
Wikan
Mluví o inventáři, nikoliv o knihovně. V inventáři jsou defaultně záložky TF2, P2, Steam, nyní i Cr…
Bounty 22.04.2012 16:31
Bounty
# 23. 4. 2012 v 9:29, V.B.: # # > Dobrý den, # > # > v pátek dne 20. dubna 2012 jsem si u Vás vyzved…
VojtaCZ 23.04.2012 20:38
VojtaCZ
Takže další ID-ticket. To bude mít Gabe radost ;) Nějak se to na tebe lepí. Co bude příště? Toho guá…
L-Core 23.04.2012 20:48
L-Core
Guarda mám zapnutého. ;-)
VojtaCZ 24.04.2012 14:15
VojtaCZ
Tentokrát jim tam napsal táta: > 24. 4. 2012 v 8:55, L.B.: > > > Dobré ráno, > > > > ještě jednou d…
VojtaCZ 24.04.2012 14:25
VojtaCZ
Nemyslím si nic, ale já bych jim login a heslo určitě neposílal. ID-ticket zvládneš, máš už s tím zk…
L-Core 24.04.2012 15:01
L-Core
Ne ne, nikomu jsem kód neposkytl. Ten ID-ticket zvládnu, nemůže to být těžší než to, když mi účet uk…
VojtaCZ 24.04.2012 17:10
VojtaCZ
Tak jsem to poslal na Steam podporu. Až bude hra plně funkční, pokusím se tedy nějak od Gameexpres v…
VojtaCZ 24.04.2012 17:32
VojtaCZ
promiň, ale SW se takto reklamovat nedá. Že se obchod snaží vyřešit problém (byť trochu blbě) je dru…
touchwood 24.04.2012 16:16
touchwood
Takže hra už jede, děkuju za podporu. :-)
VojtaCZ 29.04.2012 12:34
VojtaCZ
…a co bude příště? ]:)
L-Core 29.04.2012 13:06
L-Core
Ale to víš že něco bude. ;-)
VojtaCZ 29.04.2012 13:24
VojtaCZ
steam je debilní to je pravda ale koupit to přes steam je kravina když máš internet moc slow
Cetlyk 11.05.2012 18:59
Cetlyk
Eh? ty si rozumíš?
Gazzy_off 11.05.2012 19:35
Gazzy_off
Portal 2 teď stojí na Steamu 5 euro. Myslíš, že krabicovku seženeš levněji?
L-Core 11.05.2012 20:18
L-Core
Už to nehul a jdi spát.
debile 11.05.2012 20:31
debile
Pardon, to měla být reakce na Cetlyka poslední
debile 11.05.2012 20:31
debile

Já Steam nemám a nechci,samozřejmě reklamuj.Jeden borec napsal-...já jsem tenkrát v nejmenované firmě rozbaloval drahé grafické karty a v nich byly originální hry, které právě vyšly a prodávaly se za plné ceny, Kč cca 1 200-1 500 normálně v obchodě, ale tady k těm grafikám za Kč 12-15 tis. byly zdarma, tak jsem opisoval ty CD key a prodával to kámošům za Kč 300, ale to už je historie...

Debilní Steam se zase předved!

Ach jo, už zase něco svádíš na Steam?

Proč jsi to nekoupil rovnou na Steamu (a ve slevě)? Není spíše d*bilitou kupovat hry Valve jinde? Těším se i na tvou odpověď Wikanovi. Pokud bys jako steamem protřelý bojovník kupoval bazarovku, nevím, co bych si o tom myslel :-p

Pro shrnutí:

Portal 2 je koupený přes internetový obchod Gameexpres, byl zavřený a zabalený do fólie. Není to žádná bazarovka, je to koupená originálka.

Ale docela mě zajímá, jak se to mohlo stát. Nějaký hacker ten můj kód zaktivoval již dříve tím stylem, že ho nějak uradl ze Steamu?

Na Steamu obchod je,nicméně nevidím nic špatného na tom,když si někdo koupí hru v akci od někoho jiného.Na Xzone měli třeba Deus Ex 3: Human Revolution EN 299,-Kč v době,kdy stála na Steamu o pulku víc.Takže,když si ji někdo koupí je debil,protože to není ze Steamu?Jednoho krásného dne se muže stát,že zustane jen jeden prodejce her a to Steam.A pak nebude mít duvod dělat akce,proč,když konkurenci zrušil ...

Já kupoval DE3 na Steamu za 9,99€, tedy pod 250Kč ;-)

Taky se nejraději řídím cenou. K jakékoliv krabicovce tedy musím připočíst stovku za dopravu (u nás na dědině obchod se hrama nemáme) a v Tescu nedaleko je všechno (s ohledem na ceny e-shopů) předražené. Všechno... spíše je tam jen pár nejprofláklejších her + sto dílů Sims a Barbie.

Chci-li něco koupit, dám si to ve steamáckém klientovi do wishlistu a čekám na slevu, poslední dobou výhradně na -75%, jinak nekupuju. Nejpozději jednou za rok to vyjde.

V případu Portal 2 jsem narážel na fakt, že hra byla ve slevě za 1/4(?) regulérní ceny, což je podle mě míň, než na nějakém shopu. Ledaže by Vojta nevydržel a musel to mít just now - to už je ale jeho "chyba", že "neuvažoval" dřív - nebo že nevydrží čekat do další slevy (letos ještě budou hromadné akce holiday, halloween, christmas).

# 23. 4. 2012 v 9:29, V.B.:
#
# > Dobrý den,
# >
# > v pátek dne 20. dubna 2012 jsem si u Vás vyzvedl dvě PC hry, z nichž jedna je
# bez problémů funkční, avšak u druhé (Portal 2 CZ) se při aktivaci objevila na
# obrazovce informace, že kód, který hra obsahuje, byl již aktivován v existujícím
# účtu služby Steam a je proto neplatný. Aktivace hry proto nemohla být
# dokončena.....
# >
# > Pravděpodobně někdo tedy tento kód již dříve ukradl.
# >
# > Zkoušel jsem volat na tel. číslo uvedené na faktuře při reklamacích (604 539
# 979), ale hlásí mi to, že číslo je nedostupné, takže volím při reklamaci tuto
# cestu.
# >
# > V příloze zasílám kopii faktury a informace, která se nám při aktivaci hry
# opakovně zobrazila.
# >
# > Předem děkuji za kladné vyřízení výše uvedené záležitosti.
# >
# > S pozdravem
# >
# > V.B.

# Dobrý den,
#
# zde je postup jak vyřádit reklamaci s použitým účtem na steam. Jde o to, že musí
# ověřit jestli byl aktivován před tím než jste hru dostal nebo potom.
#
# steam
#
# Steam pak kód uvolní pro váš účet a hru můžete hrát.
#
# V případě dorazů se na nás obraťte
#
#
# S pozdravem
#
#
# Jiří Pospíšil

Tentokrát jim tam napsal táta:

> 24. 4. 2012 v 8:55, L.B.:
>
> > Dobré ráno,
> >
> > ještě jednou děkuji za včerejší zaslání Vaší odpovědi ohledně reklamace u Vás
> zakoupené hry "Portal 2" (viz níže).
> >
> > Musím však konstatovat, že po přečtení tohoto Vašeho "návodu" jsem došel k
> závěru, že si nerozumíme.
> >
> > Já danou hru u Vás reklamuji, protože jsem ji koupil u Vás a ona je vadná.
> (Nějaké složité návody na zasílání jakýchsi zpráv někomu, se kterým nemám v
> souvislosti s Vámi prodávaným zbožím žádný kontakt mi připadají bezpředmětné).
> >
> > To, že dané zboží reklamuji znamená, že buď ho vezmete zpět a vrátíte mi
> peníze, nebo mi dáte jiný (samozřejmě již bezchybný výrobek) nebo mi pošlete
> jiný (funční) kód, aby se dalo vše spustit, ale to předpokládám víte.
> >
> > Ještě jednou opakuji, že DVD jsem zakoupil ve Vaší firmě v pátek dne
> 20.4.2012, v sobotu dne 21.4. byla hra spuštěna a na obrazovce se objevila
> informace, že kód již kdosi použil. Kdo, kde a jak není můj problém, nábrž Váš,
> popřípadě Vašich obchodních partnerů.
> >
> > Z tohoto důvodu v příloze zasílám ještě jednou kopii faktury a přikládám
> vyfotografovanou hru i s kódem, který jste do hry dali s
> tím, že očekávám rychlé vyřešení tohoto problému vzniklého na Vaší straně.
> >
> > S pozdravem
> >
> > L.B.

> ------------ Původní zpráva ------------
> Od: Expres Stores s.r.o. <pospisil@expresstores.cz>
> Předmět: Re: Reklamace
> Datum: 24.4.2012 12:58:36
> ----------------------------------------
> Dobrý den,
>
> potřebuji ještě vaše údaje ke steam účtu. Tedy přihlašovací jméno a heslo.
> Reklamaci musíme provést dle uvedeného návodu. Pokud nechcete vy sám není
> problém a provedeme to za vás. Jiné řešení bohužel není možné protože se stejně
> musí vyčkat na reakci steamu.
>
>
>
>
> S pozdravem
>
> Jiří Pospíšil

Takže myslíte, že je bezpečné jim poslat údaje od účtu? Mně se to nelíbí. Lepší by bylo udělat to sám...

Nemyslím si nic, ale já bych jim login a heslo určitě neposílal. ID-ticket zvládneš, máš už s tím zkušenosti, tak o co jde? Obchod to stejně sám nevyřeší (nemá asi jak) a rozbalenou hru zpět nevezme. Teoreticky nemůže vědět, zda jsi číslo někomu neprodal a teď se děláš hloupým.

Do not share your account login information with anyone.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?p_ faqid=301

Můžeš zkusit (či táta) v obchodě na místě vyloudit nějaké "bolestné" za problémy, které ti způsobili. Negativní reklama není nic moc - naopak, pokud ti vyjdou vstříc a ty se o tom zmíníš, google to zaindexuje, bude to pro ně přínosné ("seriózní partner").

promiň, ale SW se takto reklamovat nedá. Že se obchod snaží vyřešit problém (byť trochu blbě) je druhá věc. Z podstaty věci obchod ručí (a může ručit) jen za 2 věci: Obal DVD a samotné DVD medium. Vše ostatní, cos koupil, je LICENCE, a to od jejího držitele, tj. Valve. proto je třeba řešit se steam support.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru