Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Problém s tabletem - nepovedený downgrade firmware

Dobrý den,
včera jsem se rozhodl pro downgrade (Android Jelly Bean --> Android Ice Cream Sandwich) u mého tabletu Vido N70S.
Mám však problém. Všechno vypadalo, že je v pořádku. Program RKBatchtool sdělil, že instalace byla úspěšná.
Avšak když jsem chtěl zapnout tablet, nic se nedělo a stále neděje.
Hlavní problém je ten, že ten tablet nemohu ani připojit v recovery modu k PC, respektive k RKBatchtool.
Zkusil jsem už snad všechny rady na různých amerických a anglických fórech, nepomohlo vůbec nic.
Přemýšlím, že bych uplatnil záruku, ale nechceme se mi tablet posílat kdesi do Číny.
Děkuji předem za rady. :-)
PS : Firmware (Android 4.0.4) byl stáhnutý jako oficiální firmware přímo od výrobce. Řídil jsem se podle manuálu, kde bylo popsané, co mám dělat. Takže kdybych už nevěděl jak na to, uznali by mi záruku, ne ?

Předmět Autor Datum
Záruku neuplatníš ak si s ním takto manipuloval. Skús nájsť firmware na nete a nabootovat ho.
Eduard Žanony 30.04.2013 07:28
Eduard Žanony
Záruku podle mě uplatním, když je i v manuálu návod na upgrade / downgrade firmwaru. Jak jako naboos…
Adam99 30.04.2013 14:54
Adam99
A opět říkám, tablet nejde vůbec zapnout. :-|
Adam99 30.04.2013 15:05
Adam99
Výrobca ale určite niekde skryl formulku o tom, že to robíš na vlastné nebezpečenstvo a nebude ti uz…
Eduard Žanony 30.04.2013 18:35
Eduard Žanony
Opravdu nikdo neví ? :-(
Adam99 30.04.2013 17:19
Adam99
Ked si uz skusal tie spravne dvoj/troj-hmaty pri zapinani (vcetne vybratia baterky predtym na par mi…
MM.. 30.04.2013 18:48
MM..
Ten tablet z Číny je, ale záruku by měl poskytovat prodejce, který je přebírá z Číny a poté je prodá…
Adam99 30.04.2013 19:51
Adam99
Je uplne jedno odkial je, aj keby bol z Marsu tak ty mas vztah jedine s predajcom, ne s vyrobcom (te…
MM.. 30.04.2013 20:24
MM..
Však říkám - prodejce poskytuje záruku.
Adam99 30.04.2013 21:46
Adam99
Už nemusíte radit, s prodejcem jsem se domluvil na výměně za nové zboží. Děkuji za všechny rady. :-) poslední
Adam99 01.05.2013 11:52
Adam99

Záruku podle mě uplatním, když je i v manuálu návod na upgrade / downgrade firmwaru. Jak jako naboostovat ? To bych ho potřeboval nějak připojit k PC, ne ? Ale jak jsem již psal. USBDeview mi hlásí, že žádný tablet není k PC připojen. Nejde připojit na žádný počítač - zkoušel jsem na pevném, na NB, na druhém NB. Nic nepomohlo. Žádné PC ho nenašlo. :(

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru