Problém s tabletem - nepovedený downgrade firmware
Dobrý den,
včera jsem se rozhodl pro downgrade (Android Jelly Bean --> Android Ice Cream Sandwich) u mého tabletu Vido N70S.
Mám však problém. Všechno vypadalo, že je v pořádku. Program RKBatchtool sdělil, že instalace byla úspěšná.
Avšak když jsem chtěl zapnout tablet, nic se nedělo a stále neděje.
Hlavní problém je ten, že ten tablet nemohu ani připojit v recovery modu k PC, respektive k RKBatchtool.
Zkusil jsem už snad všechny rady na různých amerických a anglických fórech, nepomohlo vůbec nic.
Přemýšlím, že bych uplatnil záruku, ale nechceme se mi tablet posílat kdesi do Číny.
Děkuji předem za rady.
PS : Firmware (Android 4.0.4) byl stáhnutý jako oficiální firmware přímo od výrobce. Řídil jsem se podle manuálu, kde bylo popsané, co mám dělat. Takže kdybych už nevěděl jak na to, uznali by mi záruku, ne ?
Záruku neuplatníš ak si s ním takto manipuloval. Skús nájsť firmware na nete a nabootovat ho.
Záruku podle mě uplatním, když je i v manuálu návod na upgrade / downgrade firmwaru. Jak jako naboostovat ? To bych ho potřeboval nějak připojit k PC, ne ? Ale jak jsem již psal. USBDeview mi hlásí, že žádný tablet není k PC připojen. Nejde připojit na žádný počítač - zkoušel jsem na pevném, na NB, na druhém NB. Nic nepomohlo. Žádné PC ho nenašlo. :(
A opět říkám, tablet nejde vůbec zapnout.
Výrobca ale určite niekde skryl formulku o tom, že to robíš na vlastné nebezpečenstvo a nebude ti uznaná záruka. Ktorý vôl by dovolil hocijakému uživateľovy experimentovat s jeho výrobko a keby to nevyšlo tak by mu to zaplatil.
Opravdu nikdo neví ?
Ked si uz skusal tie spravne dvoj/troj-hmaty pri zapinani (vcetne vybratia baterky predtym na par minut) a nejde to vobec tak to mozes riesit akurat so svojim predajcom ci to vyreklamuje alebo nie. V cine ti nikto nic reklamovat nebude.
Ten tablet z Číny je, ale záruku by měl poskytovat prodejce, který je přebírá z Číny a poté je prodává v Česku.
Myslím, že můžete LOCK, risknu to a pošlu ho na záruku.
Je uplne jedno odkial je, aj keby bol z Marsu tak ty mas vztah jedine s predajcom, ne s vyrobcom (ten na tvoj problem moze zvysoka kychat)
Však říkám - prodejce poskytuje záruku.
Už nemusíte radit, s prodejcem jsem se domluvil na výměně za nové zboží.
Děkuji za všechny rady.