Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Problém s tabletem-reklamace

Dobrý den,
dne 20.12.2013(myslím) jsem si u firmy t.s.bohemia zakoupil tablet GoClever Tab Terra 101 Kb s 32 GB micro Sd kartou a držákem do auta.Na Internetu byla GARANCE DORUČENÍ DO 24.12.2013 na poštu kterou jsem si vybral.
22.12 mi přišla SMS že Česká pošta přebrala zásilku.Žádná další SMS již nepřišla.Na Štědrý den jsem se vydal na poštu v 16 hodin kdy pošta ještě měla otevřeno.Přišel jsem tam a zjistil jsem že žádný balík tam není.Navíc jsem nebyl sám kdo si tam přišel pro balík a nedostal ho.Byl jsem naštvaný a řekl jsem si že to asi pošta ještě nedodala tak jsem se podíval kdy má pošta otevřeno:25-zavřeno,26-zavřeno,27-otevřeno,a pak další 3 dny zavřeno a pak otevřeno.Byl jsem naštvaný že dárek nebude pod stromečkem ale co jsem mohl dělat...27. jsem se znovu vydal na poštu.Stejný výsledek.Nevím jestli je to chyba obchodu nebo pošty ale to mě naštvalo ještě víc.Předevčírem(29.) jsem tam zavolal a dozvěděl jsem se že balík se prý "ZTRATIL"!To mě dorazilo...Prý mám čekat že se balík bude hledat a že se mi ozvou...1 den-nic 2.den.nic tak nevím jestli se balík ztratil nebo ho někdo ukradl nebo co.Každopádně to byl dárek a dost drahý:5000 Kč
Děkuji každému kdo si to dočetl až do konce.
Mám čekat nebo napsat obchodu?
Nebo něco jiného?
Za každý návrh jsem moc vděčný.

Díky za případnou odpověď
Tabletak
:-)

Předmět Autor Datum
a platil si vopred? ci ho zaplatis az ked prevezmes balik
McSmekac 31.12.2013 19:31
McSmekac
dobírka-az ho dostanu
Tabletak 31.12.2013 19:56
Tabletak
Do okamžiku převzetí je to majetek prodejce,takže u něho můžeš reklamovat jen nedoručení,nikoliv ztr… poslední
Karel04 31.12.2013 20:59
Karel04
V čem je problém? Balík nebyl dodán, nic jsi neplatil. Konzultuj to s prodejcem. Reklamovat nemůžeš…
krtenek 31.12.2013 20:00
krtenek

Do okamžiku převzetí je to majetek prodejce,takže u něho můžeš reklamovat jen nedoručení,nikoliv ztrátu balíku.To si musí vyřídit s poštou oni a taky jsou v tom jejich peníze.Zavolej na firmu,tam Ti řeknou,že máš ještě pár dní počkat a kdyžtak dohodni zaslání nového kusu.Případně zruš objednávku a pak si to můžeš objednat znova.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru