Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Problém spouštení

Mám dotaz kdyz chci zapnout hru chvili nabiha a potom se ukaze critical error a je v nem napsano toto :
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 868 MHz with 382MB RAM
Video: Intel(R) 82815 Graphics Controller (Microsoft Corporation) (3198)

Error setting display mode: CheckDeviceFormat failed (D3DERR_NOTAVAILABLE). Please delete your Option.ini file if this error prevents you from starting the game.

History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- DetermineFormats <- SetupPresentParms <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Moc prosím o radu

Předmět Autor Datum
Please delete your Option.ini file if this error prevents you from starting the game.
Wikan 06.02.2011 21:03
Wikan
dekuju hotovo ted to nabehlo a zase jina chyba : OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel…
dina999 06.02.2011 21:30
dina999
A čo to skúšaš spustiť za hru? Zrejme nemáš v PC - hw, ktoré tú hru zvláda...
pme 06.02.2011 21:33
pme
Windows XP s 382MB RAM, 868MHz CPU a integrovaná grafika. Co to je za hru?
karel 06.02.2011 21:35
karel
Lineage 2
dina999 06.02.2011 21:35
dina999
Zkus na to přijít sám. systemneeds.html
karel 06.02.2011 21:37
karel
ahaa uz to vidim... diky moc ja su blbej :-) poslední
dina999 06.02.2011 21:39
dina999
navic pocitac splnuje minimalni naroky na hru :-/
dina999 06.02.2011 21:33
dina999
Obávám se, že to je jenom tvoje představa. Jaká je to hra a jaký máš počítač?
Wikan 06.02.2011 21:34
Wikan

dekuju hotovo ted to nabehlo a zase jina chyba :
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 866 MHz with 382MB RAM
Video: Intel(R) 82815 Graphics Controller (Microsoft Corporation) (3198)

CreateTexture failed(D3DERR_INVALIDCALL).
CompositeTexture (Param:USize=512,VSize=512,D3DFormat=21,Texture=a7 75978

History: FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::EnableLighting <- FBspDrawList::Render <- SolidRendering <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FSkySceneNode::Render <- NoStencilRendering <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FSkySceneNode::Render <- NoStencilRendering <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FSkySceneNode::Render <- NoStencilRendering <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru