Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Problémi s motorom čz 175/502 skúter

Mám malotraktor s motorom zo skútra čz 175 verzia 502 s zabudovaným chladicím ventilátorom. Problém je to, že často mi stáva, keď je už motor zahriatý,že bez toho aby som šliapal na plyn, začnu mi otáčky zvýšiť sa, motor len tak reve, skoro by to aj vybuhol, keď by som nevypol zapalovanie.Potom tažko sa to dá znova naštartovať. Čo to môže spôsobiť? Nedobre nastavený karburátor? Iskra je v poriadku,sviečka je nová,palivo miešané podľa predpisu 1:50 olej-benzín.Niektorý mi hovoria,že to robý tzv. samozapalovanie benzínu.Existuje samozapalovanie benzínu? Za poradu vopred ďakujem. S pozdravom.

Předmět Autor Datum
Možná to je svíčkou
bartas 28.05.2012 15:47
bartas
Možná to je svíčkou možná by pomohla studenější a0218:zapalovaci-svicky Nebo zlepšit chlazení ventil…
bartas 28.05.2012 15:49
bartas
Zkontroloval bych jestli někde nevázne lanko k plynu(nebo mechanismus kterým to máte řešené), jestli… poslední
J_K 28.05.2012 22:14
J_K

Zkontroloval bych jestli někde nevázne lanko k plynu(nebo mechanismus kterým to máte řešené), jestli těsní spoje ke karburátoru a nepřisává falešný vzduch, a nakonec jak je seřízený volnoběh. Samozápaly to asi nebudou, to by nešel zastavit motor vypnutím zapalování.
Mimochodem, ten poměr oleje-benzínu se mi zdá hodně vysoký. Je fakt že některé dnešní oleje mají lepší mazací schopnosti, ale pro běžný M2T je motor konstruovaný na poměr cca 1:20.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru