Avatar uživatele
Rohlik

Prodejce mne vyslal na pobočku, která neexistuje – je možná náhrada?

Skrz e-shop jsem si objednal produkt, který jsem zaplatil předem a nechal si jej poslat na pobočku ve svém městě. Následující den mi dorazil email „Výzva k vyzvednutí objednávky“, ve kterém byla i adresa s mapou pobočky, ve které si mám zboží vyzvednout. Jenže, adresa byla zcela jiná (sedělo jen město), než tam kam jsem si zboží nechal poslat v e-shopu. Nicméně, jelikož adresa v emailu byla blíže, tak jsem se tam vypravil a na místě zjistil, že tam žádná pobočka není, jen prázdná výloha a holá místnost.
Jinak řečeno, prodejce mne vyslal na pobočku, která možná na tomto místě někdy existovala v minulosti.

Jsem na prodejce naštvaný. Mohu z výše evedené situace odstoupit od smlouvy nebo chtít nějakou náhradu?
Díky tomuto mi vznikly komplikace, které zavinil prodejce.

EDIT: Problém vyřešen. Postežoval jsem si a dostal jsem cca 15% slevu z mé objednávky.

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 2285 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Ano, můžeš odstoupit od smlouvy.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Můžeš odstoupit od smlouvy.
Jinak nechápu, proč jsi platil předem, když jsi chtěl zboží vyzvednout osobně.
Dál mi není jasné, proč jsi nepoužil telefon, když jsi věděl, že prodejce poslal zboží jinam.

Upravil/a: Hlada

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rohlik

Platil jsem predem, protoze jsem tak zvykly a neuvedomil jsem si to.
Telefon jsem nepouzil, protoze jejich infolinka konci v 16:00 a ja byl na miste az kratce pred 18:00 hodinou.

před 2296 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek