Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Program na hry (na tvorbu hier)

Ahojte.
Chcel by som sa vás spýtať či nepoznáte nejaký program na tvorbu hier- skákačok
vyskúšal toho mnoho ale nič ideálne.
Ďakujem za odpovede.:-)
Dominik
Změna předmětu, původně: Program na hry (LaKr) (Kráťa)

Předmět Autor Datum
ten program se jmenuje programovací jazyk. ;-)
touchwood 15.01.2010 20:03
touchwood
Si naprogramuj. To maju byt ako exe, alebo flash, alebo java do telefonu, alebo jake?
MM.. 15.01.2010 20:48
MM..
podla urovne tvojho dotazu urcite nechces vyrabat hry. Urcite. A ak si aj myslis ze chces (momentaln…
shiro 15.01.2010 21:10
shiro
to si len ty myslíš ak si myslíš že som nič neurobil sa mýliš
dominik 16.01.2010 00:24
dominik
stiahol som aspoň 5 programov no najlepší s nich bol adventure maker ale je na anventúri možno že sa…
dominik 16.01.2010 00:28
dominik
game maker, petr sou takové klikačky
jaroslavvvv 16.01.2010 01:53
jaroslavvvv
očuj, já bych se chteu vysrát, a hledám program na sraní. A nic není. Tož se ani nevyseru. :) P.S.…
MM.. 16.01.2010 02:39
MM..
Tak tohle bylo neco, to je paradni napad, tyhle stare hry meli neco do sebe. Lepsi nez ty dnesni 3D…
virus 18.01.2010 20:25
virus
a co si take urobil? hopsacie trapnosti ktore ludia robili 10r dozadu cez podobne generatory. Nevies…
shiro 16.01.2010 01:32
shiro
Než se zabývat tímhle, je podle mě mnohem hodnotnější se dát na level editing. Prostě vytvoř level (…
L-Core 16.01.2010 07:13
L-Core
Každź iba kecate o svojom no nikdo mi neodpoveda
dominik 16.01.2010 20:15
dominik
Normalne hry sa programuju. Nikto neodpoveda ptz ziaden normalny clovek nebude zabijat cas takou kr…
MM.. 16.01.2010 20:33
MM..
Neodpovedá, protože asi nezná (není to jeho parketa). Ale dostal jsi jiné návrhy - a to se taky počí…
L-Core 16.01.2010 21:25
L-Core
Podla mňa jednoducho nikto nevie odpovedať lebo sa tým asi nikto nezaujíma a návrhy nepotrebujem
Dominik 18.01.2010 20:15
Dominik
Odpověď je jednoduchá - musiš se prvně naučit programovat. A za pár let pochopíš, jak směšně Tvůj do…
Zdenál 18.01.2010 20:21
Zdenál
Tvorba hry: ukladani souboru a zaznamu nastaveni + configurak, knihovny a streamy + pokud to bude i…
virus 18.01.2010 20:29
virus
Visual C# 2008 Express + XNA 3.1 a dost znalostí o objektově orientovaném programováním v jazyku C#.
WTFxD 20.01.2010 14:49
WTFxD
ale fuj.. gamesky programovat objektově.. pěkně v ASM a jedééém! :-)
touchwood 20.01.2010 18:49
touchwood
ti lepší to zvládají ve strojovým kódu :-D
Nigfire 20.01.2010 19:14
Nigfire
Silenci, celej zdrojak v assm a binarnim kodu, to je tak na 10 let a u pichnutej aspon 8 hodin denne…
virus 20.01.2010 19:49
virus
Neni to vobec tak blbe. V asm mozes programovat aj takmer tak rychlo jak v C (kazdy asm prekladac um…
MM.. 20.01.2010 20:16
MM..
Jo tak to mas pravdu to ano takto to lze udelat perfektne a potom je i rychlejsi nez OOP samotne, to… poslední
virus 20.01.2010 20:21
virus
Tak at je naka sranda :puff: 0101000001000011001000000110100001110010011 0000100100000011000100110…
virus 20.01.2010 20:08
virus
copy con game.rar Takhle to dělá profík. Pavel
Pavel 20.01.2010 20:08
Pavel

očuj, já bych se chteu vysrát, a hledám program na sraní. A nic není. Tož se ani nevyseru. :)

P.S. ale dam ti jeden tip: pinball. starsi poznaju. Je to podla mna lepsie jak nudne skakacky ktorych je uz milion a vsetky su na jedno kopyto. Na tvorenie pinball strojov su aj nastroje, napr. Future Pinball download.html
Pri tvoreni pinball stola aspon budes aj trochu rozmyslat, a nielen umiestnovat nejake podlozky na poskakovanie.

a co si take urobil? hopsacie trapnosti ktore ludia robili 10r dozadu cez podobne generatory. Nevies nic o skutocnom programovani, to co robis ty je iba lepenie predrobenych blbiniek dokopy. Pisem ti to preto, ze tieto veci zaujimaju 11r pubertakov, ktori si myslia aku dieru do sveta spravia ak si naklikaju nejaku hopsacku ala Jazz Jackrabbit a bude tam ich meno....ale vyuzitelnost ziadna. O pol roka to najdes zapadnute na disku a nik o to ani nezakopne. Ved casom uvidis.

Ovsem nic nevylucuje ze pokial budes mat dost vole sa ucit, mozes to niekam dotiahnut.

Než se zabývat tímhle, je podle mě mnohem hodnotnější se dát na level editing. Prostě vytvoř level (misi, epizodu, totální konverzi) pro zavedenou hru. Nástroje pro to existují (Crysis, Far Cry 2, Oblivion.... či Build nebo DoomEd), výsledek bude atraktivnější než hopsačka s pajdulákem, která stejně nikoho neohromí (protože jich jsou tisíce).

Normalne hry sa programuju.

Nikto neodpoveda ptz ziaden normalny clovek nebude zabijat cas takou kravinou, tak ti tazko poradi software na kravinu. Tipy ktore si dostal (hlavne ten od L-Core) su omnoho duchaplnejsie.
P.S. a ani si neodpovedal ze ci to ma byt exe alebo flash alebo java.

Tvorba hry: ukladani souboru a zaznamu nastaveni + configurak, knihovny a streamy + pokud to bude i LAN TCP/IP komunikace po socketu, udrzovani hry, zdrojove soubory v nake komprimaci a update + naka DB pro hru a to posledni more straveneho casu jen sezenim u PC, az to dokoncis zjistis ze je ta hra a prace na uplne kulovy protoze je uz stara, kasli na to je to magorina delat hru v jednom cloveku. 8-)

Neni to vobec tak blbe. V asm mozes programovat aj takmer tak rychlo jak v C (kazdy asm prekladac umoznuje makra a funkcie a "premenne" (v stacku) atd). Idealne je kombinovat C a asm.
P:S. resp. rychlost zavisi od programatora. Debil to nenaprogramuje ani za 10 zivotov, a je uplne jedno jaky jazyk pouzije :-)

Tak at je naka sranda :puff:

0101000001000011001000000110100001110010011
0000100100000011000100110010101100111011010
0101101110001000000110110001100101011101000
1101001011000110110100100100000011000110111
0100011101100110010101110010011001010110001
1011001010110101100100000011001000110111100
1000000111010001110010011000010110110101110
1000110000101110010011010010110010100100000
0110001101101000011110010111010001100001011
0101001101001011000110110100100100000011000
1101100001011100100110101101100001001000000
1101110011000010010000001101011011011110110
1110011000110110100100100000011100110010000
0011100100111010101111010011011110111011001
1011110111010100100000011100000111001001100
1000110010101101100011010110110111101110101
0010000000101110001011100010111000101110001
0000001110010011011110110011001101100

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru