Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Prosím, uměl by někdo napsat tento algoritmus pro jazyk C ?

Vyberte si jednu z metod:
• Quicksort
• Třídění slučováním (Merge Sort)
• Třídění haldou (Heap Sort)

Postupně pro n=200,500,1000,2000,5000,10000,20000,50000 náhodně vygenerovaných čísel
• Spočítejte počet srovnání při třídění a počet přesunů nebo výměn.
• Vypište hodnotu na 2 desetinná místa.
• Vypište hodnotu na 2 desetinná místa.

Předmět Autor Datum
To by mělo umět spousta lidí, ta otázka je tedy zbytečná. Jediná možná odpověď tedy zní: uměl. Nemě…
JoDiK 07.12.2010 09:01
JoDiK
pravda, opravuji tuto otázku :)
Nosic 07.12.2010 09:09
Nosic
To ti asi nikdo moc nepomůže. Máš-li se totiž něco naučit, musíš to vypracovat sám, to je nejlepší c…
Prasak 07.12.2010 11:06
Prasak
Tak proč jsi teda šel na tu školu, když tě to nebaví / nechceš studovat? Nebylo by lepší zabalit to…
marekdrtic 15.12.2010 18:15
marekdrtic
promin algoritmy neumim alespon zatim a potreboval bych napsat algoritmus pexesa muj email je mikikr…
Majk 95 15.12.2010 16:51
Majk 95
Algoritmus nemas pisat, algoritmus si mas najst napr. pomocou www.google.com a len to upravit (prida…
MM.. 15.12.2010 17:33
MM..
A co z toho nevies? Nevies si na internete najst algoritmus triedenia v C? Nevies tam pridat jeden-d…
MM.. 07.12.2010 12:07
MM..
Tohle je počítačová poradna a ne tvorba domácích úkolů pro líné studenty. :i:
host 07.12.2010 12:13
host
Všechno je na Wikipedii...
MaSo 15.12.2010 17:06
MaSo
a mate alespon nejake napady jak bych ten algoritmus mohl napsat treba cim zacit nebo tak neco???
Majk 95 15.12.2010 19:33
Majk 95
OMG.. sortovací algortitmy jsou tak triviální a provařené, že cokoli vysvětlovat v době google je op…
touchwood 15.12.2010 20:02
touchwood
S tou trivialitou pomalu. Zhlavy bych teďka napsal maximálně bublinky. Už jsem zvyklý volat jen Arra…
MaSo 15.12.2010 20:06
MaSo
Je vánoční čas, tak trochu napovím...použij Wikipedii Quicksort Máš to tam napsané i v Céčku, ale…
marekdrtic 15.12.2010 20:07
marekdrtic
Ucitele by docela potesil, kdyby odevzdal quicksort v nerekurzivni podobe... ;-)
gd 15.12.2010 20:16
gd
Hledání takové možnosti ponechám už na něj, ukázal jsem mu, jak se hledá na Googlu, potažmo Wikipedi…
marekdrtic 15.12.2010 20:21
marekdrtic
ja bych si to mozna zkopiroval ale hlavne bych se to cvhtel naucit a kdyz to jeste neumim tak jak to…
Majk 95 16.12.2010 20:35
Majk 95
Nejdřív se nauč rodný jazyk, potom se pusť do algoritmů.
vlk56 16.12.2010 20:37
vlk56
co tim presne myslis algoritmy nebo jak pisu?
Majk 95 16.12.2010 20:47
Majk 95
Tady.
karel 16.12.2010 20:50
karel
Teba to ešte baví? Ak máte doma vŕtačku a lievik, urob si v hlave otvor, on Ti už tam tie vedomosti…
pme 16.12.2010 20:51
pme
ja cist umim, kurna co porad mate?
Majk 95 16.12.2010 21:07
Majk 95
a ja vyrustam tak trochu na chalupe a tam mame vrtacku ale jinak tady vrtucku snad ani nemame bydlim…
Majk 95 16.12.2010 21:08
Majk 95
a nemuzu rict ze bych to nepotreboval.
Majk 95 16.12.2010 21:08
Majk 95
Ale musí se nechat, že máš solidně osobitý styl vyjadřování.
vlk56 16.12.2010 21:09
vlk56
jo to mam ja nemam cas byt porad na kompu jako vy ale neni to nadavka. mam taky jiny povinnosti ale…
Majk 95 16.12.2010 21:12
Majk 95
A pro nás pomalejší: jak to souvisí s tím, že se vyjadřuješ jako (doplň si sám). Pavel
Pavel 16.12.2010 21:19
Pavel
Poradite mi nekdo pls jak mam napsat ten algoritmus pexesa. nejaky rady napady jak na to???
Majk 95 18.12.2010 17:50
Majk 95
Přibližný nárys algoritmu (v pseudo-programovacím zápisu, ty už to jen přepíšeš do vhodného programo…
marekdrtic 18.12.2010 18:08
marekdrtic
ok diky a mi mame jenom algoritmy programy az ve druhaku nebo ve tretaku. ale diky aspon neco.
Majk 95 20.12.2010 19:51
Majk 95
umel by mi nekdo opravit toto pexeso? ucitel rika ze tam mam neco blbe a ja nwm co podle me to fungu… poslední
Majk 95 09.01.2011 16:56
Majk 95

To by mělo umět spousta lidí, ta otázka je tedy zbytečná.
Jediná možná odpověď tedy zní: uměl.

Neměla ta otázka spíše znít takto?
Dostal jsem domácí úkol, nechce se mi to učit, programování mě nebaví ani hledat na internetu se mi nechce, ale když oni to po mně ve škole chcou, nemohl byste to prosím někdo udělat za mě?

To ti asi nikdo moc nepomůže. Máš-li se totiž něco naučit, musíš to vypracovat sám, to je nejlepší cesta. Kdybys alespoň začal sám a pak přišel pro radu, či konzultaci, ale chtít dostat hotový pod fifák, to je přímo drzost.
A byla by docela prča, kdyby pak učitel chtěl něco dodělat, nebo vysvětlit a ty bys nebyl schopen svoji práci obhájit.

Tak proč jsi teda šel na tu školu, když tě to nebaví / nechceš studovat? Nebylo by lepší zabalit to a dělat třeba popeláře, když nemáš chuť se vzdělávat? Abych se přiznal, tak mě tam třeba humanitní předměty taky nějak extra nebaví, ale není na škodu mít přehled o všem.

promin algoritmy neumim alespon zatim a potreboval bych napsat algoritmus pexesa muj email je mikikruncik@seznam.cz
a byl bych moc rad kdyby ses mi ozval jestli to mas nebo umis nebo jestli by jsi mi nejako neporadil predem dekuji.
jsem prvak na stredni skole a teprve zacinam a nas ucitel mi to moc neumi vysvetlit.

Algoritmus nemas pisat, algoritmus si mas najst napr. pomocou www.google.com a len to upravit (pridat tam spocitavanie). Ked tomu nerozumies vobec tak si vezmi ucebnicu a studuj. Nikto za teba nebude robit domace ulohy, ptz ulohy su na to aby si sa naucil nieco TY a nie my.
Ked mas konkretny dotaz (na nejaky prikaz z C alebo nieco co nefunguje) tak sa pytaj konkretnejsie.

A co z toho nevies? Nevies si na internete najst algoritmus triedenia v C? Nevies tam pridat jeden-dva riadky? (PocetSrovnani++; a PocetPresunu++;) ? Nevies vypisat hodnotu na 2desatinne miesta?
Inac zadanie je kravina ptz pocet srovnani alebo presun predsa je cele cislo tak co tam chces s desatinnymi cislami. V zadani ti nieco chyba (a mne to pisat nemusis to si ries sam ze co tam chyba)

OMG.. sortovací algortitmy jsou tak triviální a provařené, že cokoli vysvětlovat v době google je opravdu nošení břeven do lesa.

BTW, google a wiki quicksort zná a dokonce ti předhodí vysvětlení algoritmu jak slovně, tak graficky a přidá k vysvětlení algoritmu i zápis v několika jazycích. Co chceš více?

edit: linky neuvádím záměrně, protože i pilinami vycpaný kůň (s jeho adekvátním IQ) tohle musí umět najít.

ja bych si to mozna zkopiroval ale hlavne bych se to cvhtel naucit a kdyz to jeste neumim tak jak to muzu napsat a hledat umim ale nikde nemaj napsanej algoritmus ja se to chi hlavne naucit ale kdyz nevim jak na to a ucitele me k tomu nejspis nedokopu tak co mam tedda podle vas študentu delat vy hlavy.
a hledat umim ale rekni mi na ktere strance uz kdyz tak kde je napsany algoritmus cely ??? co?? to jsem jeste nevidel.

jo to mam ja nemam cas byt porad na kompu jako vy ale neni to nadavka.
mam taky jiny povinnosti ale respektuji mi uceni takze se tady trochu drzim.
ale mit dobytek taky neni nic moc spatnyho alespon je tam trochu cerstvej vzduch na zahrade pekny pohled ticho meli by ste to taky nekdy skusit.

Přibližný nárys algoritmu (v pseudo-programovacím zápisu, ty už to jen přepíšeš do vhodného programovacího jazyka, programátoři neděste se, ale chci ho dohnat k tomu, aby pochopil rozdíl mezi zápisem algoritmu a programem):

funkce otoc_kartu(x,y)
{
objekt[x,y].visibility = !objekt[x,y].visibility;
}

funkce otoc(x,y)
{
otoc_kartu(x,y);
karta = [x,y];
}

funkce porovnej(x1,y1,x2,y2)
{
 if(objekt[x1,y1].hodnota != objekt[x2,y2].hodnota)
 {
 otoc_kartu(x1,y1);
 otoc_kartu(x2,y2);
 message('FALSE');
 return false;
 }
 else
 {
 skore = skore + 1;
 vymaz_kartu(x1,y1);
 vymaz_kartu(x2,y2);
 message('TRUE, congratulations');
 return true;
 }
}

Nakopnul jsem tě, zbytek funkcí + grafiku si už snad dokážeš napsat sám v nějakém programovacím jazyku.

umel by mi nekdo opravit toto pexeso?
ucitel rika ze tam mam neco blbe a ja nwm co podle me to funguje.
tak doufam ze na to nekdo prijde.

{pexeso}
začátek
n := 20;
pocet := 0; 
 pro i od 1 do n opakuj
pexeso[i] := 0;  
  pro i od 1 do n div 2 opakuj
pexeso[i] := ((random * n * 10) div 1) mod n + 1;
  pro typ od 1 do 2 opakuj
 typy[typ] := 0;
kolo := 0;
hráč := 0;
  pro hráč od 1 do 2 opakuj
 body[hráč] := 0;
  dokud pocet < n div 2 opakuj
začátek
 hráč := hráč + 1;
 jestliže hráč > 2 pak
začátek
  hráč := 1;
  kolo := kolo + 1;
konec;
 napiš("Je ", kolo, " kolo, hraje hráč ", hráč);
 pro typ od 1 do 2 opakuj
začátek
čti(karta);
dokud 1 > karta or karta > n opakuj
 čti(karta);
 dokud pexeso[karta] < 0 opakuj
 čti(karta);     
napiš(karta);
typy[typ] := pexeso[karta];
konec;
 jestliže typy[1] = typy[2] pak
začátek
 pexeso[karta] := -1;
 napiš("Hráč číslo ", hráč, " získal bod");
 body[hráč] := body[hráč] + 1;
 pocet := pocet + 1;
konec;
konec;
jestliže body[1] > body[2] pak
napiš("Vyhrál hráč číslo 1")
jinak napiš("Vyhrál hráč číslo 2");  
konec

a pokud do do zitrka nestohnete tak to muzete nechat byt.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru