Dobrý večer,mám problém s Ebayem a PayPalem.Před dvěmi měsíci(!)jsem si objednala LCD display na Ebayi,přišel ale rozbitý a s prodejcem jsem se domluvila,že mi částku vrátí.Asi o den později mi přišel na email zpráva od PayPalu,že mi ta částka byla připsána na můj bankovní účet.Nic tam však nebylo(ani na PayPalu)a za 3 dny se mi ještě ta částka odečetla z účtu.Takže jsem o šest stovek chudší a bez displeje,a bez mobilu.Co mám prosím dělat?Psala jsem na PayPal,ale nemají českou podporu,a když jsem jim anglicky napsala,tak mě odkázali na nějaký americký(!)telefon.Děkuji za pomoc.
Zajímavá 0 před 2472 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Situaci můžeš řešit ve 4 rovinách, s prodejcem, s obchodním portálem, se zprostředkovatelem platby a se svoji bankou v rámci reklamace platby kartou.
Na obchodníka moc nedej, tak že tlač na ebay i na paypal a případně to můžeš zkusit i přes svoji banku v ČR. Ale ono je to spíš o tom, že to chce čas a je to běh na delší trať. Spíš bych sázel, že se platba za čas propíše zpět.
0
před 2472 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Odpovědi.cz Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek