Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Proč nesvítí kontrolka na tiskárně Eposon AcuLaser M1200?

Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o radu týkající se tiskárny. Jde o tiskárnu Epson AcuLaser M1200. Nevěděli byste, prosím, čím může být, že vůbec nesvítí indikátor na desce tiskárny, který má modře signalizovat, že je zařízení připraveno k tisku? Mám ji teprve 2 týdny a vytiskl jsem asi 10 stran, může jít o vadnou kontrolku nebo o chybu v nastavení? Po zasunutí kabelu do zásuvky pouze blikne oranžová kontrolka, která tak asi hlásí chybu, ale modrá vůbec nesvítí, a to ani když tiskárna tiskne.

Děkuji Vám srdečně za Vaše informace, doporučení týkající se popsaného problému.

[mod]Z došlé pošty vložil: (Rce)[/mod]

Předmět Autor Datum
ta tiskárna by měla mít manuál. V něm by měl být popis chybových stavů a jak je řešit. Nejde-li tisk…
touchwood 03.10.2010 23:04
touchwood
Zeptejte se výrobce tiskárny anebo Vašeho prodejce, takhle přes internet se to těžko posuzuje, stejn…
odpoved 03.10.2010 23:05
odpoved
Ale souhlasím s kolegou nade mnou. Pokud tiskne, je špatná kontrolka, pokud netiskne, je v pytli nej…
odpoved 03.10.2010 23:07
odpoved
.....Mám ji teprve 2 týdny.... Záruka na zakoupené zboží v ČR je zákonem stanovena na 24 měsíců ode… poslední
kropf09 04.10.2010 00:08
kropf09

ta tiskárna by měla mít manuál. V něm by měl být popis chybových stavů a jak je řešit. Nejde-li tiskárna zapnout, nejspíše bude vadná. Tiskne-li tiskárna normálně a nesvítí-li jen kontrolka, je velmi pravděpodobné, že opravdu "odešla" jen ona kontrolka.

.....Mám ji teprve 2 týdny....

Záruka na zakoupené zboží v ČR je zákonem stanovena na 24 měsíců ode dne zakoupení výrobku. Manipulace se zbožím v záruční době může být chápáno, jako porušení smluvního závazku mezi prodejcem a kupujícím. Tato skutečnost zapřičiní, že si kupující průzkumník zaplatí tuto i další opravy z vlastních prostředků. Zkoumání výrobku v záruční lhůtě je dobrodružství bez vítězů na straně zákazníků.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru