Avatar uživatele
Kepler

Proč tak často čteme o požárech autobusů?

Je to pro mě záhada, kamiony nehoří. Přitom by jeden čekal, že životy cestujících jsou důležitější než náklad polských šmejdů. Ještě zajímavější je, že často hoří autobusy bez rozdílu značek.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? JájsemRaibek, marci1 před 2826 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
JájsemRaibek

Velmi málo místa pro motor a osatní komponenty v autobusu, aby se docílilo větších prostor pro cestující. Pak také co největší odhlučnění motoru a dalších částí, pro pohodlí cesujících.
Nic z toho není řeba u kamionu dělat a proto tak často nehoří.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Protože nebyly vyrobené československými pracujícími. Zlaté Karosy!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

abych řekl pravdu, tak tohle tvrzení mi zatím nějak nepřišlo. dva autobusy v Praze za poslední rok co jsem postřehl. kamion nevím, občas jako dnes na D10. kamion je však celkově větší hrozba. jezdí nebezpečně, přeložení, občas ani nevědí, co vezou (chemikálie, hořlaviny atd) a neví to ani okolí, i když má být kamion jasně označen (ADR je složitý předpis), ale jak někteří říkají „s.át na to“.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Kepler

barbakan: zlaté karosy hořely obzvlášť ochotně a po zapnutí bufíku způsobily místní ekologickou katastrofu. Československý pracující asi někde udělal chybu… 🙂

před 2826 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

… ano, udělal, že bez krveprolití předal vše, co československý lid, včetně tvých i mých předků, kdy vytvořil, bez úhrady!

před 2826 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Kepler

Raibek: na tom asi něco je. Stejně jsem z toho zmatený. Připadá mi to jako udělat letadlo s motorem, který občas blafne. No a co…

před 2826 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek