Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Práva zákazníka při reklamaci

Závada je neodstranitelná, výrobek v záruce.Musím přijmout jako náhradu zboží se stejnými parametry, nebo mám právo na vrácení peněz ? ( vzhledem k poklesu ceny si za vrácené peníze můžu koupit komponentu s lepšímy parametry)

Předmět Autor Datum
Asi bude záležet, podle jakýho zákoníku se tohle řeší. Pavel
Pavel 12.11.2007 14:00
Pavel
Nejedná-li se o třetí reklamaci, máš právo na výměnu za shodné zboží. A teprve když není již shodné…
Rce 12.11.2007 14:04
Rce
Myslím, že to takhle není - právo na výměnu máš po opakovaných odstranitelných vadách (po 3.vadě) ne…
Martin2 12.11.2007 14:49
Martin2
§ 622 http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obc anzak/cast8h2.aspx http://www.finexpert.cz…
karel 12.11.2007 14:58
karel
http://www.spotrebitele.info/informatika_telekomuni kace/poradna/Podminky-vyrizeni-reklamace/?PHPSES… poslední
kmochna 12.11.2007 15:02
kmochna

Nejedná-li se o třetí reklamaci, máš právo na výměnu za shodné zboží. A teprve když není již shodné zboží (nevyrábí se, není na skladě), můžou ti nahradit jiným zbožím a nebudeš-li je chtít, pak teprve musí vrátit peníze.

Myslím, že to takhle není - právo na výměnu máš po opakovaných odstranitelných vadách (po 3.vadě) nebo po neodstranitelné vadě ihned. A myslím, že pokud se ruší kupní smlouva (tj.3. odstranitelná nebo 1. neodstranitelná) je volba na zákazníkovi - aspoň tak to bylo dřív.Ale nevím, jestli to platí pořád.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru