Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Předstih jawa čz 125

Dobrý den nevíte někdo jaký mám nastavit předstih na jawa čz 125/355? na internetu píšou 3.5-4mm ale mě se to zdá strašně moc protože to kole zpátky a moc dobře to stim nechytá a nejde moc do otáček tak se chci zeptat jak to tedy je jestli to mám nechat 3.5mm nebo jestli můžu obrat třeba na 2mm nebo 1mm. Díky

Předmět Autor Datum
Zkoušej to nastavovat různě a až to pojede nejlíp tak to tak prostě nech. Milimetr sem, milimetr tam…
Kung Fu Ježek 07.03.2013 20:35
Kung Fu Ježek
Ani originál návodu nevěříš ? http://www.cezetmania.info/filestorage/technika/ma nualy/manual_356_19…
miroslav 07.03.2013 22:34
miroslav
já neřikám že tomu nevěřim jen se mě to zdá hodně a mě to na to strašně kope zpátky a nechytá to moc…
watta97 08.03.2013 13:55
watta97
Předpokládám, že víš jak se to nastavuje, ono chytit zapálení tak, aby to vyhovovalo je umění, nehle…
corve43 08.03.2013 19:59
corve43
Vím jak se to nastavuje a odtrh mám nastavenej 0.4mm a mám tam pouze nový pístní kroužky jinak válec…
watta97 08.03.2013 22:00
watta97
Mě furt zdechává, zastavím někde na křižovatce a bez honění za plynem mi zdechne.. poradí někdo jak…
Jawak355 05.05.2014 19:39
Jawak355
Na co pošupovat relé? K čemu je to dobrý? Statorem při štelování předstihu nehejbeš, hejbeš akorát d…
Kung Fu Ježek 05.05.2014 20:25
Kung Fu Ježek
dotáhnout trysku volnoběhu za tepla to by jsi mohl. poslední
kamzl 05.05.2014 21:09
kamzl
na relé nešahej!!! u Zetek se na něj stačilo jen blbě podívat a už to nedobíjelo!!!
kamzl 05.05.2014 21:02
kamzl
čím menší předstih dáš tím víc to půjde do otáček, když to ovšem chytne. Záleží v jakým stavu je za…
kamzl 05.05.2014 21:00
kamzl

Zkoušej to nastavovat různě a až to pojede nejlíp tak to tak prostě nech. Milimetr sem, milimetr tam. Mě to nejlíp jede na o něco míň než je doporučená hodnota. V tvym případě bych zkusil tak 2,5-3mm.

Předpokládám, že víš jak se to nastavuje, ono chytit zapálení tak, aby to vyhovovalo je umění, nehledě k tomu, že záleží na stavu co máš uvnitř válce. Pokud je to nové dává se nižší předstih a čím je to vyběhanější dává se větší, ale jen do určité výše. Základ je, aby byl na kontaktech odtrh 0,35-0,4 mm, to je prvopočátek seřizování, teprve potom se nastavuje zážeh. Vzdálenost popsal kung fu ježek. Doladit to také můžeš natáčením celého statoru při chodu na to musíš mít sluch, aby jsi poznal, kdy jde motor t.zv. vyrovnaně a nekulhá.

Vím jak se to nastavuje a odtrh mám nastavenej 0.4mm a mám tam pouze nový pístní kroužky jinak válec a píst jsou starý ale ne vyběhaný. A ten sluch asi moc nemám to nevim jak se to pozná. :-) A ještě jedna věc zapoměl jsem zmínit že tam mám udělané tranzistorové zapalování s kladívkama jestli to má nějáký vliv.

Mě furt zdechává, zastavím někde na křižovatce a bez honění za plynem mi zdechne.. poradí někdo jak na ten předstih? odtrh teda 0,3-0,4mm .. ale s tim statorem si nejsem jistej co a jak viděl jsem bratra jak to dělal ale trošku jsem nechápal popravdě co s tím děla. a ještě jedna věc, známý mi doporučil pošoupnout rele dobíjení, to relé je někde pod pravym deklem ale netušim jak vypadá o.O .. poradí někdo ještě s timhle?

Na co pošupovat relé? K čemu je to dobrý? Statorem při štelování předstihu nehejbeš, hejbeš akorát destičkou s kladívkama, která je na statoru připevněná myslim že dvěma šroubkama. Předstih se nejlíp šteluje pokud máš měrku, kteou zasuneš místo svíčky.
Ale jestli jede dobře a jen zdechá navolnoběh tak to bude nastavením karburátoru...

čím menší předstih dáš tím víc to půjde do otáček, když to ovšem chytne.

Záleží v jakým stavu je zapalovací soustava a svíčka a teplota venku. Jestli se ti zdá že nemá pravidelný chod, nastartuj, nech zahřát - popros někoho ať ti podrží plný plyn povol kladívka - toč s nima a poslouchej až bude mít čistý zvuk s co největšíma otáčkama -dotáhni kladívka a jeď to projet.

Ale jak řikám otázka je potom jak spolehlivě to bude chytat.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru