Předmět Autor Datum
Podívej se na jejich rozlišení, jestli mají stejné rozlišení, tak je to celkem fuk. Jenom chci pozna…
marekdrtic 15.11.2009 17:22
marekdrtic
U 26 nejčastěji 1920 x 1200 bodů a 24 - 1920 x 1080 bodů a jak je na tom poměr stran treba ve hrách…
wirm 15.11.2009 17:43
wirm
je to tak ze v kazde hre se nastavy spravný poměr ? Nie, v kazdej rozhodne nie, v novych vacsinou a…
Dreamer 15.11.2009 23:36
Dreamer
Jaké body ? tak že podle všeho .. 24 a když 26 tak 16:9
wirm 16.11.2009 14:40
wirm
Velikost pixelu. Na 26" musí být při stejném nativním rozlišení jako 24" (kupříkladu těch 1920x1200)…
Zarniwúp 16.11.2009 15:01
Zarniwúp
Tak ok Díky všem. Vyřešeno poslední
wirm 16.11.2009 15:13
wirm

je to tak ze v kazde hre se nastavy spravný poměr ?

Nie, v kazdej rozhodne nie, v novych vacsinou ano. Aj 24" monitory maju rozlisenie 1920x1200. Mensi problem bude asi pri tomto rozliseni s pomerom stran 16:10, na filmy je lepsie full HD (1920x1080, pomer stran 16:9).

Mne sa zda ze pri 26" uz budu body pomerne velke, kedze uz aj 23" monitory maju rovnake rozlisenie.

Velikost pixelu. Na 26" musí být při stejném nativním rozlišení jako 24" (kupříkladu těch 1920x1200) velikost bodu (pixelu) větší. Teoreticky je pak hrubší obraz.
Já mám 24" 1920x1200 a spokojenost. Jde hlavně o zvyk. Používám na hry, grafiku i net. Občas film, fullHD má prostě na spodním a horním okraji tenký (po 70 pixelech) černý pruh.
Jestli to máš na CAD, tak každej pixel na výšku navíc je dobrej, takže spíš 16:10, než 16:9. Třeba na roletky ve photoshopu (třeba..) je širokej monitor fajn + dostatek pixelů na výšku - mně vychází 16:10 jako gut.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru