Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reklamace - flash Patriot USB X-Porter

Tak jsem na radu doporucni koupil v czechcomputeru flashku Patriot USB 2.0 X-Porter 2GB, XT Boost 150x.

Slapala u notebooku 2 mesice jako ready boost. Jenze jednoho dne prestala.

Tak jsem ji zanesl na reklamaci. Technik v czc napsal: flash disk se po zapojeni nenacte, stav odpovida dobe pouzivani, vykla se USB vystup.

(Ten konektor se fakt malilinko vykla, coz je podle me dany tim, ze je obal z gumy.)

Po 14 dnech mi volali, ze se to vratilo z reklamace a kdyz jsem si proto dosel tak mi rekli, ze je reklamace neuznana. Dali mi vypis od jejich distributora 100Mega Distribution, ze je zavada neuznatelna, ze je tam mechanicky poskozeni, ulomeny USB konektor.

Tak jsem to vzal, ze holt osud a odesel jsem, jenze doma jsem se na tu flashku podival a koukam, ze USB konektor je fakt ulomeny. Tak si nadavam, ze jsem debil, ze jsem si to nezkontroloval hned na miste a mohl jsem se hadat. Proste ty smejdi (nejspis 100Mega), aby to nemuseli uznat, tak vylomili USB konektor. Hlavne ze to ma zaruku 60 mesicu.

No jedna vec je, ze vsem doporucuju, aby tuhle flashku nekupovali, protoze proste existujou vadny kusy, ktery nikdo nevyreklamuje.

Druha vec je, ze me nasrali, ze tim jednanim, jednak czechcomputer, myslim, ze jim to bylo jasny, proto mi to dali zabaleny tak, abych to tam hned nekontroloval a hlavne ten jejich distributor 100Mega Distribution.

No soudit se kvuli dvema stavkam nebudu, ale o to vetsi si na ne dam pozor:!:3-[

Předmět Autor Datum
To máš těžké - pokud jsi zlomeninu opravdu nezpůsobil ty, ale někdo jiný při manipulaci při reklamac…
touchwood 16.12.2008 21:39
touchwood
Hmm, ja vim, beru to v pohode, ted uz budu opatrnejsi, spis jsem chtel napsat, aby si i ostatni dava…
Redmarx N 18.12.2008 12:38
Redmarx N
Obavam se, ze se to da generalizovat. Ja pro zmenu zakoupil HDD od Seagate, kde byla podrcena civka.… poslední
gd 18.12.2008 12:47
gd

To máš těžké - pokud jsi zlomeninu opravdu nezpůsobil ty, ale někdo jiný při manipulaci při reklamaci, je to pak slovo proti slovu (proto je třeba při přejímce do reklamace trvat na jasném popisu stavu reklamovaného zboží). Já mám s oběma výše zmíněnými firmami zkušenosti opačné, tedy kladné, zatím všechny reklamace ve 100mega mi problěhly OK (nakupuju přímo tam).

Bohužel, "gumové" USB sticky těmito závadami trpívají, typicky třeba Corsair Voyagery. Sám mám 16GB Patriota, je fakt rychlý a funguje, nicméně ta guma mi vadí (ale jsem s tím smířený, že se na to musí dávat pozor)

Hmm,
ja vim, beru to v pohode, ted uz budu opatrnejsi, spis jsem chtel napsat, aby si i ostatni davali pozor na tyhle gumove flash disky.

Jinak mi to nedalo a napsal jsem jim do czechcomputeru a odpovedeli, ze vzhedem k tomu, ze uz jejich technik pozoroval ze se to vikla, tak ze se s tim neda nic delat, protoze to asi bylo uz nalomeny a jen se to dodelalo.

Takze si zacnu na czc davat pozor na reklamace a necham si priste popsat ten stav jednoznacne, protoze to urcite nalomeny nebylo. No dobra zkusenost a stala me jen par korun, takze vlastne spokojenost. 3-[

Obavam se, ze se to da generalizovat. Ja pro zmenu zakoupil HDD od Seagate, kde byla podrcena civka. To jsem zjistil az mimo obchod, kdy se po otevreni zapeceteneho pytliku zacal sypat takovy cerny prasek. Pytlik byl pritom neposkozen, takze zadne podezreni...

Suma sumarum, vadne muze byt cokoliv a pokud na to clovek nechce doplatit, musi "zdrzovat frontu", aby si pred obchodnikem overil neposkozenost. (na skryte vady je pamatovano v zakone...)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru