Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reklamace - šum LCD

Zdravím,
koupil jsem si NB Acer Aspire a po pár dnech jsem si všimnul, že se projevuje znatelný šum na LCD u některých odstínů barev. Dal jsem NB do reklamace (Servis Acer Brno), přišel "opravený" zpět na prodejnu, hned jsem ho tam vyzkoušel, ale závada se projevovala stále. V popisu opravy bylo uvedeno "výměna základní desky". NB jsem tedy odmítl převzít a nechal poslat zpět k reklamaci. Nyní jsem tam volal a prý mi provedou "výměnu základní desky" (opět). Já si ale myslím, že problém nezmizí, protože postupují stejně jako při neúspěšné opravě.
Co s tím? Nemáte někdo zkušenosti s takovou reklamací, kdy se vám zboží vrátilo neopravené? Případně jak postupovat aby to buď vyměnili nebo vrátili peníze.

Díky.

Předmět Autor Datum
Po 3. reklamacii odstupis od zmluvy a uz budes vediet ze co znamena slovo Acer. poslední
MM.. 12.12.2010 23:32
MM..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru