Předmět Autor Datum
Softwarové problémy musíš řešit s autorem softwaru. Jestli byl software poskytnut "tak jak je", máš…
Filuta 21.09.2013 01:09
Filuta
Byl-li soucasti notebooku software, tak mas narok i na reklamaci softwarovych problemu za predpoklad…
RedMaX 21.09.2013 01:11
RedMaX
98% problémů bývá se softwarovou věcí, sedící mezi klávesnicí a židlí. zkus ji někde reklamovat.
lední brtník 21.09.2013 10:50
lední brtník
lední bertík: Problémy které mám, rozhodně mnou způsobené nejsou..Notebook byl nedávno přeinstalován…
Vety 21.09.2013 21:16
Vety
Ono se to těžko odpovídá, když dáš jen obecný informace. Jestli jsi dostal Linux místo Windows, rekl…
Prasak 21.09.2013 21:18
Prasak
Nevim co chces poradit, kdyz ty probelmy nespecifikujes. Nicmene na reklamaci muzes notebook poslat…
RedMaX 21.09.2013 21:32
RedMaX
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli mám nárok na reklamaci SOFTWAROVÝCH problémů když se neobtěžu… poslední
lední brtník 21.09.2013 23:17
lední brtník

lední bertík: Problémy které mám, rozhodně mnou způsobené nejsou..Notebook byl nedávno přeinstalován a problémy pořád přetrvávají, takže mě zajímá, jestli můžu dát notebook do reklamace, když mě zlobí "software?"

Redmarx: Pokud byl součást notebooku Linux, ale já si to objednal s Windowsem 7, tak nemám nárok..?

Filuta: Nechápu tvoji odpověď.

Nevim co chces poradit, kdyz ty probelmy nespecifikujes.

Nicmene na reklamaci muzes notebook poslat vzdy, ale nemusi ti to byt uznano. Pred reklamaci doporucuju notas vyfotit a s reklamacnim technikem dobre popsat stav notebooku, pripadne skrabance atd. do reklamacniho protokolu, abys predesel jakemukoli problemu pri vraceni z reklamace.

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli mám nárok na reklamaci SOFTWAROVÝCH problémů

když se neobtěžuješ specifikovat co máš za problém, pak je jasné že tomu nerozumíš a problém bude spíš v té 98% skupině než v notebooku.

chyby systému i aplikací můžeš pohledat v prohlížeči událostí (eventvwr.msc)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru