Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reklamace ntb-závada nebyla zjištěna

Zdravím,
mám následující problém: Reklamoval jsem ntb u kterého mi dělá problém se připojit k síti přes kabel (dělá to pouze u sítě na koleji) a to tak že pokaždém restartu PC musí zakázat a následně povolit adaptér...(Jinak jsem odzkoušel další 2 PC a připojili se bezproblému) Dále mi ani nešlo nainstalovat zařízení k mobilnímu internetu (vyzkoušen na 4 PC s různými OS- XP a win 7) - vím že tento problém nemohu uplatňovat,ale jen mi to potvrzuje fakt, že PC není v pořádku... Poradí mi někdo jak mám dále postupovat? Dá se uplatnit odstoupení od smlouvy?

Předmět Autor Datum
Nesprávne nastavení služeb operačního systému není chyba notebooku ani dúvod k reklamaci. Ak koupíš…
Joseph 08.03.2012 15:56
Joseph
Zariadenia k mobilnemu internetu nejdu instalovat bezne...napriklad nas T-mobile je v tomto expoert… poslední
fleg 08.03.2012 18:13
fleg

Nesprávne nastavení služeb operačního systému není chyba notebooku ani dúvod k reklamaci.

Ak koupíš letadlo, vyrobce nenese zodpovednost že ho neumíš ridit. Pilotný kurs si musíš zaplatit osobitne.

Zariadenia k mobilnemu internetu nejdu instalovat bezne...napriklad nas T-mobile je v tomto expoert a nevie vydat poriadne ovladace pre 64b Win7. Instalacia a nasledne prevadzkovanie je hotova alchymia. Moji najlepsi zverenci (zakaznici) dosahuju asi 50% uspesnost pripojenia.
Popisal si problem velmio vseobecne, v servise spravili diagnostiku, problem sa neprejavil a tak ti ho vratili, ze je vsetko ok. Bezna prax.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru