Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Reklamace repasovaneho ntb (praskle sasi) - mate zkusenost?

Ahoj,
rozhodl jsem se zakoupit repasovany ntb. Vybral jsem jednu brnenskou firma, ktera na mne delala dobry dojem - zcasti kvuli dobrym referencim, zcasti take kvuli rocni zaruce na repasy i moznosti jejiho prodlouzeni (spise jsem narazil na max 6 mesicu).

Zakoupil jsem dve IBM T60. Jsou to prvni repasy, ktere jsem kdy kupoval, takze nevim, v jake obycejne byvaji kondici. Narazil jsem na dve veci, ktere mne trochu prekvapily.

Na jedne T60 nebyl spravne uchyceny plast v miste pod klavesnici (tam, kde lze polozit zapesti) - to se jeste dalo rel. snadno napravit odsroubovanim krytu, zasunutim za titanovy ram a zasroubovanim. Jinak zatim funguje.

Na druhe T60 vsak byl zuzeny plast v miste pod touchpadem praskly. Ne pouze napraskly, ale praskly v cele delce, tzn. ze pri mene opatrnem zachazeni by se to mohlo nekde zachytit a odlomit uplne. Podotykam, ze doruceny balik nebyl poskozen.

Protoze jsem to kupoval jako pravnicka osoba, nemam bohuzel pravo odstoupit od smlouvy do 14 dnu (coz bych vzhledem k tomu, jak ty ntb vypadaly, udelal nejradsi) a jedina moznost je tedy reklamace (opravte mne pokud je to jinak).

Chtel jsem se zeptat, jestli mate podobnou zkusenost, pripadne jak jste uspeli.

Predem diky za reakce,
M.

Předmět Autor Datum
Nechapem co chces riesit. Uz si do tej firmy volal, pisal? Ved najprv sa spoj s nimi a keby reagoval…
fleg 03.02.2011 11:56
fleg
Myslim, ze otazka je zrejma - jestli nekdo reklamoval repasovany ntb a jak uspel - na podobnou reakc…
Mrak 03.02.2011 12:14
Mrak
Ano reklamoval som, vsetko prebehlo hladko...pomohlo ti to nejako? Myslim, ze nie. Pri vztahoch, kto…
fleg 03.02.2011 12:17
fleg
No vidis, kdybys todle napsal rovnou, tak nejsem hned nabrousenej... (plus treba ve strucnosti dopln…
Mrak 03.02.2011 12:21
Mrak
Asi kolem 2004 jsem reklamoval, dokonce dvakrát, "repas" (v Čechách vídají tzv. repasy spíš než mate…
Vladimir 03.02.2011 14:10
Vladimir
Dik. Prave ze me taky zarazilo, ze nabizeji repas s prasklym sasi. Byl jsem pripraven na osoupane vi…
Mrak 03.02.2011 20:13
Mrak
No já koupit 3,5roku starý ntb za desítku tak sem taky napruzenej.Koupit dva.. No ale nic ve zlým.…
MM_tank 03.02.2011 21:37
MM_tank
Tak jen abych to uzavrel - reklamaci uznali, praskle sasi vymenili a ntb poslali zpet. Diky za reakc… poslední
Mrak 17.02.2011 15:53
Mrak

Myslim, ze otazka je zrejma - jestli nekdo reklamoval repasovany ntb a jak uspel - na podobnou reakci cekam. Nevidim duvod, proc bych nemohl zalozit "takyto thread". Pokud to necemu pomuze, jedna se o firmu device.cz. S firmou jsem samozrejme mluvil a budu to posilat na reklamaci.

Za pripadne dalsi reakce (k veci) diky.

M.

Ano reklamoval som, vsetko prebehlo hladko...pomohlo ti to nejako? Myslim, ze nie.
Pri vztahoch, ktore sa riadia Obchodnym zakonnikom, kde ti nedava barlicky stat ako pri Obcianskom zakonniku je to vzdy na serioznosti partnera alebo na zmluve, ktoru mate medzi sebou uzavretu.

Asi kolem 2004 jsem reklamoval, dokonce dvakrát, "repas" (v Čechách vídají tzv. repasy spíš než mateřskou továrnu spíš sběrné kontejnery) notebook Dell, byl to taky brněnský distributor. Kupoval jsem jako FO.

Byl vadný displej - byla na něm skvrna odlišné světelnosti, a jak se zjistilo později, úplně chcíplá síťovka na desce. Displej mi vyměnili a na síťovce jsme se dohodli tak, že mi dali PCMCIA síťovku.

Jednali se mnou slušně, reklamace byla rychlá, ale to že si takový vrak dovolovali prodat jako repas je věc jiná. Zdá se že reklamaci mají jako risk v kalkulaci ceny (tenhle model byl jediný výrazně výhodně naceněný, ale na vady nebylo upozorněno).

Vzhledem k ceně to ovšem celkově bylo OK, s tím musí člověk počítat. Po 4 letech tomu odešel displej ale jinak žádný problém, běželo by to doteď.

No já koupit 3,5roku starý ntb za desítku tak sem taky napruzenej.Koupit dva..

No ale nic ve zlým. To šasi ti podle mě uznají a dají ti druhý. Prostě do těch ntb nelezou pokud to není potřeba nebo to už někdo vrátil tak to zkouší udat znovu.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru