Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reklamace tiskarna

Dobry den, prosim o radu, budu reklamovat HP tiskarnu a chci se zeptat, jak predejit vyschnuti toneru po vyjmuti z tiskarny. Nechci tonery posilat s tiskarnou, protoze jsem je plnil neoriginalni (i kdyz kvalitni) naplni. Pravdepodobne bych o zaruku prisel, zjisti-li to technici v servisu, je to tak?

Na samotny defekt tyto naplne ale vliv nemaji, podle toho, co jsem cetl na forech. HP6510 ma zvlastni nesvar, ktery popisuji stovky lidi, tiskarna zrhuba po roce pouzivani prestane reagovat. Pro tak obrovsky pocet nefunkcnich kusu zrovna u tohoto modelu a bez jakekoli snahy HP podpory o reseni je to pro me jednoznacny signal, abych se k teto znacce uz nikdy nevracel. Uvidim, jak dopadne reklamace.

Diky

Předmět Autor Datum
Není to toner, je to inkoust. Zavřete to do vzduchotěsného sáčku a umístěte do chladné tmavé místnos…
Kurt 07.03.2014 08:18
Kurt
diky
Daiv_69 07.03.2014 08:27
Daiv_69
Viac by ťa malo zaujímať zaschnutie hláv v tlačiarni, po vytiahnutí tonerov..
sakraforte 07.03.2014 11:04
sakraforte
Pokud zaschne hlava, tak to neovlivnim, vse zalezi na tom, jak dlouho reklamace potrva a kdy bude ti…
Daiv_69 07.03.2014 13:26
Daiv_69
nemas co pouzivat nejake repasy a nemal by si problem so zasychanim.
shiro 07.03.2014 14:11
shiro
Asi ti unikajú súvislosti. V tvojej tlačiarni vymieňaš len farebné náplne. Hlava ostane vo vozíku.… poslední
sakraforte 07.03.2014 18:23
sakraforte

Asi ti unikajú súvislosti. V tvojej tlačiarni vymieňaš len farebné náplne. Hlava ostane vo vozíku.

Nechci tonery posilat s tiskarnou, protoze jsem je plnil neoriginalni

ak ich tam nedáš, hlava ti zaschne.
Ak tam necháš neoriginálne, tak..

Pravdepodobne bych o zaruku prisel..

Na druhej strane, si získal skúsenosť..

jednoznacny signal, abych se k teto znacce uz nikdy nevracel

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru