Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reklamace-možnost v značkové prodejně?

Dobrý den, mám dotaz, mám mobil nokia C6-01 a v pátek večer se mi po 3 vyskatla stejná vada. To bylo dne 14.12. večer, záruka končila 15.12. a tím pádem by mě v pondělí měli ještě přijmout reklamaci. Ale obchod, kde jsem telefon zakoupil je internetový, a odeslání poštou by trvalo 2-3 dny. A proto se ptám, jestli mohu telefon reklamovat v značkové prodejně Nokia poblíž místa bydliště. Děkuji za vaše názory a tipy

Předmět Autor Datum
Tomu říkám "štěstí" a "náhoda", že se třetí závada zrovna projeví den před koncem záruky večer... J…
host 16.12.2012 21:25
host
Záruku poskytuje prodejce, nikoliv výrobce. Ten však může záruční podmínky rozšířit jak časově, tak… poslední
Henessy 16.12.2012 23:38
Henessy

Tomu říkám "štěstí" a "náhoda", že se třetí závada zrovna projeví den před koncem záruky večer...

Jinak stačí si přečíst reklamační řád, tam máš vše důležité uvedeno - kde a jak reklamovat. Ten internetový obchod snad má i nějaký telefonní kontakt, takže stačí zavolat a hned budeš vědět, na čem jsi.

Záruku poskytuje prodejce, nikoliv výrobce. Ten však může záruční podmínky rozšířit jak časově, tak třeba celosvětovou možnost reklamace v místě bydliště u smluvních opraven..
Součástí prodeje jsou i reklamační podmínky a smluvní opravny. U šedého dovozu reklamace vyřizuje prodejce, včetně případné opravy..

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru