Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Reproduktory na baterky..

Ahoj. protože nemam v aute autoradio a jezdit s mp3 v uších se nesmí tak by mě zajímalo jestli existují Nejaké reproduktory na baterky ? Moje jediné kritérium je aby mely velký výkon protože favorit neni zrovna tichý auto :-). jediný co jsem zatim našel je toto: product.jsp
Ví nekdo o nakych jiných? Předem díky za tipy :-)

Předmět Autor Datum
Já měl kdyci made in tržnice. Podle mš uděláš lépe, když si koupíš autorádioa ne nějaké minichrchly.
Kráťa 14.10.2008 18:11
Kráťa
Měnič na dvěstědvacet a nějaké PC repro...8-)
MaSo 14.10.2008 18:16
MaSo
Bohužel v autě neni zasuvka
DarkHorse 14.10.2008 18:48
DarkHorse
Projdi si zastavárny a za pětikilo máš rádio...
Dale Cooper 14.10.2008 18:17
Dale Cooper
taky sem nad tim uvažoval ale v tom aute radio nikdy nebylo tzn že nemá repráky antenu ani kabelový…
DarkHorse 14.10.2008 18:45
DarkHorse
Zdatnější kamarád ti to zapojí za flašku...:-)
Dale Cooper 14.10.2008 19:09
Dale Cooper
poptám se. Pár kamaradů automechaniků mam ;-)
DarkHorse 14.10.2008 19:12
DarkHorse
To víš že jo, není to nic složitého; do rádia vede jeden drát od pojistkovky, pak anténa (jeden drát…
Dale Cooper 14.10.2008 19:18
Dale Cooper
by měl mít ve dveřích místo pro repráky Ten muj nema :-/ nějaký HIFI zvuk To urco ne budu rad za…
DarkHorse 14.10.2008 19:20
DarkHorse
Nevadí že nemá; tapecírunk je z papundeklu tak to jde vyříznout. Když koupíš nové repráky tak na kra…
Dale Cooper 14.10.2008 19:26
Dale Cooper
. Taky to jde dát do zadního plata myslim ze me bude stacit kdyz budou jenom ve dverich a na palubn…
DarkHorse 14.10.2008 19:29
DarkHorse
Fagot myslím nemá místo na repro v palubce... Ještě možná mezi podběhem a dveřma, fakt nevím. Už jse…
Dale Cooper 14.10.2008 19:34
Dale Cooper
nejel a doufám že už nikdy nepojedu Zas tak hrozný to neni joo :))
DarkHorse 14.10.2008 19:35
DarkHorse
To víš že ne... Já jsem začínal se stopětkou ;-)
Dale Cooper 14.10.2008 19:38
Dale Cooper
No co, tak si na tu chvílu, než to auto vyhodí, položí místo spolujezdca nějakou starou reprobednu.
Prasak 14.10.2008 19:37
Prasak
To tam nemas ani cigaretovy zapalovac? Ak ano tak na nom je 12V, tie si vytiahni a tym mozes napajat…
MM.. 14.10.2008 18:54
MM..
nemam :-D btw zakladni vybava favorita v roce 1990 byla opravdu bida dokonce mam místo otáčkomeru ru…
DarkHorse 14.10.2008 18:56
DarkHorse
Ja som mal tiez favorit davno a myslim ze zapalovac tam bol, nemyslim ze to otec bral ako extra vyba…
MM.. 14.10.2008 19:00
MM..
Díky vypadají dobře až nato že sou na 8AA baterek :-) ale to mam nabijecí popřemýšlim o tom
DarkHorse 14.10.2008 19:02
DarkHorse
Ved ale to som ti dal kvoli tomu ze to ma mat aj 12V vstup, potom nepotrebujes ziadne baterky. Len m…
MM.. 14.10.2008 19:12
MM..
Len musis niekomu s pajkovackou dat kilo do vrecka kto ti vytiahne 12V poptam se poistkova skrina…
DarkHorse 14.10.2008 19:15
DarkHorse
Náhodou, ty ručičkový hodiny jsem měl v Golfu taky. Měl jsem je moc rád :-)
Prasak 14.10.2008 19:01
Prasak
Otáčkoměr a digitální hodiny rulezz...:-) Měl jsi asi výbavu C nebo CL, není-liž pravda?
Dale Cooper 14.10.2008 19:20
Dale Cooper
Jo, CL. Tehdá jsem byl rád, že jsem ho vůbec koupil. Potřeboval jsem se vlézt do finančního limitu a…
Prasak 14.10.2008 19:40
Prasak
otackomer je tam predsa "sluchovy" :-)
MM.. 14.10.2008 19:45
MM..
Jojo, to nebyly špatné káry, bývalá přítelka měla Golfa II; verzi GTI (rok 1990) a (údajně) najeto 1…
Dale Cooper 14.10.2008 20:30
Dale Cooper
Ten můj měl "jen" 66kW, ale i tak to byl divoch (malý, lehký). Nakonec jsem ho střelil bráchovi za 5…
Prasak 14.10.2008 22:44
Prasak
Za pět? To byl celkem lacino... I když ono je jich hodně; od ledna se ale takováto auta stanou nepro…
Dale Cooper 14.10.2008 23:14
Dale Cooper
Já jsem se toho potřeboval zbavit a brácha potřeboval auto. Navíc to chtělo nějaký opravy za nějaký…
Prasak 14.10.2008 23:31
Prasak
Zkrátka staré auto... Já raději nepočítám kolik mě ta moje popelnice stála; to si spoustu věcí na to…
Dale Cooper 14.10.2008 23:36
Dale Cooper
Přesně tak. Věděl, do čeho jde a taky jsme věděli, jak to opravit. poslední
Prasak 14.10.2008 23:55
Prasak
Tu díru - konektor na autozapalovač má aj můj žigul z 1974 nebo kdy. Koukám že proti favoušovi je to…
MM_tank 14.10.2008 23:17
MM_tank
Žigul = dlabaný ingot :))
Dale Cooper 14.10.2008 23:21
Dale Cooper
Tady prý mají dobíjecí, co hrají 10 hodin https://www.i-legalne.cz/jnp/cz/magazin/technologie /logit…
Kráťa 14.10.2008 22:08
Kráťa
Jinak cokoliv nabíjecího nebo na baterky myslím nebude schopné dodat dostatečně hlasitý poslech nebo…
MM_tank 14.10.2008 23:19
MM_tank

To víš že jo, není to nic složitého; do rádia vede jeden drát od pojistkovky, pak anténa (jeden drát) a pak repráky. Na to stačí klasická dvojlinka... Navíc fagot by měl mít ve dveřích místo pro repráky. Ty kup taky v zastavárně nebo v tržnici. Nepředpokládám že chceš nějaký HIFI zvuk...:))

Ja som mal tiez favorit davno a myslim ze zapalovac tam bol, nemyslim ze to otec bral ako extra vybavu ptz je nefajciar :) No ale uz sa nepamatam.
Este existuje napr. product.jsp to uz budes aj pocut (2x15W) ale do toho baterky budu drahsie jak cely favorit :) Ale da sa tam dat 12V napajanie keby si odniekial v aute vytiahol 12V a nepotrebujes baterky.

Ved ale to som ti dal kvoli tomu ze to ma mat aj 12V vstup, potom nepotrebujes ziadne baterky. Len musis niekomu s pajkovackou dat kilo do vrecka kto ti vytiahne 12V niekde z poistkovej skrine (poistkova skrina je niekde v kabine tusim kdesi dole uz sa nepamatam).

P.S. prip. hladaj aj ine repro na 12V, daj si do www.google.cz slova napr.: 12V reproduktory cena. Podla mna s tymi 3W sumitkami na 3baterky co si si vybral v otazke by si vo favorite nic nepocul (ale neviem to len tak tipujem)

Jo, CL. Tehdá jsem byl rád, že jsem ho vůbec koupil. Potřeboval jsem se vlézt do finančního limitu a slušnýho stavu. Otáčkoměr mě nechyběl, zato pěkně čitelný hodiny byly fajn, když spěcháš a hlídáš každou minutu.

Ale můj otec měl taky Golf CL a měl ve výbavě hodiny digitální.

Jojo, to nebyly špatné káry, bývalá přítelka měla Golfa II; verzi GTI (rok 1990) a (údajně) najeto 130 000km, s motorem 1,8@79kW... Bohužel ho ale rozstřelila, potkala se s tramvají. Jezdilo to jako drak, nechlastalo; před rozstřelem přemýšlela že ho prodá, měl jsem nutkání ho koupit; mezitím se naskytl Escort (1,8 16v@77kW, 1992) který se mi jevil praktičtější (Golf byl 3dv, Esc je 5dv)... Vzpomínám na Golfa rád :-)

Ten můj měl "jen" 66kW, ale i tak to byl divoch (malý, lehký). Nakonec jsem ho střelil bráchovi za 5 klacků. Skoro jsem zamáčknul slzu, když jsem uviděl "svýho" Golfíka, že ho brácha taky prodal. Je v něm spousta zážitků a vzpomínek.
A zhruba před půlhodinou jsem pomohl tatovi hodit inzerát na net na jeho Golfa. Jen o dva roky starší kousek, než jsem měl já.

Za pět? To byl celkem lacino... I když ono je jich hodně; od ledna se ale takováto auta stanou neprodejnými. Platit začne zákon o odpadech a podle něj se bude platit při přeregistraci výpalné podle normy EURO kterou to které auto splňuje... Takže za škodivku nebo favo to bude 10k a za auta z konce osmdesátých nebo počátku devadesátých let to bude 3 nebo 5k...
Stejně jsem zamačkával slzu když šla do světa moje druhá šáde, bylo to rodinné auto co jsme měli od nového. Ovšem po 110k km už to měla za sebou. Teď co mám Escorta tak toho dojezdím dokud bude držet pohromadě... Zatím drží, má už 210k km v těle :-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru