Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Router WD N900 problém pri prenose dát do cloud služieb

Ahojte,

mám taký zvláštny problém s mojím novím routerom WD N900 http://www.alza.sk/western-digital-my-net-n750-d33 9882.htm. Router ide úpne v pohode a bez problémov či už na bežné surfovanie alebo pri hraní online hier (napr.Warframe a pod.) Problém však nastáva že odkedy som ho kúpil nedokážem nakopírovať súbory na akýkoľvek cloud (Skydrive,Google Disk alebo na Mega). Jeden súborik napr.fotku dokáže preposlať ale ako náhle pošlem viac fotiek tak to sekne s celou sieťou,vypadne internet a prebieha identifikácia IP,takže nasleduje restart routra a môžem fungovať dalej (teda kým sa nerozhodnem hodiť niečo na cloud). Môj predošlí router D-link s tým nemal absolútne žiaden problém. Na routeri mám najnovší firmware a skúšal som už kadečo ale nepomohlo (reset na továrenske nastavenia a pod.)

Pomôžte mi prosím ak máte niekto s takýmto problémom skúsenosti ... Ďakujem

Předmět Autor Datum
změň ještě dns servery na wan vstupu routeru na něco spolehlivého (google-dns, opendns), jinak to re…
lední brtník 08.08.2013 07:49
lední brtník
Áno problém je v odosielaní aj na uložto.sk Mám doma aj dátove uložisko a v rámci siete to odosiela…
Storming74 08.08.2013 11:28
Storming74
čili jakýkoli větší upload. zapoj pokusně zpět starý router, pak reklamuj buď router nebo providera.
lední brtník 08.08.2013 12:03
lední brtník
Takže volal som najprv providerovi že či náhodou nie je nejaký problém u nich ... uistil ma že všetk…
Storming74 09.08.2013 10:45
Storming74
Ups ... a dík za reakciu lední brtník poslední
Storming74 09.08.2013 10:47
Storming74

Áno problém je v odosielaní aj na uložto.sk Mám doma aj dátove uložisko a v rámci siete to odosiela
bez problémov,ale akonáhle má ísť niečo von tak internet padne .Router sa nijak zvlášť nezahrieva.
Myslíš že to môže byť na reklamačku ? pretože ináč ide router úplne bez problémov ...

Takže volal som najprv providerovi že či náhodou nie je nejaký problém
u nich ... uistil ma že všetko je v najlepšom poriadku ..... a potom asi
tak 15 minút po telefonáte zrazu začalo všetko fungovať tak ako má ... zvláštne že ?
No nič ja som rád že to ide a provider asi príde o jedného zákazníka ... mňa :-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru