Předmět Autor Datum
LED = LCD s LED podsvícením Mají nižší spotřebu než klasické LCD.
Wikan 06.04.2014 13:00
Wikan
Díky a co plazmy? Jak na tom jsou oni?
stefine 06.04.2014 13:02
stefine
Dnešní plazmy sice mají podstatně nižší spotřebu než měly ještě před pár lety, ale pořád jsou o dost…
Wikan 06.04.2014 13:04
Wikan
ok,díky :)
stefine 06.04.2014 13:06
stefine
Ale obraz se nedá srovnat !!!!! za mě plazma :-)
Petr 33 06.04.2014 20:22
Petr 33
V čem? Pokud by se v LCD nezačalo s LED podsvícením, pak mnohé PDP mají nižší spotřebu. LCD s LED po…
ms 06.04.2014 13:07
ms
LED zobrazovace podaktori nosia aj vo vrecku. Samsung uz 3roky pouziva OLED displaye. TV ale este ni…
MM.. 06.04.2014 13:20
MM..
Mám LED LCD Panasonic s panelem IPS Alpha, obraz výborný, mohu doporučit. Nic jiného než FULL HD dne…
Georgiuss 06.04.2014 21:27
Georgiuss
novější led mají se staršími lcd neónkami trh asi 50:50, tak proč kupovat staré lcd krámy, nebo doko…
lední brtník 06.04.2014 13:21
lední brtník
už jsem jich pár musel ladit co si ladil? Mne zatial samsung (vyssia rada kupovany pred vyse rokom…
MM.. 06.04.2014 13:26
MM..
Aha uz chapem, kanaly :) Ta TV ale vie export kanalov na USB stick a do PC existuje program (samsung…
MM.. 06.04.2014 13:31
MM..
ano, kanály. já to rozchodím, i když se mi ten systém nelíbí. ale s každou změnou na kabelovce/v mul…
lední brtník 06.04.2014 13:43
lední brtník
Díky všem,co byste teda doporučili LCD PLAZMu nebo LED...Mě jde hlavně o filmy ve FULLHD rozlišení,a…
stefine 06.04.2014 13:46
stefine
Zajdi si do obchodu a prohlédni si jaký obraz mají jednotlivé televize. Každému se líbí něco jiného.
Wikan 06.04.2014 13:51
Wikan
dostal jsi hned první odpověď nahoře. ...ani o spotřebu počkej až ti putin zdraží plyn a ropu na d…
lední brtník 06.04.2014 13:58
lední brtník
Pokud chceš koukat na kostičky ,tak si kup lcd nebo led obojí je na PRD !!!!!
Petr 33 06.04.2014 20:26
Petr 33
Není to tak zlé. ;-)
Kurt 06.04.2014 20:28
Kurt
jake kosticky? Si nieco hulil? (LCD moze mat uz z technickeho principu onmoho jemnejsie pixely jak p…
MM.. 06.04.2014 20:54
MM..
To si děláš srandu ???? a co třeba milisekundy !! Mám plazmu už 5 let, a nedám na plazmu dopustit,u…
Petr 33 06.04.2014 21:06
Petr 33
u LCD stačí nekvalitní signál a je to hra kostek a ta plazma vymyslí z chybějícího dvb-t signálu co…
lední brtník 06.04.2014 21:09
lední brtník
ok nemusíme chodit daleko,stačí třeba digi, připoj si na plazmu a potom na Lcd pak uvidíš o čem mluv…
Petr 33 06.04.2014 21:16
Petr 33
Tak to jsem asi slepý, rozdíl v tom teda nevidím.
Wikan 06.04.2014 21:23
Wikan
Jen jestli to není tím, že máš klasickou CRT TV :-)
Petr 33 06.04.2014 21:36
Petr 33
Aneb když dojdou argumenty, tak napadneme diskutujícího, že?
Wikan 06.04.2014 21:38
Wikan
Plasmě dávám přednost, ale vy krafete nesmysly! Pozn.: Dotyčný chtěl něco malého, předpokládám do 42…
ms 06.04.2014 21:56
ms
"mensi telka" je skor 32" Ano LED, plazma tak mala fullhd asi ani neni.
MM.. 06.04.2014 23:05
MM..
kosticky nemaju nic spolocne s technologiou panela. A milisekundy nevidis. A uz vobec nie ako kostic…
MM.. 06.04.2014 21:43
MM..
Ok,je vidět že jste mimo mísu :Čím rychleji tekuté krystaly dokáží reagovat na impulzy od řídícího p…
Petr 33 06.04.2014 21:54
Petr 33
Mimo misu si ty. Ano bavit sa o tom nemozme ptz nemas paru o tom co pises, tak tu vediem len monolog…
MM.. 06.04.2014 21:56
MM..
Ked si schopny rozpoznat rozdiel 5ms a menej, tak sa prihlas do hollywoodu na dalsi diel terminatora…
MM.. 06.04.2014 21:57
MM..
Já jsem nepsal, že milisekundy jsou kostičky ;-), a v obchodě vám do televizí pouští signál z bluray…
Petr 33 06.04.2014 22:31
Petr 33
Ja zijem v nemecku. TV som si opravoval uz ked este mozno si si cural do plienok. A viem o vnutre TV…
MM.. 06.04.2014 22:36
MM..
A co obklady do koupelny ,taky zvládneš ? ;-)
Petr 33 06.04.2014 22:42
Petr 33
Ne. Ty mas s tymi kostickami nejaky komplex, ked ich vidis uz aj v kupelni :-)
MM.. 06.04.2014 22:45
MM..
Jak je vidět si odborník na VŠE ;-)
Petr 33 06.04.2014 22:47
Petr 33
Jak je videt tak nevies ani citat. Bez radsej vypisovat kraviny kamsi na zive toto je seriozny web.
MM.. 06.04.2014 22:50
MM..
S Tim zive už si trapný asi jiný web neznáš
Petr 33 06.04.2014 22:55
Petr 33
Ok napíši to naposled, zapni si vedle sebe televize LCD a PLAZMU na stejném kanále, např. u digi jes…
Petr 33 06.04.2014 22:53
Petr 33
Takze nedokazes pochopit ze to nezavisi od technologie panela ale od procesora tej-ktorej TV. Ja nie…
MM.. 06.04.2014 23:04
MM..
Plácej si co chceš prostě Plazma má rychlejší odezvu tudíž rychlejší zpracování a co se tyče obrazu…
Petr 33 07.04.2014 07:49
Petr 33
Fakta : PLAZMA: Aktivni obraz = tmava scena mensi spotřeba, svetla scena vetsi spotřeba Cerna je o…
Schizo 07.04.2014 09:40
Schizo
Mnoho modernych LED uz neni TN technologia a pozorovacie uhly su vyborne. Pozeram sa roky na svoj sa…
MM.. 07.04.2014 10:10
MM..
A zkusil jsi ho zapnout? :-p
Kurt 07.04.2014 10:15
Kurt
Ne. Nalepil som si na neho pohladnicu :-)
MM.. 07.04.2014 10:16
MM..
Nesmysl, otec ma Samsung LED, kamarad Philips, tchan Samsung, u všech se se zmenou uhlu pohledu meni…
Schizo 07.04.2014 11:06
Schizo
Souhlas :-)
Petr 33 07.04.2014 11:24
Petr 33
To jste za celou dobu došli jen k tomu, že TN panely mají mizerné pozorovací úhly? ::) Vsadím se, že…
Kurt 07.04.2014 11:27
Kurt
ZA nikoho a pro nic nebojuju, pouze jsem shrnul fakta. Pokud dnes opravdu 95% vyrobcu vyrabi IPS dis…
Schizo 07.04.2014 13:14
Schizo
Staci si projit libovolny Datart/Electroworld a pod. TN je poznat z vetsiho uhlu na prvni pohled. Ve…
lucifer 07.04.2014 15:00
lucifer
Tak si prestante s tchanom kupovat TN sracky. Ja nemam TN sracku (a 90% modernych TV tiez nema)
MM.. 07.04.2014 12:13
MM..
Leta pane 2014 je 95% LCD televizi s panely IPS nebo MVA (v ruznych modifikacich), TN jsou jen u toh…
lucifer 07.04.2014 10:50
lucifer
Petr 33 - placas tu jedine ty. A take kraviny jak nejaky obkladac tych kupelnovych kachliciek, co as…
MM.. 07.04.2014 10:12
MM..
:-):-)
Petr 33 07.04.2014 10:44
Petr 33
Možná by jsi měl jít na wikipedii(tvoje oblíbena ) a doplnit si znalosti teoretiku ;-)
Petr 33 07.04.2014 10:56
Petr 33
ciste technicka - vysilani je v 50i, takze je potrebna odezva pod 20ms. Jednoducha matematika z 2 tr…
lucifer 07.04.2014 11:01
lucifer
Dva dotazy: Neběží ty panely konstantně na 60 Hz, ať do nich jde co chce? Nejsou ty doby odezvy rozd…
Niko Bellic 07.04.2014 11:40
Niko Bellic
1.) - ne, panely jedou na te frekvenci v ktere je dana vysilaci norma, jinak by to skubalo - obraz b…
lucifer 07.04.2014 11:51
lucifer
Nie su 60Hz a odozvu 5ms nevidis (ptz to ludske oko neni schopne vidiet. Ani 20ms)
MM.. 07.04.2014 12:13
MM..
pleteš si dosvit obrazovky, výpadky signálu a snímkový kmitočet signálu. začíná s tebou být docela l…
lední brtník 06.04.2014 22:40
lední brtník
Tu si studuj o kostickach, namiesto vypisovanie nezmyslov. Compression_artifact P.S. a 3x hadaj pre…
MM.. 06.04.2014 21:59
MM..
Sakra to by mě zajímjalo co za typ LCD mám já ve své tv zn. Philips 32PFL5403D/12. Jinak musím říct…
jezekhifi 07.04.2014 13:01
jezekhifi
Zoradovanie kanalov je aj v tom smart, ako app. Neviem jak sa vola ale je tam predinstalovana hned n…
MM.. 06.04.2014 14:52
MM..
a68a7a5083 poslední
AD. 08.04.2014 21:42
AD.

V čem? Pokud by se v LCD nezačalo s LED podsvícením, pak mnohé PDP mají nižší spotřebu.
LCD s LED podsvícením mají obvykle nižší spotřebu než plasmová televize, kde záleží na zobrazované scéně - spotřeba je u PDP proměnná. Rozdíl je v kvalitě obrazu, plasma je aktivní displej, LCD i s LED podsvícením je furt pouze světelný filtr.

Mimochodem, LED zobrazovače jsou také, ale do pokoje byste to asi nedal.

LED zobrazovace podaktori nosia aj vo vrecku. Samsung uz 3roky pouziva OLED displaye. TV ale este nie su ak sa nemylim.

A na doplnenie - u LCD resp. LED nejde len o spotrebu, ale aj o to ze podsvietenie u LED neblika resp. blika riadene tak ze moze skryvat prechodove javy panela, na rozdiel od stareho trubicoveho podsvietenia

novější led mají se staršími lcd neónkami trh asi 50:50, tak proč kupovat staré lcd krámy, nebo dokonce plazmové vyprodávané mrtvoly.

za sebe:
- telka má umět dlna (nas disk považuju za normální vybavení domácí sítě)
- neměl by to být samsung (už jsem jich pár musel ladit)
- fullhd by mě u tv netrápilo, ale hodí se pro připojení pc

Aha uz chapem, kanaly :) Ta TV ale vie export kanalov na USB stick a do PC existuje program (samsung channel list editor) na zotriedenie kanalov a nazad sa to da naimportovat na PC. Ja osobne som nakoniec najprv vsetko vymazal a potom zadaval freq multiplexov rucne v poradi v jakom som ho chcel, a parada. Ladis to raz v zivote, ale potom sa na ten kram pozeras a pocuvas roky, takze by som skor pozeral na to. Ja zatial si myslim ze obraz a zvuk ma samsung vyborny, co sa az niekedy divim ze z tak tenkej veci dostali pocuvatelny zvuk.

ano, kanály. já to rozchodím, i když se mi ten systém nelíbí. ale s každou změnou na kabelovce/v multiplexu jsou sousedi na prášky, kde mají na samsung krámu najít a uspořádat programy podle sebe.
navíc podpora samsungu pro jejich nefunkční češtinu na epg je ignorantská, takže ode mě mají do budoucna pápá, nejsem jejich pokusný králík.

kosticky nemaju nic spolocne s technologiou panela. A milisekundy nevidis. A uz vobec nie ako kosticky. Jedina vyhoda plazmy je uroven ciernej, ktora ale u modenych IPS LED panelov pada.

P.S. ad kosicky - ked nevies jak funguje TV, co to je obrazovy procesor, co to je DVB-T, tak tu nemudrij s nezmyslami.

Ok,je vidět že jste mimo mísu :Čím rychleji tekuté krystaly dokáží reagovat na impulzy od řídícího procesoru, tím je obraz ostřejší a prokreslenější, což je nejvíce patrné u pohybu v obraze. Doba reakce (odezva) tekutých krystalů LCD panelů se dnes pohybuje kolem 5ms!, plazmové panely se chlubí odezvou 0,001ms!. Tečka více se o tom bavit nebudu.

Já jsem nepsal, že milisekundy jsou kostičky ;-), a v obchodě vám do televizí pouští signál z bluray jestli teda víš co to je ;-), takže v obchodě moc kvalitu obrazu nepozná, jak se psalo. A nerozčiluje se, nemůžete vědět všechno . Dobrá kupte si LCD, připojte pozemní signál a užívejte , kde u nás ani HD kanály nedosahují kvalit německých HD kanálů, ale vy budete zase tvrdit že to tak není .

Ja zijem v nemecku. TV som si opravoval uz ked este mozno si si cural do plienok. A viem o vnutre TV uplne vsetko aj spamati, na rozdiel od teba.

Ano v obchode nema pozerat na kosticky, ale skor na to ci mu vyhovuje uroven ciernej a jak sa menia farby pri pohlade zboku.
Pozemni signal je kostickovany uplne stejne na plazme jak na LCD, pretoze to nezavisi od panela vobec. Pripadne vyhladzovanie zavisi vyhradne od procesora v TV. To si tiez moze pozret v obchode ak bude mat istotu ze dve TV su napojene na stejny pozmeny signal (vidi napr. v menu Tv ze ci to je naladene na stejny multiplex stejnu frekvenciu)

Fakta :

PLAZMA: Aktivni obraz = tmava scena mensi spotřeba, svetla scena vetsi spotřeba

Cerna je opravdu cerna.

Pozorovaci uhly jsou hodne podobne klasické CRT TV, coz hlavne při pohledu zezhora a zespodu ( valeni se nagauci ) nekurvy barvy jako u LCD, ten rozdilje astronomicky !

LCD ( LED podsviceni ): Udavana spotřeba je stele stejna bez rozdilu zobrazovane sceny.

Cerna je nejaky odstin sede, to je bez diskuse.

Udavane pozorovaci uhly hlavne u 95% dnesnich LCD TV , tedy NT technologie, je pouze zbozne prani vyrobcu, skutečnost je zoufala a při pohledu zezhora, ci zespoda, dochazi az k negovani barev, blednuti...

ZA nikoho a pro nic nebojuju, pouze jsem shrnul fakta. Pokud dnes opravdu 95% vyrobcu vyrabi IPS displaye, tak je to jina, ale me to sdeleni neprijde realne.

Jinak to co tazatel resil a to byly nejake kosticky, tak pokud bude spatnej signal, zobrazi ho stejne ŠPATNĚ plazma i LCD ( LED ) .

Staci si projit libovolny Datart/Electroworld a pod. TN je poznat z vetsiho uhlu na prvni pohled. Verim tomu ze dnes jsou TN jen v nejakych noname a vseobecne v nejnizsi tride. Treba jakysi Philips sedmickove rady co mame ma IPS. Jako zajimavost - v loznici mame stary a na svoji dobu levny 82cm LCD, ten je evidentne s TN - z pelechu to vypada celkem dobre. Uhel vetsi nez cca. nejakych 40° to ale samozrejme uplne rozhodi. ;-) Na dane uziti staci, i odezvou a funkcemi.

1.) - ne, panely jedou na te frekvenci v ktere je dana vysilaci norma, jinak by to skubalo - obraz by nebyl plynuly. Jde to prevadet z 50 na 60 (a obracene) vselijak, ale nikdy neni vysledek tak plynuly jako kdyz to bezi "1:1". Takze u "evropskeho" vysilani na 50 (pripadne 100...200... dle zabudovanych siditek pro plynulejsi obraz, treba ty u Philipse i celkem funguji), u emerickeho a sikmookeho vysilani 60. A pokud to televize, jde i pripojit prehravac ktery jede v 24p misto prepoctu na 25p, a i takove veci jdou pak pekne plynule.

2.) na barve nezalezi, subpixel nevi jaka barva pod nim je a je mu to fuk. Ale je samozrejme jina odezva grey/grey a white/black.

- ale i tak je 20ms pro dnesni panely celkem hafo casu. Mazani LCD pri videu si pamatuju mozna tak 8-10 let nazpatek.

Sakra to by mě zajímjalo co za typ LCD mám já ve své tv zn. Philips 32PFL5403D/12.
Jinak musím říct že at se nakláním jak chcu tak to rozhodně barvy nemění a černá je černá!
Měřeno programem Eizo monitor test. Ad odezva.
Tam je test na odezvu: čtverce černá barva cestující po obrazovce zleva do prava,
mají být ostré, ale nejsou jsou mírně mázlé tot vše.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru