Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Sapphire R7 260X - Zlé ovladače padají a karta zmetek se mi vysmívá přímo do tváře.

Hezký večer kolegové a kolegyně,
dnes jsem si k Vánocům pro radost koupil Sapphire R7 260X OC, kterou jsem vyměnil za stařičkou GTS450.

Co čert nechtěl, po spuštění PC nebo pár minut po, ovladače spadnou, buď dostanu BSOD nebo zčerná monitor a monitor ztratí signál a nebo se ovladače úspěšně obnoví a za pár minut se to celé zopakuje.

Ovladače z CD Sapphire - stejný problém
Ovladače ze stránek AMD.com (poslední 3 R7/R9 beta verze) - stejný problém

Na online chatu Alzy (to je mi ale novinka, online chat, hezké), mi bylo "technikem" Lukášem sděleno, že se takto nestabilní ovladače nechovají a problém bude v jádru grafické karty a mám zajít na reklamaci.

Při psaní s ním ovladače spadli 3x (1x byl potřeba restart - ztráta signálu), takže si dokážete představit, jak jsem se asi tvářil a cítil :)

Souhlasíte také, že se jedná o vadné jádro karty? Pokud ano v pondělí hodlám jít tedy těch ukrutných 100 metrů do Pardubické Alzy a kartu reklamovat.
O co mi ale jde, proběhne reklamace klasicky (30 dní čekačka) nebo mám právo na výměnu kus za kus? Samozřejmě bych byl rád za ten nový kus, ale nerad žádám něco, na co bych neměl nárok. I když už jsem nakoupil desítky produktů, reklamace jsem zažil jen dvě, tak proto se chci předem zeptat.

Objednání i vyzvednutí proběhlo dnes, reklamace bude v pondělí, takže karta se mi doma ani neohřála.

Díky za info (:

Předmět Autor Datum
Odpověď - viz: pošta.
M-Pol 23.11.2013 06:18
M-Pol
Tak dneska v 9 ráno jsem byl kartu reklamovat, jak jsem očekával, vše šlo jako po drátkách. Kartu si…
Eessencia 25.11.2013 18:50
Eessencia
Nemáš zač. Hlavně, že to proběhlo k tvé spokojenosti.
M-Pol 25.11.2013 19:33
M-Pol
Tak neproběhlo, po 45 minutách pád systému, zčernání obrazovky, restart ... Zrovna se bavím opět s t… poslední
Eessencia 25.11.2013 19:38
Eessencia

Tak dneska v 9 ráno jsem byl kartu reklamovat, jak jsem očekával, vše šlo jako po drátkách.
Kartu si "technik" prohlédl, sepsal reklamační formulář, zeptal se zda chci zpět peníze nebo nový kus.
Požádal jsem o nový kus a bylo mi řečeno, že přijde asi zítra. Přišla dokonce již dnes, asi před hodinou.
Vypadá to, že je problém vyřešen, žádný pád, BSOD nebo ztracený signál monitoru, takže dávám jako vyřešené.
M-Polovi děkuji za odpověď v PM (:

Tak neproběhlo, po 45 minutách pád systému, zčernání obrazovky, restart ...
Zrovna se bavím opět s technikem Alzy a dobrali jsme se k základní desce, která asi nedodává dostatečné napětí, takže to půjdu zkontrolovat a pofičí asi na reklamaci.
Je totiž pravda, že pamětem dostatek napětí nedává, ale nebral jsem to jako vadu desky, spíš jako vadu pamětí :D Bože, bože :-/

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru