Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Sekající se cloud

Ahoj, už mě to docela štve, všude píšou jak se nikomu hraní v Cloudu, např.OnLive, nebo Gaikai neseká, ale já mám 20mb download 15mb upload, o víkendech tak polovičku, a né mě se to musí sekat, jelikož mám hrozný počítač, tak hraní musím řešit takto, ale nechce se mi po těchto zkušenostech za žádnou hru na OnLive platit, poradíte mi čím to může být děkuji.???:-(

Předmět Autor Datum
"jelikož mám hrozný počítač"... Na hry asi treba lepší pc, s rýchlosťou internetu to až tak nesúvis…
pme 05.05.2012 19:47
pme
Tak co s tím mám dělat, né hrzný počítač, ale hry se na něm hrát nedají.
kubajzz 05.05.2012 20:08
kubajzz
ale hry se na něm hrát nedají. Odpovedal si si sám..., myslíš, že ak hru budeš "spúšťať" z cloudu,…
pme 05.05.2012 20:13
pme
Myslím, že v případě OnLive tomu tak není. Renderuje se to na vzdáleném serveru a k hráči se přenáší…
L-Core 05.05.2012 20:20
L-Core
Nepoznám OnLive ako funguje, kukol som: RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: Internet Connection: 5 Mbps… poslední
pme 05.05.2012 20:29
pme

ale hry se na něm hrát nedají.

Odpovedal si si sám..., myslíš, že ak hru budeš "spúšťať" z cloudu, že Ti pôjde lepšie?
Vieš na čo slúži a ako funguje cloud? Niečo si o tom prečítaj. Hry vyžadujú trošku lepší procesor a samozrejme výkonnú grafickú kartu.
Je jedno odkiaľ hru spúšťaš - renderuje sa na Tvojom PC !!!

Nepoznám OnLive ako funguje, kukol som:
RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:

Internet Connection: 5 Mbps wired or Wi-Fi connection
Operating System: Windows® 7 or Vista (32 or 64-bit) or XP SP3 (32-bit), Mac® OS X 10.6 or later
Computer: Dual-core PCs, all Intel-based Macs
Screen Resolution: 1280x720

Almost all OnLive users have had good results if their system meets the above requirements, but many factors affect network quality and performance, including other applications using computer resources and other users sharing your network. If you meet the above requirements and are still having problems with your OnLive experience that you can’t resolve, visit our Support Portal at support.onlive.com for more answers.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru