Sekání obrazu ve SLI
Zdravím, nedávám to do her, protože nepotřebuju poradit s jednou hrou.
Mám takovej problém, zatím zaznamenán u Far Cry 3 a Sniper Ghost Warrior 2. Pokud je vypnutý režim SLI, hra funguje např na 30 FPS. Má plynulý pohyb a krásně se na to dívá. Když se zapne SLI, vyletí to na 50-60FPS (stabilně) ale ten obraz není plynulý. Prokousává se a je vidět, že to není vončo. Nějaké rady, co s tím ?
Intel i7 3630QM
2x 650m GeForce
8gb ram
Díky :)
- mas zaply V-SYNC ?
Ve hře vypnutý.
- tak ho zapni
Micro_stuttering
Vlastnost ovladače, grafik, sběrnic (i AMD to v crossu zkouší eliminovat, zatím se jim to taky moc nedaří). Nenabečíš nic.
-MIF-"Nenabečíš nic." ja mam také SLI a problém ve hrach nemam,,,,,,
Máš snad noťas?
Na svou obhajobu jsem si pořídil notebook kvůli práci, jsem věčně mimo dům a tahat s sebou stolní počítač teda nebudu :) .
Protože máš oko z kašparovy krávy. Dovolím si citovat:
Lidé s malým IQ spravidla problémy nemívají. Jejich nízký intelekt a mentální nedostatečnost nedovolují vnímat tak elementární odchylky.
Tak to spíš nemám oko z kašparovy krávy, pokud se mi zdá obraz neplynulý, ne? Já problém mám, ale jak říkám, stačí mi to na 30fps s plynulým obrazem. Třeba časem vydají ovladače, který to zpraví.
To nebylo na tebe (všimni si směrování vlákna). Ano, oba molochové (AMD, nV) se to snaží řešit, zkus novější ovladače.
- Mif- jestli to bylo na me, tak ti muzu jedine rict --uz ti z toho "satanismu" asi hrabe,,,,,
Co prosím? A ano, bylo to na tebe.
-Mif- jestli mas se mnou naky problem tak to vyres pres "Pošta" a ne pres vlakno,,udajne to ma byt "PRO" poradna a ne pokec.cz
-"A ano, bylo to na tebe." ano jsem ted z toho cely spatny a tàààk mi to trha zily.
Ovladače mám nejnovější, bety. GeForce Experience to jistí :)
Mno, aby ti ale zas neuletěly chladiče . Vyzkoušej a dej vědět. Několik mých zákošů má podobné problémy se stutterem, mohli bychom dát palice dohromady .
Takže mám novinku... Už jsem všechno vzdal (vynutit SLI pouze na PhysX a podobné pokusy) a řekl jsem si, že se alespoň podívám, jak to vypadá na maximální detaily ve Full HD. Nastavil jsem tedy vše na ULTRA, vertikální synchronizaci, vyhlazování, DX11, všechno co šlo nastavit na víc, tak jsem to nastavil. Vrátím se do hry a něco neočekávaného. Krom nádherné grafiky i nádherných 30FPS s plynulým obrazem, naprosto stabilně, ať už jsem zkoušel cokoliv (spadlo to na 25 jen pod vodou během boje s aligátorem, haha).
No, každopádně jsem si řekl, že to zkusím vytáhnout na 60 a postupně jsem zkoušel zhoršovat a pak zase zlepšovat různé efekty. Došel jsem k tomu, a to si nedělám srandu, že čím horší detaily jsou nastavené, tím víc se hra trhá. Záhada je tu nová, každopádně mi to vyřešilo problém s Far Cry 3 :)
Ono by to i odpovídalo. On se ten microstuttering "uplatňuje" spíš na nižších rozlišeních a nižší kvalitě. Dneska jdu k zákošovi, co to provozuje se dvěma GTX660 - zkusím a dám vědět.
- "Ovladače mám nejnovější, bety. GeForce Experience to jistí :)" 2 Mouchy jednou ranou, uz vyznam slova "BETA" a "GeForce Expérience" bych se redeji vyhl
Zatím s nimi není jediný problém a GeForce Experience vesměs nedělá nic, než nastavuje hry na optimální detaily a nabízí nejnovější drivery na grafiky, s perfektním popisem, co se mění.
- Ono muzes nepouzivat "SLI" ale "gpu1" na graficke zpracovani a "gpu2" jen na physx.
- PS: Divals ses na nastaveni, myslim ze cesky se to rekne -kaskad- ?
Nevím, o jakým nastavení mluvíš.
Béééé... Takže prostě hrát na jednu grafiku. Což vesměs není takovej problém. V ovládacích panelech nVidia je stejně psáno, že se SLI režim pro Sniper Ghost Warrior 2 se "nedoporučuje". Každopádně ve Far Cry 3 je napsáno že kompatibilita "přijatelná" a stejně nic. Každopádně je mi to fuk. Mě stačí plynulej obraz, nepotřebuju mít v rohu napsáno 180 aby se mi lépe hrálo.
Takže žádnej trik zatím nikdo nevymyslel?
Smir se s tim, nerikali jsme tu nahodou tobe nebo to byl nekdo jiny, ze kupovat notas se SLI je totalni nesmysl.
Náhodou, spoustu her to táhne skvěle. Assassins Creed ve FullHD se vším na max na 60 fps, ani se nehne. Že to nějaký hry ještě nepodporují, není zas taková tragédie. A co navíc, pokud novou hru (např. Ghost Warrior) utáhne počítač na jednu grafiku na vysoké detaily s plynulým obrazem, tak ani není třeba ten SLI :)