Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Servis Sony neví, co s tím /špatně se zobrazuje výdrž baterie/

Zdravím,
před pár dny se mi vrátil ze servisu notebook 11,6" Sony Vaio, prootže jednak se mi samovolně občas probouzel ze spánku (to jsem po půldni zatím nepozorovala) a jednak mi někdy naskočila velice zajímavá výdrž baterie :-D - no kdo by toto nechtěl?

[http://pc.poradna.net/file/view/13076-baterie1-jpg  ]

Mně zítra končí záruka, napsala jsem do servisu, že prapodivná výdrž se objevuje i po přeinstalaci jejich tovární kopií Windows HP 7 32bit (a zejména tehdy, když předtím se zobrazí výdrž pouze v procentech, bez uvedení zbývající doby) a prý je jim záhadou, proč toto notebook (jinak bezvadný) zobrazuje.
Napadá prosím někoho nějaká myšlenka, na kterou součást přístroje se zaměřit? Technik od prodejce Alfacompu se jednou vyjádřil, jako že to bude asi hardwarová chyba, ne softwarová.
Asi by mi rádi pomohli, ale nevědí, čeho se chytit...
Díky předem za event. nápad!
Změna předmětu, původně: Servis Sony neví, co s tím (Kráťa)

Předmět Autor Datum
Jasny jak facka, vadna je baterie nebo zakladni deska. Vymena baterie je levnejsi (3.000kc) x deska(…
Alfonz.SPO 07.03.2013 23:59
Alfonz.SPO
Pánové i dámy, podržte se!! V pátek 8.3.2013 mi volali přímo ze servisu Sony, poslala jsem jim totiž… poslední
Joan 09.03.2013 22:08
Joan

Jasny jak facka, vadna je baterie nebo zakladni deska.
Vymena baterie je levnejsi (3.000kc) x deska(5-8.000kc)
Rikas ze je to pozaruka (od 9.3.2013)...asi bych to prodal na aukru.
Pripadne by se ti vyplatilo dojet osobne (dnes -8.3.) do mista servisu (500kc za cestu) a predat k reklamaci (stihnes v zaruce)
Prodej - inspiraci necht je ti sebevedomy Honza, prodavajici ojety bazar za cenu novinky
http://pc.poradna.net/q/view/981037-za-kolik-proda t-nb

Je to na tobe, casu moc nemas, rozhoduj se rychle.
Rozhodne se nejedna o softwarovy problem !

Pánové i dámy, podržte se!! V pátek 8.3.2013 mi volali přímo ze servisu Sony, poslala jsem jim totiž zavčasu odkaz na můj dotaz a hlavně odpověď pana Alfonz.SPO. Telefonát byl dle slov volajícího záměrně načasován tak, aby se ještě stihla druhá prohlídka a event. oprava v záruční době, která tentýž den končila. A již mám zprávu od DPD, že mi po neděli doručí novou krabici na dopravu mého notebooku do servisu Sony.
Nelze než zvednout palec a vyzdvihnout profesionalitu servisu Sony (zdali uvažovali o HW závadě již při první cestě mého ntb k nim, to netuším).

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru