Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Simson s51 ztráta výkonu po zahřátí motoru

Dobrý den potřeboval bych poradit ohledně simsona. Když se jedu někam projet a simson se mi více zahřeje začnou mi padat otáčky a nechce to jet musím podřadit a když se to nezlepší tak i zastavit. Mám na něm nový válec 60ccm 4 kanál, karburátor amal 19, svíčka NGK B8HS. Válec má najeto 250km. Nevím jestli to dělá ten nezajetý válec. Může to být i strženými štefty že nejdou moc dotáhnout? Děkuji

Předmět Autor Datum
Máš nějak moc možností. Píst a válec ještě rozhodně nejsou zaběhnuté. Přečti si návod, po dobu záběh…
czcharlie 13.04.2014 21:01
czcharlie
kdyby to bylo volné, tak podfukování by se dělo hlavně zastudena. Za tepla by se to naopak utěsnilo.
touchwood 13.04.2014 21:07
touchwood
to vypadá na ten válec, resp. kroužky.
touchwood 13.04.2014 21:06
touchwood
Tak já nejprve zajedu ten válec a pak dám vědět jak to jede.
lukas22243 13.04.2014 21:21
lukas22243
Co prehrati karburatoru?
bahno tablet 13.04.2014 21:51
bahno tablet
Zdravím ja mám tiež tento istý problém. Ja mám S51tku a robila mi toto iste tak som kúpil noví S60 v… poslední
Simson Elektonic 911 20.03.2016 20:38
Simson Elektonic 911

Máš nějak moc možností. Píst a válec ještě rozhodně nejsou zaběhnuté. Přečti si návod, po dobu záběhu by se mělo určitě dávat o něco víc oleje do benzínu. Je pravděpodobné, že při zahřátí se motoru "zatahuje". Počítej také s tím, že než se vše řádně zaběhne a usadí motor se víc zahřívá. No a ty povolené štefty (pokud jsi tím nemyslel šrouby co drží sedlo) taky moc nepomohou. Ale to bys nejspíš slyšel jak podfukuje hlava.

Zdravím ja mám tiež tento istý problém. Ja mám S51tku a robila mi toto iste tak som kúpil noví S60 valec, hlavu a piest aj s krúžkami a aj keď som ten motor zabehol tak aj napriek tomu mi robí to že keď je chladný motor ide, ako náhle sa zohreje tak stráca výkon a podraďujem kým nezastavím úplne. Pýtal som sa veľa ľudí nik nevedel čo s tým, ale našiel som originál Múdru knižku od Simsona na jeho údržbu. A v nej som sa dozvedel že montážna vôla medzi valcom a piestom u S51 ma byť maximálne 0,03 mm a u S71 0,04 mm. Ďalej sa v údržbe píše že ak je vôla medzi valcom a piestom väčšie ako 0,1 mm je nutná výmena alebo vybrús. Toto je teória ešte to nemám potvrdene ale rozobral som to znovu, posuvným merítkom som to zmeral a zistil som že noví piest S60 je menší o proti valcu o 0,28 mm. A aby som sa v tom utvrdil tak som premeral aj starý valec s piestom a tam tá vôla bola ešte väčšia, dokonca keď som to prví krát rozoberal tak na starom pieste boli spaliny vypálené pod krúžkami. Momentálne som objednal nový piest a keď to zabehnem a vyskúšam dám Vám vedieť. Ak by niekto chcel tu knižku tu je môj mail etotapaj@gmail.com.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru