Skúsenosti so záručným servisom notebookov
zaujímajú ma Vaše pozitívne/negatívne skúsenosti so záručným servisom NTB.
Ktorým značkám sa vyhnúť a ktoré sa naopak oplatia, samozrejme vzhľadom na subjekt?
Ktorá značka hradí dopravu aj do servisu, resp. posiela kuriéra (zatiaľ poznám len Asus)?
Pro sebe beru jen Dell s NBD. Nechci a nebudu se obtěžovat s "běžnými" reklamacemi (tj. notebook někam nosit nebo dokonce posílat). Chci mít opravu hotovou do 24 hodin a na místě, které si určím sám.
Podobnou záruku umí nabídnout (za příplatek) i Lenovo a HP.
Zbytek je smetí. (dovolil jsem si parafrázovat J.R.-ovu hlášku o SOHO routerech)
Mám Dell a jednou jsem reklamoval mechaniku. Operátor se mě zeptal jestli si jí dokážu vyměnit sám že by mi novou mechaniku poslal aby tam nemusel posílat technika, tak jsem na to kývnul. Za hodinu mi volal zpět že technik bude mít cestu kolem, tak jestli se může stavit nebo jestli jí má poslat. Druhý den technik přijel a vyměnil jí.