Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Snaha si v servisu přivydělat?

Zdravím,

mám notebook Lenovo IdeaPad Y560, který jsem dlouho používal, žádný problémy s ním jsem nikdy neměl, ale v poslední době jsem měl trochu problém se sítí (internet). Dal jsem ho tedy do servisu, aby se na něj podívali a dali to dohromady, a další den mi oznámi, že se notebook během práce vypnul, a už nešel zapnout. Teď ho má v ruce technik a v pondělí se dozvím, co se děje. Myslíte, že by bylo možné udělat něco, aby se notebook nějak poškodil v servisu a poté ho opravit, nebo to mohla být náhoda?

Říkal jsem si, že bych chtěl k tomu důkladnou technickou zprávu, a poté to nechat ještě v jednom servise zkontrolovat, zda-li by se zprávou souhlasili.

Co si o tom myslíte? Díky moc za vaše rady.. :-/:.(

Předmět Autor Datum
že se notebook během práce vypnul, a už nešel zapnout. Teď ho má v ruce technik a v pondělí se dozví…
Alfonz.SPO 06.09.2013 19:13
Alfonz.SPO
To ja si skor myslim ze v tom servise na to sahol nejaky píp a odsral to. Ked si spomeniem na posled…
MM.. 06.09.2013 20:04
MM..
Kludne to mohlo byt tak ako hovoria v servise. Ku mne nedavno prisiel zakaznik, aby som mu nainstalo…
palos9 06.09.2013 20:43
palos9
Normalny PC moze klaknut pri prevoze ak s nim niekde tresne, ptz su v tom polkilove az kilove chladi…
MM.. 06.09.2013 21:11
MM..
Jasne, ze ho mohli nejako odpalit v tom servise, ak skusali nejak blbo prepalit bios alebo nieco, je…
palos9 06.09.2013 22:03
palos9
Ja som to nemyslel ze schvalne, ale proste ze tam nejaky "expert" to odpraskol (napr. neopatrnostou,… poslední
MM.. 06.09.2013 22:05
MM..
To je klasika. Někteří (naštěstí jich není moc) useři předají PC/notes na např. odvšivení a "davaj v…
mif 06.09.2013 21:19
mif

že se notebook během práce vypnul, a už nešel zapnout. Teď ho má v ruce technik a v pondělí se dozvím, co se děje. Myslíte, že by bylo možné udělat něco, aby se notebook nějak poškodil v servisu

to je velice nepravdepodobne.
Spise si myslim, ze se prirozene opotrebila (dokoncila zivotnost)zakladni deska a holt v 99,1% pripadu se tak stava u zakaznika doma a v 0,9 % pripadu se to stane v servisu (kde se ale resi jina zavada - viz tvoje zavada internet). V takovychto pripadech logicky zakaznik podezriva servis ale pravda je jina.
Zalezi tedka na tobe zdali mas stav sveho NTB pred opravou kompletne zdokumentovany a zda se chces soudit.
Soud neni zadarmo...

To ja si skor myslim ze v tom servise na to sahol nejaky píp a odsral to. Ked si spomeniem na poslednych mojich 5 navstev v autoservise, a na to ze mi znicili cele auto a stalo ma to este par tisic, tak pravdepodobnost znicenia servisakom je milionkrat vyssia ako ze sa nejakym "opotrebenim" zrovna v servise posral.
Samozrejme ale budu asi zapierat a tvrdit ze jaki su oni skveli a jak je vsetko vporiadku, to moj autoservis tiez furt. A sudit sa asi neoplati.

Kludne to mohlo byt tak ako hovoria v servise. Ku mne nedavno prisiel zakaznik, aby som mu nainstaloval nejaky soft. A nez stihol dopil kavu tak som nastastie to PC zapol, resp. uz sa nezaplo vobec. A kebyze to nevidi na vlastne oci tak mi tiez neuveri, lebo doma mu ten stroj isiel OK.

Normalny PC moze klaknut pri prevoze ak s nim niekde tresne, ptz su v tom polkilove az kilove chladice upevnene na tenkom kuprexite. Ale notebook ktory im tam den isiel, a zrazu z nicoho nic akoze umrel, to je imho uz rozpravka. Samozrejme dokazat sa to neda. Resp. je to extremne narocne.

Jasne, ze ho mohli nejako odpalit v tom servise, ak skusali nejak blbo prepalit bios alebo nieco, je to teoreticky mozne. Ale nema logiku, aby to sevis urobil schvalne ako bolo v povodnej otazke, co by z toho mali?

Inak v tom pc, co som pisal odisiel zdroj. Proste to vyslo akurat na ten moment, ked som ho skusal zapnut ja.

To je klasika. Někteří (naštěstí jich není moc) useři předají PC/notes na např. odvšivení a "davaj v nohy" - vždy trvám na prvotním připojení a testu za jeho přítomnosti. Už na xichtu jim poznám, že se mě snaží ošulit. Pak by jistojistě tvrdili, že jsem jim pajšl odpráskl já. Holt, jsou mezi námi i zmrdi...

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru