Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Spliter a padání internetu

Už se mi několikrát stalo,že při zvednutí telefonu spadnul Internet.Mám ADSL přípojku přes spliter do DSL modem/router D-Link G684 T.Toto spojení s internetem používám již třetí rok,nyní mi začal padat internet a zjistil jsem,že ho shodí i zvednutí telefonu(ale není to pravidlem).Vyměnil jsem spliter,dokonce pro jistotu už třetí kus,připojil i jiný telefon,ale závada se neodstranila.Může být závada na lince od poskytovatele?

Předmět Autor Datum
Nemůže, to je závada na lince.
Flash_Gordon 04.02.2008 01:50
Flash_Gordon
za předpokladu, že máš splitter dobře zapojen (tj. jako první zařízení před všemi telefony a DSL rou…
touchwood 04.02.2008 07:00
touchwood
Spliter mám zapojený dobře,ze spliteru mi to jde přímo pouze do jednoho telefonu.Mě jde o to,že po t…
strejdabob 04.02.2008 10:16
strejdabob
Neco podobneho jsem take resil, akorat pady byly nezavisle na volani. Cely den to slo, a vecer to kl…
gd 04.02.2008 11:26
gd
Tuhle možnost jsme právě s mechaniky O2 vyloučili,když to u mě v bytě zkontrolovali. poslední
strejdabob 04.02.2008 13:51
strejdabob

za předpokladu, že máš splitter dobře zapojen (tj. jako první zařízení před všemi telefony a DSL routerem), pak je to závada na lince.

Musím ovšem podotknout, že zatím všechny podobné problémy které jsem řešil byly zapříčiněny špatným/nevhodným zapojením splitteru a/nebo kabelů.

Spliter mám zapojený dobře,ze spliteru mi to jde přímo pouze do jednoho telefonu.Mě jde o to,že po třech letech bezchybného provozu mi začal padat net,a to třeba i 20x za hodinu.Běží několik hodin dobře,pak to začne padat,špatně se připojuje,pak zase jde,pak zase začne padat,atd,atd.Vyzkoušel jsem vyměnit modem,spliter,telefon,ale závada je stále stejná.Dva měsíce urguju u CRA o odstranění závady,ale při komunikaci s mechanikama od zmíněné firmy jsem nabyl dojmu,že na to nemaj.Dost se o počítače zajímám(se sítěma ale zkušenosti nemám),ale mechanici CRA,to je otřesný.Linku mi zaměstnanci od O2 zkontrolovali,přeměřili,v bytě zkontrolovali zapojení a je v pořádku.Takže závada je na zařízení od CRA.Nebudu tady rozepisovat praktiky CRA,bylo by to na dlouho.Jsem jen rád,že jste mi potvrdili,že závada je s největší pravděpodobností u CRA.Dík
Jen pro upřesnění:DSL modem/router,napáječ,spliter + kabely jsou zakoupeny jako celá sada v jedné krabici.

Neco podobneho jsem take resil, akorat pady byly nezavisle na volani. Cely den to slo, a vecer to klidne 5x spadlo. Tak jsem zkoumal a zkoumal a zjistil jsem, ze je nalomeny kabel. Kabel se postupne zacal ohybat o roh a jak jsem prez nej navic pokladal veci, tak se casem poskodil.

Bylo to vsak tak rafinovane, ze modem vetsinou svitil jako synchronizovany, ale musel jsem se znovu prihlasit na server. Obcas to trvalo az nekolik minut, nez se mnou bylo ukonceno predesle nefunkcni spojeni a overil me. Jinak wokna hlasila chybu otevreneho portu.

Kabal jsem prilepil na stul, aby se s nim nehybalo, po odlepeni zase zlobil. Koupil jsem krimplovaci kleste, kabel zkratil a je klid 8-)

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru