Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Spuštění vlastní multiplayer hry po síti

Ahoj, poradí mi prosím někdo kdo se v tomto vyzná? Mám vytvořenou hru, hra normálně funguje, akorát je problém v tom že když se chce připojit hráč, musí zadávat moji ip adresu. Nešlo by prosím toto poupravit, vložit tam moji ip adresu a hráč by ji nemusel zadávat? Děkuji

//This script enables multiplayer mode for
//a project designed to run on the server.

bool NetworkActive = false;
void Main()
{
   if (iInitializing())
   {
      //Activate the server network system.
      if (iNetServerStart("NetworkBall Arena","Server",25857,987654321,100000))
      {
         NetworkActive = true;
      }
   }
   if (iDeinitializing())
   {
      //De-activate the client network system.
      if (NetworkActive)
      {
         iNetStop();
         NetworkActive = false;
      }
   }
}

Předmět Autor Datum
Nevím co změnit, aby nemusel nikdo zadávat při zapnutí hry moji IP adresu.
PClaik 29.07.2012 12:10
PClaik
Omlouvám se, ještě k tomu patří toto bool NetworkActive = false; void Main() { if (iInitializing())…
PClaik 29.07.2012 15:13
PClaik
Nikdo neví?
PClaik 29.07.2012 21:59
PClaik
a co bychom měli vědět? V tom kódu se volají nějaké proprietární funkce.
touchwood 29.07.2012 22:03
touchwood
Nejde tam někam zadat moje IP?
PClaik 29.07.2012 22:12
PClaik
Ano, jde - kamkoli. Ale pak to nebude fungovat.
touchwood 29.07.2012 22:22
touchwood
ok, tak dík, nechám to bejt protože se v tom nevyznám. poslední
PClaik 29.07.2012 22:54
PClaik

Omlouvám se, ještě k tomu patří toto

bool NetworkActive = false;
void Main()
{
   if (iInitializing())
   {
      //Activate the client network system.
      if (iNetClientStart("","Client",123456789,100000,"Connect",-1,0))
      {
         NetworkActive = true;
      }
   }
   if (iDeinitializing())
   {
      //De-activate the client network system.
      iNetStop();
      NetworkActive = false;
   }
   if (NetworkActive)
   {
      //Receive the string from the server and
      //put it into a string variable called 'text'.
      string text;
      if (iNetStringReceive(text) > 0)
      {
         //Set the string as text for the TextPrint object
         //in this project, to display it on this PC
         iObjectTextSet(OBJ_0,text);
      }
   }
}


Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru