Spuštění vlastní multiplayer hry po síti
Ahoj, poradí mi prosím někdo kdo se v tomto vyzná? Mám vytvořenou hru, hra normálně funguje, akorát je problém v tom že když se chce připojit hráč, musí zadávat moji ip adresu. Nešlo by prosím toto poupravit, vložit tam moji ip adresu a hráč by ji nemusel zadávat? Děkuji
//This script enables multiplayer mode for
//a project designed to run on the server.
bool NetworkActive = false;
void Main()
{
if (iInitializing())
{
//Activate the server network system.
if (iNetServerStart("NetworkBall Arena","Server",25857,987654321,100000))
{
NetworkActive = true;
}
}
if (iDeinitializing())
{
//De-activate the client network system.
if (NetworkActive)
{
iNetStop();
NetworkActive = false;
}
}
}
Nevím co změnit, aby nemusel nikdo zadávat při zapnutí hry moji IP adresu.
Omlouvám se, ještě k tomu patří toto
Nikdo neví?
a co bychom měli vědět? V tom kódu se volají nějaké proprietární funkce.
Nejde tam někam zadat moje IP?
Ano, jde - kamkoli. Ale pak to nebude fungovat.
ok, tak dík, nechám to bejt protože se v tom nevyznám.