Předmět Autor Datum
Bohužel, lupu poblíž PC nemám.
Metride 24.12.2012 12:35
Metride
sorry už jsem to opravil ;)
Dracek.cz 24.12.2012 12:38
Dracek.cz
Napište na steam support, tam vám poradí nejlépe.
aaaaaaaaaa 24.12.2012 15:23
aaaaaaaaaa
Jestli mu vůbec odepíšou... ;)
Metride 24.12.2012 23:15
Metride
STEAM se vyjádřil takhle : .. Hello, A staff member has replied to your question: Hello, Thank y…
Dracek.cz 25.12.2012 11:12
Dracek.cz
A tu konkrétní hru tedy nemáš přístupnou?
L-Core 25.12.2012 12:50
L-Core
Ne. Hra je pryč jen na zakoupení a nakupovat nemůžu ani přijímat dárky . :-|
Dracek.cz 25.12.2012 12:52
Dracek.cz
Vypadá to, že nastaly nějaké problémy s tou platbou. Že Valve peníze nedošly.
L-Core 25.12.2012 12:58
L-Core
Tak je to chyba Valve a ne PaySafeCard ?
Dracek.cz 25.12.2012 12:59
Dracek.cz
Ne, myslím, že naopak. Valve asi prachy nedostalo, tak hru zablokovalo. Jak se to mohlo stát, netuší… poslední
L-Core 25.12.2012 13:08
L-Core

STEAM se vyjádřil takhle : ..

Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

We will investigate this matter and take appropriate action.

Please note that you will not receive a notification about any action taken as a result of this report.

If you have any further difficulty, please let us know.

Překlad :

Dobrý den,

Zaměstnanec odpověděl na vaši otázku:

Dobrý den,

Děkuji za kontaktování Steam podporu.

Budeme tuto záležitost prošetřit a přijmout vhodná opatření.

Vezměte prosím na vědomí, že nebudete dostávat oznámení o činnostech, jejichž důsledku této zprávy.

Máte-li jakékoli další potíže, dejte nám prosím vědět.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru