Předmět Autor Datum
Příliš málo informací (typ routeru, bližší info ohledně HW konfigurace). Předpokládám, že " nezapoje…
touchwood 07.06.2009 22:17
touchwood
Ne router to sem se upsal, myslel sem switch :-[ (router nevim jakej máme) Switche máme Cisco Catal…
Banshee 08.06.2009 12:11
Banshee
možné je všechno :-) já bych jako první udělal jednu věc - vyměnil bych port, tedy potenciálně "zlo…
touchwood 08.06.2009 12:36
touchwood
Ne žádný aktivní prvek tam nemá, to by ho nahlásil NUFS system. Prohodit port s mým pc mě taky napad… poslední
Banshee 08.06.2009 12:41
Banshee

Příliš málo informací (typ routeru, bližší info ohledně HW konfigurace). Předpokládám, že " nezapojený port" je LAN port. I tak se mi to jeví celé jako velmi nepravděpodobné, snad jen kdyby měl router více portů.

Ne router to sem se upsal, myslel sem switch :-[ (router nevim jakej máme)

Switche máme Cisco Catalyst c3560 (tam přichází optika) a rozvádí se to metalikou na 9x Cisco Catalyst c2950 z těch potom k počítačům.

Cisco c2950-F-05 (10.0.15.5) VLAN: 15 -- tady na tom Stormcontrol shodí port 10 takže uživatel pak nedostane ani paket, dokud to admin zase nezapne
Log: > /var/log/cisco/switch-F-2a.log:Jun 6 06:13:30 10.0.15.5 22315: > Jun 6 06:13:29.312 MET-DST: %STORM_CONTROL-2-SHUTDOWN: Storm > control shut down FastEthernet0/10

Doporučuje se vyčistit pc od virů, vyměnit špatné kabely nebo zásuvky, přeinstalovat drivery síťovky, všechno tohle už je v pořádku ale problém je stále.

Jednou sem z té zásuvky na switchi vypojil lan kabel, napsal adminovi ať to zase zapne, po pár hodinách jsem to skontroloval a zase "port down", i když ve switchi nebyl kabel, je možný že je vadnej switch ?

možné je všechno :-)

já bych jako první udělal jednu věc - vyměnil bych port, tedy potenciálně "zlobivé" připojení zapojil do jiného portu (resp. přehodil zapojení dvou portů). Pokud se problém "přestěhuje" na nový port, je potíž mimo switch. Pokud zůstane na místě, je problém velmi pravděpodobně svázán s konfigurací portu. V takovém případě by bylo vhodné vypsat si running-config a srovnat nastavení jednotlivých portů. Pokud bude shodné, je možné, že je port opravdu v háji.

P.S.: nená náhodou na tom portu připojen další hub či switch?

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru