Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Surfování - prohlížečE zobrazují náhodně nevyžádané stránky

Dobrý den Vážení odborníci,

chtěl bych Vás požádat o pomoc, protože už nevím jak dál.

Mám problém s internetovým připojením. Při surfovani na internetu se mi čím dál častěji zobrazují nějaké podivné stránky. Místo obsahu se mi zobrazuje: jen obrázek, stránka nelze najit, zakazany pristup na server, chybí CSS styl, stránka se nahrává strašně dlouho nebo se mi ukáže, jestli nechci soubor stáhnout. Prostě se mi zobrazuje něco co nechci nebo vubec nic. Děje se to už skoro rok. Vždy stačí zmáčknout jednou, maximálné dvakrát refresh a beží to zase dobře.

Zkoušel jsem hledat výrazy jako jsou buffer, http hearder apod., ale nic jsem nenašel.

Jsem připojený k internetu pomocí routru D-link (jsem jediný kdo má v síti tento problém)
Operační systém: Windows XP HOME
Antivir: AVG 7
Hijackthis: Kontrolováno - negativní nález

Windows XP jsem i reinstalovat, ale neuspesne.
Chyby se zobrazují při normálním surfování. Děje se to i v prohlížeči IE.

[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek7.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek6.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek5.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek4.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek3.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek2.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek1.jpg]
obsah souboru, ktery jsem stahl
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /pspad.jpg]
[http://i190.photobucket.com/albums/z157/RampaMcKvak /obrazek.jpg]

Chtěl bych Vás poprosit o radu, už si nevím rady.

Doufám, že už se tady toto řešilo a nebude obtížné nalézt řešení.

Předem děkuji za odpovědi
RampaMcKvak

Předmět Autor Datum
Tento článek jsi četl? http://pc.poradna.net/article/view/446-jak-diagnost ikujeme-a-resime-problemy…
host 07.08.2007 21:10
host
Urcite. Clanek sem take cetl. Internet mi blbne jenom obcas. Da se s tim zit, uz jsem si zvyknul na…
Rampa 07.08.2007 22:24
Rampa
A jak teda vypadá ping? Nemůže být chyba v routeru? Ideálně kdybys zkusil jiný... K tomu stejnému ro…
host 07.08.2007 22:29
host
Příkaz PING na 192.168.1.1 s délkou 32 bajtů: Odpověď od 192.168.1.1: bajty=32 čas=2ms TTL=255 Odpo…
Rampa 07.08.2007 22:35
Rampa
tento ping je moc kratkodoby dej ping seznam.cz -t pozoruj kolisavost v casech - nech to minimalne…
kmochna 08.08.2007 09:21
kmochna
- Zacinam pingovat ... - k tomu tracert - jak dlouho ho mam zkouset ? - router jsem zkousel restar…
Rampa 08.08.2007 09:50
Rampa
tracert - zbezne vyzkousej - netreba furt (dobry zkusit kdyz prohlizec zacne blbnout tak tracertnout…
kmochna 08.08.2007 09:53
kmochna
A co mam hledat v tom vypisu? Co je spatny vysledek z Tracert?
Rampa 08.08.2007 10:00
Rampa
tracert je trasovani k cili - zadas seznam.cz a on ti vypise veskere body pres co jde nez se tam dos…
kmochna 08.08.2007 10:12
kmochna
jj zvlastni tracert hop 2-7 jsou dns servery tveho poskytovatele - evidentne nevi kde lezi (ktery se…
kmochna 08.08.2007 09:56
kmochna
Výpis trasy k microsoft.com [207.46.197.32] s nejvýše 30 směrováními: 1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms mygatew…
Rampa 08.08.2007 10:02
Rampa
PING: bohuzel nevedel sem jak to zaznamenat do souboru, tak to sleduju ocne :-p Jinak k tomu pingu…
Rampa 08.08.2007 10:05
Rampa
#Vysledek pingu (10 minut) Statistika ping pro 212.80.76.3: Pakety: Odeslané = 1233, Přijaté = 1226,…
Rampa 08.08.2007 11:03
Rampa
ping je v pohode tracert je zvlastni a koukam stabilne zvlastni --- ze sitovych programu mas jen fir…
kmochna 08.08.2007 11:10
kmochna
Dale mam scottyho(WinPatrol) a DU meter. Vsechny jsem ukoncil pres taskmgr. vysledek tracert: Výpis…
Rampa 08.08.2007 11:20
Rampa
Pomohly tyto informace ?
Rampa 08.08.2007 14:43
Rampa
http://pc.poradna.net/question/view/144071-surfovan i-prohlizece-zobrazuji-nahodne-nevyzadane-strank…
kmochna 08.08.2007 14:51
kmochna
Nejlepsi je ten narcista :-D
mif 07.08.2007 21:13
mif
Cetl sem clanek o jednom cloveku a bylo tam, ze je to narcista :-D tak sem se chtel podivat co to zn…
Rampa 07.08.2007 22:26
Rampa
Nečetl jsi ten článek na Zpovědnici? :-D
host 07.08.2007 22:27
host
Ne ... četl jsem si něco o klausovi 8-)
Rampa 07.08.2007 22:29
Rampa
Tohle je lepší. :-D
karel 07.08.2007 22:31
karel
Ten je jedlej!
host 07.08.2007 22:39
host
viewtopic.php&
Rampa 07.08.2007 22:44
Rampa
Panenko Maria Skočická...
Vladimir 07.08.2007 23:08
Vladimir
tak to je ulet
JR_Ewing 08.08.2007 09:09
JR_Ewing
J.Cimrman-Akt:" Já jediný z vás jsem jsem tady graduovaný." "A kdopak ti to proboha chlapče udělal ?…
strejdabrabenec 08.08.2007 14:49
strejdabrabenec
- prozkoumej nezávadnost svého hosts souboru. - podívej se jaké zajímavé dopňky se ti "samy" doinsta…
lední brtník 07.08.2007 22:33
lední brtník
1. bod: Kde najdu ten hosts soubor? 2. a 4. bod: Urcite to v tom nebude. Fungovalo mi to spatne i po…
Rampa 07.08.2007 22:41
Rampa
WINDOWS\system32\drivers\etc\
karel 07.08.2007 22:43
karel
A co by měl tento soubor obsahot ? muj obsahuje toto: 127.0.0.1 localhost
Rampa 07.08.2007 22:45
Rampa
To je v pořádku.
karel 07.08.2007 22:46
karel
Nenapada nekoho jeste co bych mohl zkontrolovat ? Jak dlouhy muze byt maximalne kabel, ktery vede z…
Rampa 07.08.2007 22:54
Rampa
100m
lední brtník 07.08.2007 23:58
lední brtník
takze ad-aware naslo : Scan mode: Full Scan time: 00:18:22 Number of objects scanned: 204320 Number…
Rampa 07.08.2007 23:08
Rampa
i když ad-aware považuju za slabší, dejme tomu že mu budeme věřit. předpokládám, že pokud máš český…
lední brtník 08.08.2007 00:05
lední brtník
Byvalý český soubor host byl nahrazen anglickou verzi. Internet funguje jako predtim(chybove). Jenom…
Rampa 08.08.2007 09:45
Rampa
zápis "127.0.0.1 localhost" snad nemá českou nebo anglickou verzi ;-) zkus sem pro kontrolu hodit c…
lední brtník 08.08.2007 23:43
lední brtník
ad ceska nebo anglicka verze: Ten soubor predtim obsahoval cesky komentare, nyní obsahuje ceske kome…
Rampa 08.08.2007 23:51
Rampa
svému drahému poskytovateli pověz, ať si přestane hrát na schovávanou a sdělí ti adresy skutečných d…
lední brtník 09.08.2007 00:57
lední brtník
nemáš náhodou desku s nForce4 čipsetem? (resp. co máš za desku?)
touchwood 08.08.2007 10:21
touchwood
chipset: Intel 945 Zakladni desku nevim :-/
Rampa 08.08.2007 10:48
Rampa
skus live cd ubuntu. net by ti mal ist hned po pripojeni ci aj tam budes mat problemy. ak nie je to…
fleg 09.08.2007 00:48
fleg
zajímalo by mně jestli se to nějak vyřešilo,protože mám stejný problém:-(
drageonn 22.04.2008 17:54
drageonn
brtník chtěl ve svých komentářích tazale dotlačit k tomu, ať si do svého nastavení dosadí natvrdo sp…
lední brtník 22.04.2008 19:19
lední brtník
Po temer roce otravneho mackani f5 sem problem vyresil zmenou operacniho systemu (nyni pouzivam vist…
Rampa 22.04.2008 19:44
Rampa
takhle bleskové reakce jsem opravdu nečekal:-),dns servery jsem zatím nekontroloval,ale pustím se do…
drageonn 23.04.2008 15:15
drageonn
to zkontroluj. Ještě bych se poptal u ISP, zda není "po cestě" nějaká proxy cache. poslední
touchwood 23.04.2008 15:25
touchwood
OT: Ten dorf2.php je z Travianu? Pokud jo, tak mi ho pošli, možná nastřádáme zdrojáky k Travianu :-D
marekdrtic 22.04.2008 18:15
marekdrtic

Urcite. Clanek sem take cetl. Internet mi blbne jenom obcas. Da se s tim zit, uz jsem si zvyknul na to jedno F5 za minutu navic. :-\

zrovna pred chvilku, kdyz sem odesilal ten clanek, tak se mi misto odeslani zobrazilo todle:

Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.

Invalid URI in request Content-Type: application/x-www-form-urlencoded

Apache/1.3.33 Server at default.n4all.net Port 80

fakt uz nevim co s tim. Napadlo me, jestli nemam moc dlouhej kabel a nebo jestli neni chyba na zakladovy desce(i kdyz to asi ne, protoze to delal i minuly pc)

Příkaz PING na 192.168.1.1 s délkou 32 bajtů:

Odpověď od 192.168.1.1: bajty=32 čas=2ms TTL=255
Odpověď od 192.168.1.1: bajty=32 čas < 1ms TTL=255
Odpověď od 192.168.1.1: bajty=32 čas < 1ms TTL=255
Odpověď od 192.168.1.1: bajty=32 čas < 1ms TTL=255

Statistika ping pro 192.168.1.1:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 0ms, Maximum = 2ms, Průměr = 0ms

chyba v tou routeru asi nebude, protoze ostatni pocitace fungujou uplne normalne.
Obcas se teda stane, ze router vypadne. Globalne prestane fungovat port 80 (http), ale ICQ, utorrent a dalsi programy, ktery vyuzivaj jiny porty dal fungujou.

tento ping je moc kratkodoby
dej

ping seznam.cz -t

pozoruj kolisavost v casech - nech to minimalne 10-20 minut
propinguj vsechny mozne body v ceste,vcetne localhostu viz clanek touchwooda
----
dalsi vec
tracert
pouziti start/spustit/cmd napsat tracert seznam.cz -- ukaze ti cestu k cilovemu serveru + casy - pokud bude problem u providera tak takhle zjistis ktery server "brzdi"
---
pokud mas router - resetoval bych ho nebo zkusil jiny
---
edit ted jsem si vsiml

ale ICQ, utorrent a dalsi programy, ktery vyuzivaj jiny porty dal fungujou.

po dobu testovani vypni veskery trhace site (torrent,dc...) tva linka/router potrebuje sanci na co nejvetsi moznou pruchodnost

edit2/ jeste bych odebral protokol tcp/ip z vlastnosti tveho pripojeni - zrestartoval znovu ho tam dal a zrestartoval - melo by to opravit protokol a to hlavne z registrove casti (nastaveni stacku - default)

edit3/ co firewall? jaky?

- Zacinam pingovat ...

- k tomu tracert - jak dlouho ho mam zkouset ?

- router jsem zkousel restartovat. Router nemohu vymenit.

ad edit2: Zkusim po testech. Nebo bych to měl opravit pred testy?

ad edit3: Kerio Personal Firewall

____________________EDIT_______________ ________________

vysledek tracert je ponekud zvlastni

1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms mygateway.ar7 [192.168.1.1
2 14 ms 16 ms 16 ms 88.103.200.1
3 14 ms 16 ms 16 ms 88.103.201.1
4 * * * Vypršel časový limit žádosti.
5 * * * Vypršel časový limit žádosti.
6 18 ms 19 ms 19 ms 80.188.33.246
7 17 ms 19 ms 19 ms 80.188.33.245
8 * 17 ms 19 ms 194.228.21.32
9 17 ms 19 ms 19 ms 194.228.21.102
10 18 ms 19 ms 19 ms 194.228.37.219
11 * * * Vypršel časový limit žádosti.
12 18 ms 19 ms 19 ms www.seznam.cz [194.228.32.3]

2x vyprsel casovy limit zadosti. To by asi nemelo, co?

tracert je trasovani k cili - zadas seznam.cz a on ti vypise veskere body pres co jde nez se tam dostane
---
u tveho tracertu
hop1 to je zrejme tvuj router - komunikace rychla
hop2-7 - kdyz zadas nejakou adresu tracertu tak tvuj pocitac nevi kde ta adresa je a pres ktere body se tam ma dostat - zepta se serveru tveho poskytovatele a ten odpovi ze to lezi timhle smerem (sam vidis (hop2-7)ze nemaji jasno ktero trasou ten server je - prehazuji si ho jako bramboru a dva neodpovedeli vubec = maji problem).
dal uz pokracuje po trasovacich uzlech az k cili.
---
predstav si ze jsi v praze na vaclavaku-nikdo nema mapu a ty chces do brna -zeptas se prvniho cloveka(router):brno je na vychode - jdes na vychod zeptas se dalsiho cloveka (dns server providra): brno je na vychode po dalnici.jedes po dalnici zeptas se dalsiho cloveka (uzel)brno je na vychode po dalnici za jihlavou - a takhle se to upresnuje az jsi v brne.takze hop 2-7 se mel zkratit na1-2 hopy (rychla odpoved)

Výpis trasy k microsoft.com [207.46.197.32]
s nejvýše 30 směrováními:

  1    < 1 ms    < 1 ms    < 1 ms  mygateway.ar7 [192.168.1.1]
  2    14 ms    16 ms    16 ms  88.103.200.1
  3    15 ms    16 ms    16 ms  88.103.201.1
  4     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
  5     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
  6    17 ms    19 ms    19 ms  80.188.33.246
  7     *       17 ms    19 ms  80.188.33.245
  8     *       17 ms    19 ms  194.228.21.32
  9    17 ms    19 ms    16 ms  194.228.21.80
 10    31 ms    29 ms    29 ms  P14-0-0-grtfraix2.red.telefonica-wholesale.net [
84.16.8.225]
 11    42 ms    42 ms    42 ms  So7-3-0-0-grtlontl1.red.telefonica-wholesale.net
 [84.16.12.2]
 12   119 ms   118 ms   118 ms  So7-3-0-0-grtnycpt3.red.telefonica-wholesale.net
 [213.140.38.221]
 13   204 ms   205 ms   204 ms  GE6-1-0-0-grtpaopx1.red.telefonica-wholesale.net
 [213.140.36.222]
 14   197 ms   197 ms   199 ms  TE4-2-grapaopx1.red.telefonica-wholesale.net [21
3.140.38.145]
 15   189 ms   188 ms   189 ms  Microsoft-4-1-0-grapaopx1.red.telefonica-wholesa
le.net [213.140.53.218]
 16   188 ms   189 ms   188 ms  ge-6-3-0-58.pao-64cb-1a.ntwk.msn.net [207.46.46.
121]
 17   208 ms   208 ms   208 ms  so-7-2-1-0.wst-64cb-1a.ntwk.msn.net [207.46.35.1
49]
 18   206 ms   204 ms   204 ms  ten9-1.cpk-76c-1b.ntwk.msn.net [207.46.35.41]
 19     *        *        *     Vypršel časový limit žádosti.
 20   217 ms   205 ms   204 ms  microsoft.com [207.46.197.32]

Trasování bylo dokončeno.

#Vysledek pingu (10 minut)
Statistika ping pro 212.80.76.3:
Pakety: Odeslané = 1233, Přijaté = 1226, Ztracené = 7 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 16ms, Maximum = 663ms, Průměr = 26ms

Jo pred chvilkou mi prestal reagovat internet a musel sem restartovat notebook.
Slo o to, ze jsem zadal www.seznam.cz a prohlizec se tvaril, ze to nahrava, ale nic se nenacetlo. Zkousel sem ping a tracert na seznam a vysledek je tento:

########################################## ####
#zaseknuti internetu
Výpis trasy k www.seznam.cz [194.228.32.3]
s nejvýše 30 směrováními:

1 < 1 ms < 1 ms < 1 ms mygateway.ar7 [192.168.1.1]
2 17 ms 16 ms 16 ms 88.103.200.1
3 14 ms 16 ms 15 ms 88.103.201.1
4 * * * Vypršel časový limit žádosti.
5 * * * Vypršel časový limit žádosti.
6 18 ms * 16 ms 80.188.33.246
7 88 ms * 19 ms 80.188.33.245
8 19 ms 19 ms 16 ms 194.228.21.32
9 48 ms 202 ms 198 ms 194.228.21.102
10 17 ms 19 ms 16 ms 194.228.37.219
11 * * * Vypršel časový limit žádosti.
12 18 ms 19 ms 21 ms www.seznam.cz [194.228.32.3]

Trasování bylo dokončeno.
####################################### #######
#Ted nefungoval internet (ping na seznam.cz)
Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.3] s délkou 32 bajtů:

Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=22ms TTL=56
Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=22ms TTL=56
Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=17ms TTL=56
Odpověď od 212.80.76.3: bajty=32 čas=17ms TTL=56

Statistika ping pro 212.80.76.3:
Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
Minimum = 17ms, Maximum = 22ms, Průměr = 19ms
############################################# #
#Zkouska nslookup na microsoft.cz

Server: mygateway.ar7
Address: 192.168.1.1

Neautorizovan odpovŘÔ:
N zev: websrv1.microsoft.cz
Address: 212.65.244.228
Aliases: www.microsoft.cz
##############################################

Po mohl restart. Uz fakt nevim v cem to muze bejt :-\ 3-[

ping je v pohode
tracert je zvlastni a koukam stabilne zvlastni
---
ze sitovych programu mas jen firewall? ukonci ho
ukonci pro jistotu i antivir
ukonci pripadne sitove programy
otestuj
---
pak bych pristoupil k oprave tcp/ip protokolu (budes potrebovat instal cd win)
---
jeste drobnost: nemas kabel k routeru nekde na zemi kde po nem prejizdi kreslo? zkontroluj jestli neni nekde nacnutej

Dale mam scottyho(WinPatrol) a DU meter. Vsechny jsem ukoncil pres taskmgr.

vysledek tracert:
Výpis trasy k www.seznam.cz [194.228.32.3]
s nejvýše 30 směrováními:

1 2 ms < 1 ms < 1 ms mygateway.ar7 [192.168.1.1]
2 16 ms 16 ms 16 ms 88.103.200.1
3 14 ms 16 ms 16 ms 88.103.201.1
4 * * * Vypršel časový limit žádosti.
5 * * * Vypršel časový limit žádosti.
6 19 ms * 17 ms 80.188.33.246
7 31 ms 16 ms * 80.188.33.245
8 18 ms 20 ms 19 ms 194.228.21.32
9 19 ms 19 ms 19 ms 194.228.21.102
10 18 ms 19 ms 19 ms 194.228.37.219
11 * * * Vypršel časový limit žádosti.
12 19 ms 19 ms 24 ms www.seznam.cz [194.228.32.3]

Trasování bylo dokončeno.

Poznámka : Tyto problémy jsem měl i na předchozím stolním počítači.
Poznámka 2: Pc jsem nedávno reinstaloval.

ad drobnost: Kabel je dlouhý 25 metrů a vede mi pod kobercem. :-) neni technicky mozne ho zkontrolovat. :-)

- prozkoumej nezávadnost svého hosts souboru.
- podívej se jaké zajímavé dopňky se ti "samy" doinstalovaly do ie, může to napovědět (ie - nástroje - spravovat doplňky). není důležité že teď zrovna surfuješ s ff, když už máš zaspywarovaný pc.
- překontroluj nastavení sítě ipconfig -all včetně dns adres, překontroluj zda v síťovém připojení není cizí adresa nebo skript na proxy server.
- a odspywaruj.

ad ceska nebo anglicka verze: Ten soubor predtim obsahoval cesky komentare, nyní obsahuje ceske komentare. Jinak je to uplne ten samy zapis 8-)

ipconfig/all

Název hostitele . . . . . . . . . : jimmynb
Primární přípona DNS. . . . . . . :
Typ uzlu . . . . . . . . . . . . : neznámý
Povoleno směrování IP . . . . . . : Ne
WINS Proxy povoleno . . . . . . . : Ne

Adaptér sítě Ethernet Připojení k místní síti:

Přípona DNS podle připojení . . . :
Popis . . . . . . . . . . . . . . : Broadcom 440x 10/100 Integrated Controller
Fyzická Adresa. . . . . . . . . . : 00-15-C5-C1-C6-41
Protokol DHCP povolen . . . . . . : Ano
Automatická konfigurace povolena : Ano
Adresa IP . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.6
Maska podsítě . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Výchozí brána . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Server DHCP . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Servery DNS . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
Zapůjčeno . . . . . . . . . . . . : 8. srpna 2007 23:47:05
Zápůjčka vyprší . . . . . . . . . : 8. srpna 2007 23:48:05

Ano. NB mohu prenest a vyzkouset jeho nastaveni.

svému drahému poskytovateli pověz, ať si přestane hrát na schovávanou a sdělí ti adresy skutečných dns serverů, jinak ti přes něj internet nepojede pořádně nikdy - viz tvoje pokusy s tracertem.
podle adresy 192.168.1.1 jsou správné dns možná nastaveny na wan straně toho routeru - pokud je to nějaká domácí krabička. nebo jsi to mohl dostat ve smlouvě. tak to změň i v nastavení své síťovky.

řeknu to hodně diplomaticky: filosofování nad jazykem komentáře v hosts souboru přenecháme návštěvníkům jiných serverů 8-)

takhle bleskové reakce jsem opravdu nečekal:-),dns servery jsem zatím nekontroloval,ale pustím se do toho,i když mi přijde divný,že mi internet s tímhle nastavením běžel půl roku v pohodě a najednou už ne,myslel jsem si že to bude nějaký vir,ale NOD ani Ad-Aware nic nehlásí.
Přeinstalovat operační systém se mi moc nechce,jsem jenom obyčejný uživatel a tohle by pro mně bylo asi trochu složitější

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru