Předmět Autor Datum
Chybí vám ještě přečíst si diskuzi k produktu na vašem odkazu. Je tam několik fíglů, které by možná…
jirka44 09.05.2012 13:06
jirka44
Dobrý den, používáte-li jako operační systém Windows 7 v 64-bitové verzi, pak by problém měl být nan…
Avermedia_CZ 09.05.2012 15:37
Avermedia_CZ
Ano mám win 7 (64 bit), vyzkoušel jsem nainstalovat nejnovější balík, i zkusit jinou zemi, ale jelik…
Carle 09.05.2012 16:35
Carle
to asi i logicky nepomůže... v takovýchto případech logika neplatí.
jirka44 09.05.2012 16:52
jirka44
proč to nepomůže, když jsi ze středních Čech? Myslíš, že ti, kteří uspěli, když zvolili Čínu bydlí u…
nononot 09.05.2012 17:03
nononot
No každopádně jsem to zkoušel a nic...
Carle 09.05.2012 17:12
Carle
Dobrý den, zkoušel jste i to proskenování všech frekvencí? A stále nic? Pokud ne, tak by bylo vhodn…
Avermedia_CZ 11.05.2012 19:53
Avermedia_CZ
používáte-li jako operační systém Windows 7 v 64-bitové verzi, pak by problém měl být nanejvýš pravd…
pme 09.05.2012 20:04
pme
tím, že jim to nefunguje. :)) jinak nový aver tv je u mě na w7 64bit nenainstalovatelný, používám s…
kmochna 09.05.2012 20:06
kmochna
ten je trošku dezorientovaný,známy "bug" je v aplikácii averTV6.x,originálny výrobca avermedia z toh…
audax 11.05.2012 20:07
audax
Dobrý den, netušíme, kde jste k této informaci přišel, ale rozhodně není pravda, že bychom jako AVer…
Avermedia_CZ 11.05.2012 23:52
Avermedia_CZ
dobry den, rad Vas tu vidim...viem ze na aver media dotazy tu zvyknete odpovedat, tak vas trosku zne…
Qet 12.05.2012 00:47
Qet
Dobrý den, v tomto případě bychom mohli jedině nabídnout zaslání nové redukce pro analogové vstupy… poslední
Avermedia_CZ 16.05.2012 18:13
Avermedia_CZ

Dobrý den,
používáte-li jako operační systém Windows 7 v 64-bitové verzi, pak by problém měl být nanejvýš pravděpodobně v service packu SP1, který obsahuje známý bug.
Ten lze vyřešit dvěma jednoduchými způsoby:
1. současnou verzi aplikace AVerTV spouštějte v režimu kompatibility s jinou verzí OS (např. Vista SP2, nebo i Win 7 bez SP -> pravé tlačítko na ikonu AVerTV -> Vlastnosti -> Kompatibilita -> zatrhněte volbu "Tento program spustit v režimu kompatibility pro:" a vyberte jednu z verzí OS v nabídce, viz výše).
2. AVerTV z přiloženého CD odinstalujte a nainstalujte nejnovější verzi 6.5.1 z následujícího odkazu: http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Upload/AVerMedia TVSoftware/TryItNow.html
, příp. odinstalujte vše včetně driveru a poté nainstalujte kompletní balík s AVerTV 6.5.1 pro Váš tuner odsud: http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Product/ProductD etail.aspx?Id=449&tab=APDriver

Používáte-li jiný OS, pak určitě vyzkoušejte prohledávání všech frekvencí (viz příspěvek od uživatele jiri44). V AVerTV jděte do Nastavení -> záložka s názvem tuneru -> Pokročilé -> zatrhněte "Všechny frekvence" -> klikněte na "Skenovat"). Rovněž příp. můžete vyzkoušet změnit nastavení regionu/lokality např. na Německo, Rakousko, Slovensko...u některých uživatelů fungovala kupodivu i možnost Čína.

Pokud by náhodou nezabralo ani jedno z uvedeného, neváhejte nás kontaktovat přímo přes rozhraní zákaznické podpory na http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Support/ContactS upport.aspx

S pozdravem,
AVerMedia CZ

Ano mám win 7 (64 bit), vyzkoušel jsem nainstalovat nejnovější balík, i zkusit jinou zemi, ale jelikož jsem ze středních čech, tak to asi i logicky nepomůže... Jinak jsem se díval i na pokrytí siglnálem a v tom by neměl by být problém... Ani anténa nepomohla...

Dobrý den,

zkoušel jste i to proskenování všech frekvencí? A stále nic? Pokud ne, tak by bylo vhodné tuner vyzkoušet i na jiném PC, ideálně v jiné lokalitě. Tím bychom alespoň mohli rozlišit, zdali jde skutečně pouze o nějakou softwarovou věc, či konflikt v registrech, nebo jestli náhodou skutečně nejde o vadu hardware?! To je sice málo pravděpodobné, ale vyloučit to nikdy zcela nelze. V druhém případě pak jistě nebude problém zařízení reklamovat u prodejce.

ten je trošku dezorientovaný,známy "bug" je v aplikácii averTV6.x,originálny výrobca avermedia z tohto dôvodu nedoporučuje používať aplikáciu averTV6.x v operačných systémoch vista/win7,pokial sa vyskytnú problémy-je to stará aplikácia robená pre dxshow a xpd ovládače a aplikácia už nieje plne kompatibilná s wvdm ovládačmi,ktoré používajú vista/win7,miesto nej je doporučené použiť buď MCE ovládače s mpeg pluginom do windows media centra,alebo inštalovať aplikáciu Aver MediaCenter

Dobrý den,
netušíme, kde jste k této informaci přišel, ale rozhodně není pravda, že bychom jako AVerMedia doporučovali aplikaci AVerTV v systémech Vista, nebo Win 7 nepoužívat. Bug se projevuje skutečně pouze ve spojení Win 7 64-bit SP1 + AVerTV 6.0.18 a starší, ale s novějšími verzemi je již vše naprosto v pořádku a ta s pořadovým číslem 6.5.1 funguje naprosto bezproblémově a navíc obsahuje řadu nových funkcí a skinů (ke stažení zde: http://www.avermedia.eu/avertv/cz/Upload/AVerMedia TVSoftware/TryItNow.html).
S pozdravem,
AVerMedia CZ

dobry den,
rad Vas tu vidim...viem ze na aver media dotazy tu zvyknete odpovedat, tak vas trosku zneuzijem...
Mam Aver Volar HX, kupeny na SK , este stale v zaruke, chyba sa vyskytla ked som v IRL...snazil som sa irsku podporu skontaktovat, nakoniec ma poslali do prec, ze v irsku je rocna zaruka, mne uz bezi druhy rok, ale na sk sa nedostanem aby som to uplatnil...

problem je, ze ked napojim nieco z ext. zdroja, tak to skratka nefunguje...myslim tym ext. port na boku pristroja...skusal som aj kabel z ineho volar HX, ziadny pokrok...na inom to funguje...

tuto funkciu nepouzivam casto, ale aj tak by som mal rad funkcny vyrobok...

vopred dakujem za pomoc...

PS: nieco podobne som uz pisal na vasu podporu v CZ, tiez ziadna odozva...viem ze toto asi nie je naj cesta ako to vyriesit, ale predsa aspon nejaka...

Dobrý den,

v tomto případě bychom mohli jedině nabídnout zaslání nové redukce pro analogové vstupy do tuneru. Nicméně píšete-li, že problém je skutečně v tuneru samotném, pak bohužel skutečně asi jediné řešení je, zaslat tuner zpět na reklamaci u prodejce. Jsou to sice dodatečné náklady za poštovné, ale v tomto případě, kdy by zásilky putovaly až do Irska, nejsme skutečně schopni pomoci nijak jinak.

co se týče zmíněného dotazu za CZ podporu, tak Váš e-mail zřejmě vůbec nedorazil k nám, neboť všechny požadavky na helpdesku jsou zpracovávány nejpozději do 24 hodin. Pokud náhodou nepřijde v tomto čase žádná odpověď, můžete nás kdykoliv kontaktovat ještě na e-mailové adrese support.cz@avermedia.com

S pozdravem,
AVerMedia_CZ

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru