Předmět Autor Datum
www.youtube.com Ted uz vim ze si to nekoupim
fujk 01.10.2013 21:34
fujk
Relističnost nadevše :D
SliMousCZ 01.10.2013 21:46
SliMousCZ
To ale není žádná novinka, To se s trochou šikovnosti dá i v BF3. A s pořádnou porcí štěstí i se stí…
Menfis_cz 01.10.2013 23:47
Menfis_cz
Rico Rodriguez (Just Cause 2) na to potřeboval hák, tohle je pohodlnější :-D
L-Core 02.10.2013 06:49
L-Core
a? Tohle fungovalo už v BF2, tam ale šlo zabít letce pouze pomocí Barretta (těžká odstřelovačka), na…
touchwood 02.10.2013 08:21
touchwood
muzes mi rict co je tam konkrétně realistického?
fujk 02.10.2013 09:13
fujk
třeba balistické dráhy střel? Nebo chování zbraní? Jednoduše to není jako v CoD, kde stačí namířit,…
touchwood 02.10.2013 09:41
touchwood
Jo, viděl sem video na youtube, když stříleli tak kulky dopadali všude okolo, jenom ne do středu.
fujk 02.10.2013 12:26
fujk
jenže tak to ve skutečnosti doopravdy je. Jednak každá zbraň má recoil (a ten se mění podle konfigur…
touchwood 02.10.2013 13:23
touchwood
jenze v bf 3 ukazuje laser a zbran porad na stejne misto a kazda kulka jde jinam, to neni realistick…
fujk 02.10.2013 13:43
fujk
Můj názor je, že je to jen DLC k BF3, taky co je tam novýho? Jen commader mod a pár novejch map, ale…
SliMousCZ 02.10.2013 13:57
SliMousCZ
Chování zbraní je realistické..? Mířím na jednu cihlu a prostřílím celou zeď okolo ní. Navíc ještě k…
GlixX 02.10.2013 15:33
GlixX
legrace je např. krýt se před kulkami za živým plotem, který kulky ani granáty z tanku nejsou schopn…
fujk 02.10.2013 10:28
fujk
jenže to je z CoD ;-) Chtělo by se to naučit chápat psaný text.
touchwood 02.10.2013 11:08
touchwood
Ten pán nemluví pravdu a navíc u něj absentuje objektivní pohled na věc.
Zajdaz 02.10.2013 14:18
Zajdaz
Tak už jsem to hrál a definitivně si to nekoupim, dit je to pořád stejný jako trojka... A těch bugů…
SliMousCZ 02.10.2013 07:53
SliMousCZ
stejné to rozhodně není. Z taktického hlediska je to (zatím) dost dobré, rozhodně lepší, než BF3. Če…
touchwood 02.10.2013 08:11
touchwood
Mě to zkrátka nezaujalo, až na ten commander mod je to jen ,,lepší'' trojka.
SliMousCZ 02.10.2013 08:30
SliMousCZ
Ne, je to DLC, který se tváří, jako další díl. Úplně to samý jako s Dead Island Riptide.
GTS 02.10.2013 17:06
GTS
Přesně, už jsem to psal pár odpovědí zpět.
SliMousCZ 03.10.2013 08:36
SliMousCZ
A u BF3 ty bugy a chyby nedoladili doteď.
GlixX 02.10.2013 15:34
GlixX
Ještě že už za měsíc vyjde nový CoD. :))
Zajdaz 02.10.2013 07:58
Zajdaz
srovnávat CoD s BF může jen malé děcko.
touchwood 02.10.2013 08:12
touchwood
Nevím kdo tu srovnává BF a CoD. :D
Zajdaz 02.10.2013 14:20
Zajdaz
no přece ty... edit: si srovnej data příspěvků.
touchwood 02.10.2013 15:04
touchwood
- Kazdopadne ted maji vyhodu Procesory od AMDFX83xx kde se drzi bez problemu, s tim ze ma krvave HW…
CoCoChanel 02.10.2013 15:08
CoCoChanel
Nevím, proč by měly mít AMDFX83xx výhodu před core i7/i5.
GTS 02.10.2013 17:08
GTS
GTS "Nevím, proč by měly mít AMDFX83xx", staci trosku zagooglit,,,,( bavime li se o BF4, zadne i5 za…
CoCoChanel 02.10.2013 17:39
CoCoChanel
Kde srovnávám Cod A BF?
Zajdaz 02.10.2013 15:12
Zajdaz
Nikde, možná to tak vyznělo.
GTS 02.10.2013 17:09
GTS
http://hry.poradna.net/q/view/72724-tak-co-rikate- na-betu-bf4?page=r72739#r72739
touchwood 02.10.2013 17:39
touchwood
lol touchwude, jsi jako žena, ta taky vidí jenom to co chce.
fujk 02.10.2013 18:21
fujk
narozdíl od tebe chápu psaný text a jeho konotaci ;-) To je ten rozdíl mezi námi děvčaty...
touchwood 03.10.2013 10:00
touchwood
nechápeš :-D , zajdaz rikal ze se tesi na cod, ale s bf ho neporovnával
fujk 03.10.2013 12:37
fujk
Aha, takže konstatováním, že už za měsíc vyjde nový CoD, jsem vlastně provedl srovnání CoD a BF. No…
Zajdaz 02.10.2013 18:27
Zajdaz
a proč to teda píšeš do threadu o BF4? Je to jako když přijde na sraz škodivkářů notorický renolťák…
touchwood 03.10.2013 09:59
touchwood
No právě, protože jsem provokatér, ale doufal jsem, že na můj příspěvek zareagují lidé, kteří by se…
Zajdaz 03.10.2013 14:32
Zajdaz
kdybys napsal proč CoD, tak by se dalo diskutovat, ale "nahození" typu "naštěstí" už brzo vyjde CoD…
touchwood 03.10.2013 20:16
touchwood
Podobně jsem již "provokoval" ve zprávičce u oznámení HW nároků Bf 4, a tam se dalo s lidmi diskutov…
Zajdaz 03.10.2013 21:15
Zajdaz
Zas je pravda že je to COD tisíckrát to samý... A v tom Ghosts akorát přidaj čokla, kterej zabije na…
GTS 03.10.2013 21:25
GTS
Kdyby to nebylo to samý, tak by mě to třeba ani nebavilo. Jako nechci to nějak kritizovat nebo chvál…
Zajdaz 03.10.2013 23:42
Zajdaz
Mě přijde CoD jako umírněná verze Shootmania storm. Běháš po mapě jak jelito, střílíš do všeho co se…
Metride 03.10.2013 22:10
Metride
Bez pohybu jsi přece snadnější cíl. :) Dá se hrát samozřejmě i s kempením, i když respawn systém hrá… poslední
Zajdaz 03.10.2013 23:53
Zajdaz
Pokial to bude ako v 3 to chcipanie za rohom, tak nezaujem.
Michal2 02.10.2013 23:24
Michal2
to bude vždy, prostě ten engine je tak napsaný. Je to daň za to, že se počítá každá kulka zvlášť, a…
touchwood 03.10.2013 10:01
touchwood
To praveze predtym nebolo, az od urciteho patchu. EDIT: tym nenadavam na BF4, pokial toto odstrania…
Michal2 03.10.2013 13:58
Michal2
Já jsem zatím moc spokojen. Dost věcí se od BF3 vyladilo (např. se mi nestalo že by mě někdo zastřel…
jiher 03.10.2013 14:22
jiher
Docela zajímavý test http://www.pcgameshardware.de/Battlefield-4-PC-238 749/Tests/Battlefield-4-Beta…
jiher 03.10.2013 17:17
jiher
zastřeli za rohem šlo už v BF1942, a to se psal tuším rok 2002 (?).. ;-)
touchwood 03.10.2013 20:14
touchwood
V BF3 tento problem nebol az do niektoreho pridavku (nespomeniem si, ktory to bol).
Michal2 03.10.2013 21:45
Michal2
Přemýšlel sem chvíli o pre-orderu, ale následně mne odradil nedostatek inovací, MoL stejné prostředí…
aaaaaaaaaa 03.10.2013 18:33
aaaaaaaaaa
Mě se třeba ještě dost líbí, že se dá ubrát noži a udělat protiútok::), a překvapilo mě že pád mrako…
jiher 03.10.2013 19:05
jiher
S tím pádem mrakodrapu to není nic moc. watch
aaaaaaaaaa 03.10.2013 20:15
aaaaaaaaaa
není udělaná animace když umřeš při pádu, ale třeba se do finální verze zlepší, každopádně to zas ta…
jiher 03.10.2013 20:21
jiher
Tak som sa k tomu dostal az dnes, ale musim povedat, ze oproti BF3 beta je to uplna tragedia (nie sa…
Michal2 03.10.2013 22:47
Michal2

a? Tohle fungovalo už v BF2, tam ale šlo zabít letce pouze pomocí Barretta (těžká odstřelovačka), nastupovat a vystupovat šlo za letu rovněž.

watch

Tahle hra není ARMAIII (realistický simulátor), ale takticko-strategický akční systém. Je to totéž jako srovnávat BF s ARMA nebo CoD - všechno jsou to naprosto odlišné hry, ARMA je jednoznačně simulátor, BF taktická řežba s určitou porcí realističnosti (ovšem v únosné míře) a CoD je běžná nudná střílečka pro děti, ve které nelze ani ovládat vozidla, natož zničit prostředí (legrace je např. krýt se před kulkami za živým plotem, který kulky ani granáty z tanku nejsou schopny prostřelit - přitom tohle zvládal už BF2, kde šlo prostřelit plechový plot a fragnout protihráče skrývajícího se za ním)

jenže tak to ve skutečnosti doopravdy je. Jednak každá zbraň má recoil (a ten se mění podle konfigurace flinty, zda je použit tlumič nebo úsťová brzda), jednak každý náboj má trochu jinou trajektorii a energii.

Proto se taky na vojně učí střílet z útočných pušek krátkými dávkami, protože dlouhý burst (alias spray) je v drtivé většině případů naprosto neúčinný. A to proto, že to nelze udržet. Přesná střelba v BF realizovat jde (a platí to už odpradávna, tj. BF1942), jen se to musí umět. To je jeden z důvodů, proč se na sračky typu CoD dívám s despektem, tam je možné v běhu dávat HShoty nebo úspěšně posprejovat skupinku vojáků 100m daleko.

edit: a samozřejmě: účinnost zbraní se mění podle jejich typu a vzdálenosti, stejně tak ragdolly mají zóny, HS je 100%, zásah nohy jen cca 25%. Samozřejmě (opět) to není ARMA, kde po zásahu do nohy už se můžeš pouze plazit a bez medikitu za 30s vykrvácíš...

stejné to rozhodně není. Z taktického hlediska je to (zatím) dost dobré, rozhodně lepší, než BF3. Čekám ještě na commandera, to bude konečně pořádný BF jak má být. Bugy v BF byly, jsou a budou, přece jen je to něco trochu onačejšího, než stupid střílečka s wow-efekty pro děti a-la CoD.

U DICE je to vždy tak, že se cca 3-4 měsíce po vydání ladí bugy, vyváženost apod. Je to určitá daň za to, že ta hra je tak otevřená a přitomk vizuálně propracovaná.

Aha, takže konstatováním, že už za měsíc vyjde nový CoD, jsem vlastně provedl srovnání CoD a BF. No jo to je naprosto logické... Jinak by mě tedy zajímalo, proč ten, kdo srovnává CoD a BF, je podle tebe malé děcko? Takový lidí je přece plný internet včetně autorů seriózních článků na herních portálech, ne jen hráči, co diskutují někde na fórech atp.

No právě, protože jsem provokatér, ale doufal jsem, že na můj příspěvek zareagují lidé, kteří by se mě se svými argumenty snažili přesvědčit, že Bf je lepší než CoD a já bych o tom klidně rád diskutoval. Jenže první, co jsem se dozvěděl bylo, že srovnávat CoD a Bf je pro malý děcka (což jsi mimochodem zapomněl zdůvonit, když jsem se tě na to v posledním příspěvku ptal). Přitom vůbec nejde o to, jestli je lepší Bf nebo CoD. Každá hra vyhovuje někomu jinému, neboť obě hry, jenž zpracovávají stejný koncept multiplayerové střílečky, jej pojímají jinak. Objektivně nelze říct, Bf je dobrá hra a CoD je špatná hra, nebo naopak.

Podobně jsem již "provokoval" ve zprávičce u oznámení HW nároků Bf 4, a tam se dalo s lidmi diskutovat, jen jistý moderátor diskuze nezvládl přijmout cizí názor, cituji "na CoD sere pes. Stupidní hra pro děti, technologie (jak) z minulého století."

Jo a už po třetí se tě ptám, proč jsou podle tebe lidé srovnávající CoD a Bf malé děcka, tak jestli je v tvých silách (slušně) odpovědět, tak bych tvojí odpověd uvítal, jelikož mě tvé zdůvodnění zajímá.

Mě přijde CoD jako umírněná verze Shootmania storm. Běháš po mapě jak jelito, střílíš do všeho co se pohne bez nejmenšího pohybu zbraní, která střílí přesně tam, kam míříš a nikam neskáče, akorát je to zasazený do jejich stylu. Jinak to samý jak shootmania.

Bez pohybu jsi přece snadnější cíl. :) Dá se hrát samozřejmě i s kempením, i když respawn systém hráče tlačí k tomu, spíše hrát aktivně než pasivně. Chování zbraní samozřejmě není realitické, ale určitě ne takové, jaké popisuješ. Spíše mi vadí, že pistole jsou až příliš účinné. S KAP-40 se dá bez problému hrát jako s hlavní zbraní, jen kdyby bylo více munice, ale v hardcore ani to není problém.

Já jsem zatím moc spokojen. Dost věcí se od BF3 vyladilo (např. se mi nestalo že by mě někdo zastřelil za rohem), úroveň demolice je zase o stupeň víš. HW nároky jsou vyšší, ale na hře je to zase vidět a myslím že na medium detaily si zahrajou i hráči na slabších strojích. Za mě spokojenost a už je předobjednáno.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru