Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Thunderbird nevie odoslat email - gmail ucet

Prijimat emaily dokaze, nefunguje len odosielanie. Kontroloval som vsetky nastavenia, skusal som vsetko mozne, hladal som na slovenskom aj ceskom Mozilla fore a maju tam rovnaky problem, nielen s gmailom, nevedia si rady, ziadne riesenie ktore by fungovalo tam nie je.

Ak je skutocne chyba v TB, aspon by som to potreboval potvrdit aby som vedel ze musim len cakat na novu verziu - alebo vratit staru, tam mi vsetko islo ako ma, bola to 2.x.

Dakujem.

Thunderbird 3.1.3 portable, gmail, Windows Vista 32 bit SP2.

Předmět Autor Datum
A mohl bys alespon sdelit, o jakou chybu se jedna?
JR_Ewing 15.09.2010 13:11
JR_Ewing
Vždyť to píše - "nevie odoslat email". :-p Mne by zase zajímalo nastavení portů (a serveru obecně) p…
Kurt 15.09.2010 13:30
Kurt
Jasne, mna skor zaujimalo ci niekto pouziva danu verziu a ci mu to ide alebo nie, pretoze som skusal…
Dreamer 15.09.2010 13:45
Dreamer
connection to SMTP server smtp.gmail.com timed out. znamená, že server neodpověděl (ani se neobtěžo…
JR_Ewing 15.09.2010 13:51
JR_Ewing
OK, tak problem je vyrieseny, pomohlo predsa to resetovanie hesla, to co ste tu radili som vsetko sk… poslední
Dreamer 15.09.2010 14:17
Dreamer

Jasne, mna skor zaujimalo ci niekto pouziva danu verziu a ci mu to ide alebo nie, pretoze som skusal vsetko co radili na tych forach...

"Connected to smtp.gmail.com..." (toto je tam asi minutu)

"Sending of message failed.
...connection to SMTP server smtp.gmail.com timed out."

Skusal som menit port, zabezpecenie, aj bez, vypnut antivir, firewall, resetovat hlavne heslo, vysla hlaska ze bolo resetovane, ale stale nic.

Nastavenia:
***@gmail.com
smtp.gmail.com
Port: 587
SSL/TLS
Authentification method: Normal password

V starej verzii 2.x to slo bez problemov, hned po nainstalovani novej verzie 3.x to prestalo fungovat.

connection to SMTP server smtp.gmail.com timed out.

znamená, že server neodpověděl (ani se neobtěžoval s tím tě odmítnout), takže
1) máš nastavený špatný port (se zabezpečením to nemá co dělat)
2) ten port je někde po cestě blokovaný

smtp.gmail.com (použít ověření)
Použít ověření: Ano
Použít STARTTLS: Ano (někteří klienti používají název SSL) --- tedy ne SSL/TLS!, ale STARTTLS
Port: 465 nebo 587

OK, tak problem je vyrieseny, pomohlo predsa to resetovanie hesla, to co ste tu radili som vsetko skusal pred tym resetovanim hesla, teraz som to vyskusal po resetovani a funguje to.

Tu su nastavenia ktore funguju a postup ako resetovat heslo:

Port 587
STARTTLS
Normal password

Resetovanie hesla (anglicka verzia): menu > Tools > Error console > do pola Code napisat:

openDialog("chrome://pippki/content/resetpassword.xul")

Kliknut na Evaluate, Reset, OK.

Dakujem vsetkym za pomoc, oznacujem ako vyriesene.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru