Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Timer v C, synchronizovaný start tikání

Ahoj, potrebuji poradit, jak ze serveru (ci z klienta?) provest synchronizovany start hry.
Mam obyceneho hada pro 2 hrace (ale vice her na stejnem serveru), kde kazdy hrac bezi (je pripojen) ve svem vlakne (rozliseno podle portu).
Nyni ale nemohu prijit na to, jak navrhnout synchronizovany start hry a jak budou provadeny nasledne "tiky" pohybu hada. Nenasel jsem, ze by C poskytovalo nejaky nastroj (Timer v C#), kde by se kazdych napr. 300ms zavolala metoda. Mozna by si to slo pres clock() naprogramovat, ale nevim.
Dale nejak nevim, jak synchronizovat 2 vlakna (2 hrace), aby se rozbehly soucasne pri startu hry (predtim samozrejme pobezi, ale nez se hra spusti, tak se obe vlakna musi zastavit, nejak na sebe pockat - sesynchronizovat se - a pak se soucasne rozbehnout a tikat) - jenze nevim, jak na to.

Jina alternativa: tikani by slo z klientu (C#), jenze si myslim, ze tam po urcite dobe se mohou tiky klientu rozejit (nebudou se prekryvat), tak mi to neprijde jako vhodny napad.

Diky za pomoc.

Předmět Autor Datum
Nenašly se žádné odpovědi.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru