Timer v C, synchronizovaný start tikání
Ahoj, potrebuji poradit, jak ze serveru (ci z klienta?) provest synchronizovany start hry.
Mam obyceneho hada pro 2 hrace (ale vice her na stejnem serveru), kde kazdy hrac bezi (je pripojen) ve svem vlakne (rozliseno podle portu).
Nyni ale nemohu prijit na to, jak navrhnout synchronizovany start hry a jak budou provadeny nasledne "tiky" pohybu hada. Nenasel jsem, ze by C poskytovalo nejaky nastroj (Timer v C#), kde by se kazdych napr. 300ms zavolala metoda. Mozna by si to slo pres clock() naprogramovat, ale nevim.
Dale nejak nevim, jak synchronizovat 2 vlakna (2 hrace), aby se rozbehly soucasne pri startu hry (predtim samozrejme pobezi, ale nez se hra spusti, tak se obe vlakna musi zastavit, nejak na sebe pockat - sesynchronizovat se - a pak se soucasne rozbehnout a tikat) - jenze nevim, jak na to.
Jina alternativa: tikani by slo z klientu (C#), jenze si myslim, ze tam po urcite dobe se mohou tiky klientu rozejit (nebudou se prekryvat), tak mi to neprijde jako vhodny napad.
Diky za pomoc.