Avatar uživatele
sdesigner

Ubytek chladici zmesi

Nazdar…rad bych se zeptal jestli je normalni abych do SUPERB 1.9 TDI dolival chladici kvapalinu kazdy dva tydny (z MAX se zrazi pul centimetru pod MIN)…koupil jsem ho ojetej tak pocitam s tim ze to nekde muse byt praskly…uzival jsem ho zatim jenom v lete pri extremnich horkach…dik za radu

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 4226 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mojitek

čest práci......normální by to bylo -možná u zrezlý 105ky,ale Superb je moderní ,kvalitní auto takže tenhle extrémní úbytek není ok. Dal bych to servisu,pokud máte servisní knihu tak to dejte do autorizovaného ať máte jistotu v tomhle případě.Takhle nic nevymyslíte přes komp.
Doplňuji:
AR : u starších aut staré konstrukce s větší výrobní tolerancí to je rozhodně rozdíl než u novějších s minimální výrobní tolerancí…

Upravil/a: mojitek

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
baghira

Ne, není to normální. Já nedolívám třeba rok (šest let stará fabie.)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Ar

Normální to rozhodně není a je jedno jestli je to auto „nové“ konstrukce a nebo staré. To na to nemá žádný vliv.
Jestli není pod autem loužička, tak to tipui na vadné těsnění pod hlavou, v horším případě prasklá hlava, což je u dieselů dost časté pokud majitel „vytáčí“ ještě studený motor.
Jestli se do výměny těsnění pustíte doma a nebo dáte do servisu je už jen a jen na vás. Rozhodně s tím nejezdit, průsakem vody koroduje jak blok tk i hlava a oprava se pak prodraží.
Taky si zkontrolujte jestli jde voda do válců a nebo do oleje, když jde do oleje tak se nejprve začne na dolevacím víčku začne dělat takový bílý šlem. Když už je voda přímo v oleji je to na okamžité odstavení než dojde k vylágrování a zadření motoru.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

normální to určitě není.Dej to do servisu,podle mě to někde prochcává.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek