Ukládání všeho rovnou na harddisk připojený k notebooku
Chtěla bych nějak propojit menu start, kde mám i „odkaz“ na dokumenty, obrázky, hudbu apod., s harddiskem....jelikož mám harddisk většinou připojený k notebooku, tak bych si chtěla všechna data ukládat na něj v případě jakékoliv poruchy počítače.. a jde nastavit, aby položka dokumenty atd odkazovaly rovnou na ten harddisk? Abych nemusela pokaždé jít přes Počítač, pak ten disk, pak další složka, a až pak dokumenty... jde udělat rychlejší přístup? Protože v počítači už prakticky nemusím mít nic uložené, když dávám vše na HDD:...Děkuji
"případě jakékoliv poruchy počítače" - od toho se dělají zálohy na externí disk.
To si jako myslíš, že ti externí disk vydrží více než ten interní?
Jinak se to řeší přes: Vlastnosti - Změnit cíl složky.
Stačí si překopírovat složky "Hudba" na HDD a jen udělat zástupce na "Ploše" nebo v nabídce "Start". A ukládat vše na HDD musíš manuálně. Co stahuješ z internetu, ukládat manuálně na HDD nebo nastavit třeba ve FIREFOXU (Menu Nástroje -> Možnosti -> Obecné -> A dole vybrat Uložit soubory do: "Tam vybereš nějakou složku na HDD" a nebo dáš "u každého souboru se dotázat kam ho uložit".
Taky jde ještě nastavit složka pro ukládání ve wordu, excelu atd.