Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Vetrak na ntb

Zdravim, mam tu problem. Vlastnim zhruba 10 mesicu NB HP dv7-7230ec. Uz jsem si zvykl ze chlazeni u ntb hp byva hlucne, ale vcera zacal vetrak odchazet uplne. Pri spusteni vylezla hlaska Cooling fan not operating correctly, a ze to idealne nemam vubec zapinat. Protahl jsem to akorat stlacenym vzduchem ale nepomohlo. Stahl jsem si software speedfan, ukazuje ze vse je v poradku ale obcas u polozek Core a Temp vyskoci ikonka - bud cervena sipka nahoru nebo dokonce ohen. Laptop je stale v zaruce ale problem je vtom ze mi pred pul rokem spadl a uvnitr displeje je asi 5cm cara rozteklejch krystalu. Kdyz jsem ho koupil tak sem vytahl mechaniku a nahradil ji ssd. Ma vubec smysl jim to poslat at mi vymeni vetrak nebo reknou ze jsem si to udelal sam? Navic jsem to oteviral takze tim mozna taky pada zaruka. Pokud to nema smysl to tam posilat, kde sezenu novy vetrak? Nemam poneti co je to za typ a ani nevim jestli bych se k nemu dostal. Nebo to mam hodit do klasickyho servisu a nechat si to nauctovat? Diky.

Předmět Autor Datum
Ano, pokud jse už notebook otevřel tak záruka propadla, zkusil bych koupit za pár korun chladící pod…
WoodyCZ 09.11.2013 19:43
WoodyCZ
Nejlepší bude se obrátit písemným dotazem na autorizovaný servis,který dělá servisní opravy HP. To ž… poslední
Defrag 10.11.2013 11:42
Defrag

Nejlepší bude se obrátit písemným dotazem na autorizovaný servis,který dělá servisní opravy HP. To že ti to spadlo a je poškozený displej, to ještě neznamená, že je to důvodem provedení výměny aktivního chlazení. U HP je to známý problém a tak máš podle mě na to právo.
Co se ztráty záruky týká, pokud jsi se pouze dostal k běžně vyměnitelným komponentů, jako je HDD, RAM, tak to není důvodem pro ztrátu záruky. Pokud tě jeden servis odmítne, zkus se zeptat v jiném. Můžou to posoudit individuálně a budeš čekat na vyjádření. Popravdě jim popiš, co se s notebookem stalo (stejně to oni popíšou v přijímacím protokolu a neunikdeš tomu) a v jakém je stavu - viz displej. Podle mě máš šanci na úspěch v podobě bezplatné záruční opravy chlazení. Přeji ať to dobře dopadne a zvaž zároveň placenou výměnu displeje. Možná by se podařilo jej sehnat z nějakého jiného NTB, kterému odešla deska a v servisu bys zaplatil práci. Na ostatní komponenty ti poběží záruka dále.

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru