Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailem Vkládání tabulek nebo grafů z Excelu do Powerpointu 2007

Ahoj všem zdejším odborníkům. Pokud potřebuji Excelovou tabulku nebo graf vložita do prázdné šablony prezentace v Powerpointu 2007, dělám to Ctrl+c a Ctrl+v, ale pokaždé se mi ta tabulka úplně rozhází i když by se do okna měla normálně vejít, nikdy není kompletní. Co dělám špatně ? Hledal jsem na Googlu, ale marně. Není na to nějaký fígl ? Děkuji za rady. Ptakos

Předmět Autor Datum
otázka 1- proč neudělat tabulku v PP rovnou otázka 2- muí to být tabulka? V Excelu vyfotit obrázek a…
programator 19.05.2009 17:26
programator
K otázce 1. Protože dostanu od kolegů graf nebo tabulku zpracovanou v Excelu a potřebuji ji dosadit…
Ptakos 20.05.2009 16:04
Ptakos
Zkus použít volbu "Vložit objekt" (vytvořit ze souboru). Velikost vloženého objektu lze upravit (aby… poslední
uri 20.05.2009 19:27
uri

Zkus použít volbu "Vložit objekt" (vytvořit ze souboru). Velikost vloženého objektu lze upravit (aby byl kompletní). Z excelu ti to vloží ten list, který byl aktivní při ukládání excel souboru (při více listech si tak můžeš zvolit).

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru