Přidat otázku mezi oblíbenéZasílat nové odpovědi e-mailemVyřešeno Volání mobil -> pevná - odečet kreditu

Zdravím,
včera jsem volal z mobilu (Vodafone, předplacená Vodafone karta) na pevnou linku a aniž by mi volaný zvedl telefon, odečetl se mi kredit. Myslel jsem si, že to zvedl na poslední chvíli, tesně před tím, než jsem ukončil volání, tak jsem zavolal znovu - a znovu odečet kreditu. Podle telefonistky z call centra je to normální, no ale mě to přijde jako svinstvo, že aniž bych uskutečnil hovor, Vodafone si naúčtuje peníze. Setkali jste se s tím někdo? Je to problém Vodafone, nebo provozovatele pevné linky? Dá se proti tomu nějak bránit, myslím třeba stížnost apod.? Díky za odpovědi

Předmět Autor Datum
Majú na to právo iba ak si v roamingu a platíš poplatok za prepojenie. Ak nie si v roamingu, tak sa…
msx. 12.12.2007 11:35
msx.
Pokud vím, tak nic by takového Vodafone účtovat neměl. Ale jde o to, jestli je to problém na volajíc…
RD 12.12.2007 13:27
RD
Volal si někomu domů nebo někam do firmy? Pokud do firmy tak toto může udělat pobočková ústředna, kt…
Notes2 12.12.2007 14:22
Notes2
Pár dní jsem byl mimo síť, takže se ozývám až teď. Je to asi tak, jak píše kolega Notes2 - kombinace… poslední
RD 17.12.2007 16:00
RD

Majú na to právo iba ak si v roamingu a platíš poplatok za prepojenie. Ak nie si v roamingu, tak sa odvolaj na to, že sa neplatia prepojovacie poplatky (poplatok účtovaný za prepojenie do siete iného operátora, ktorý sa účtuje zákazníkovi). Prípadne sa pochvál na fóre MobilManie. Ak sa stalo viac podobných prípadov, tak to MobilMania začne riešiť a niekedy je to ako posledná možnosť. Ja som podobne vyriešil mesiac trvajúci problém.

Edit: Doplnil som niečo.

Pokud vím, tak nic by takového Vodafone účtovat neměl. Ale jde o to, jestli je to problém na volajícího nebo volaného. Operátorka říkala něco o tom, že to záleží na nastavení telefonu na straně volajícího (údajně "delší vyzvánění", telefon s faxem), ale moc jsem to nepochopil. Ještě to zkusím s jiným operátorem pevné linky. Jinak díky za tip na MobilManii.

Volal si někomu domů nebo někam do firmy? Pokud do firmy tak toto může udělat pobočková ústředna, která defakto ten hovor příjme a následně volajícímu účastníkovi vysílá kontrolní vyzváněcí tón. Hovor je tedy již spojen a je logické, že si ho operátor naúčtuje. :-)

Pár dní jsem byl mimo síť, takže se ozývám až teď. Je to asi tak, jak píše kolega Notes2 - kombinace volání do firmy + podniková ústředna. Zkoušel jsem to na jiný telefon a vše OK, takže považuji problém za vyřešený. Díky Vám za odpovědi.
RD

Zpět do poradny Odpovědět na původní otázku Nahoru